Heffner даде 930 коня на Gallardo
Модератор: bum_bum
2 мнения
• Страница 1 от 1
- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
Heffner даде 930 коня на Gallardo
И досега пакетът на Heffner Performance за би-турбо V10 с обем 5.0 литра беше една от най-екстремните тунингови доработки на Lamborghini Gallardo.
Сега обаче тунинговата фирма от Флорида отново вдига летвата. Този път мощността на двигателя е повишена до невероятните 930 к.с. (694kW).
От фирмата не казват дали при доработката е останала стандартната система за предаване на движението към четирите колела, или както беше при предишната доработка тя е елиминирана. Дори и със системата 4х4 обаче, подобна мощност ще бъде трудно контролируема. Максималният въртящ момент е 1032Nm.
Както може да се очаква при екстремната мощност са променени редица от стандартните системи на Gallardo. Доработката на Heffner е най-съществена при двигателя, като започва с инсталирането на нови цилиндрови глави, нови бутала, промени по коляновия вал, нови лагери, нова система би-турбо, нова изпускателна система, нови изпускателни клапани, нов електронен контрол на двигателя и изцяло нов съединител. От Heffner са заменили горивната и водна помпи, инжекционната система за горивото и интеркулера.
Във външния вид на Gallardo промените включват допълнения от карбон, включително задни дифузьор и спойлер.

Сега обаче тунинговата фирма от Флорида отново вдига летвата. Този път мощността на двигателя е повишена до невероятните 930 к.с. (694kW).
От фирмата не казват дали при доработката е останала стандартната система за предаване на движението към четирите колела, или както беше при предишната доработка тя е елиминирана. Дори и със системата 4х4 обаче, подобна мощност ще бъде трудно контролируема. Максималният въртящ момент е 1032Nm.
Както може да се очаква при екстремната мощност са променени редица от стандартните системи на Gallardo. Доработката на Heffner е най-съществена при двигателя, като започва с инсталирането на нови цилиндрови глави, нови бутала, промени по коляновия вал, нови лагери, нова система би-турбо, нова изпускателна система, нови изпускателни клапани, нов електронен контрол на двигателя и изцяло нов съединител. От Heffner са заменили горивната и водна помпи, инжекционната система за горивото и интеркулера.
Във външния вид на Gallardo промените включват допълнения от карбон, включително задни дифузьор и спойлер.



///M


- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Браво за инфото, но все си мисля, че не е за този форум! Може би единици ще са тези, които ще се впечатлят !
::: vankata™ :::
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани