най-добрия турбо проект
Модератор: bum_bum
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
tonkata написа:1000лв

- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
joreto_88 написа:tonkata написа:1000лв
Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.
нали питаш колко пари за монтиране на турбо и кулер и останалите джиджавки - 1000лв
а има турбини за 100 лв има и за 2000 лв , тва зависи от теб ква искаш да си купиш.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
tonkata написа:joreto_88 написа:tonkata написа:1000лв
Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.
нали питаш колко пари за монтиране на турбо и кулер и останалите джиджавки - 1000лв
а има турбини за 100 лв има и за 2000 лв , тва зависи от теб ква искаш да си купиш.


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- furiozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 26.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 535i, S500
joreto_88 написа:tonkata написа:1000лв
Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.
http://madcowtuning.bg/turbo/conversion/
дано ви е полезен на тебе и колегата дето иска да турбинира. хората са обяснили кое как какво колко и защо

- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
furiozo написа:joreto_88 написа:tonkata написа:1000лв
Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.
http://madcowtuning.bg/turbo/conversion/
дано ви е полезен на тебе и колегата дето иска да турбинира. хората са обяснили кое как какво колко и защо
Колеги да си призная нещо сега :
Карам Фиат 220 к.с. с - турбина. От няколко време тука обаче все ми се върти идейчицата да се сдобия с Е 30 - от 2,3 нагоре и да се почекам с него - примерно изравняване масите на коляно-мотовилковата група, порт , шлайф на главата, самоделни всмукателен и изпускателен колектор, маховик нещо втора ръка за по-малко кинти, ако се намери на сносна цена разпр. вал с кобилици и пружини.....
Всичко това със собствен труд и с поносимо финикийски средства си мислех, че ще се получи играчка, която със задното си предаване и с тези промени ще ме радва и ще ми помага да гася стреса. За това се ригистрирах тук, чета в различни теми на форума и направо се плаша





БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
успех колегаdrft написа:furiozo написа:joreto_88 написа:tonkata написа:1000лв
Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.
http://madcowtuning.bg/turbo/conversion/
дано ви е полезен на тебе и колегата дето иска да турбинира. хората са обяснили кое как какво колко и защо
Колеги да си призная нещо сега :
Карам Фиат 220 к.с. с - турбина. От няколко време тука обаче все ми се върти идейчицата да се сдобия с Е 30 - от 2,3 нагоре и да се почекам с него - примерно изравняване масите на коляно-мотовилковата група, порт , шлайф на главата, самоделни всмукателен и изпускателен колектор, маховик нещо втора ръка за по-малко кинти, ако се намери на сносна цена разпр. вал с кобилици и пружини.....
Всичко това със собствен труд и с поносимо финикийски средства си мислех, че ще се получи играчка, която със задното си предаване и с тези промени ще ме радва и ще ми помага да гася стреса. За това се ригистрирах тук, чета в различни теми на форума и направо се плашаАбе как само едни турбини, едни работи са основна цел на всички
Толкова ли са куци тези БМВ - та? Едно Е-30, 2000 куб. е 129 коня
толкова ли не му личат
Примерно 323 е 150 к.с. и там ли няма сила " бе какво е това нещо", както "любимия" ми професор Вучков казва

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
drft написа:furiozo написа:joreto_88 написа:tonkata написа:1000лв
Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.
http://madcowtuning.bg/turbo/conversion/
дано ви е полезен на тебе и колегата дето иска да турбинира. хората са обяснили кое как какво колко и защо
Колеги да си призная нещо сега :
Карам Фиат 220 к.с. с - турбина. От няколко време тука обаче все ми се върти идейчицата да се сдобия с Е 30 - от 2,3 нагоре и да се почекам с него - примерно изравняване масите на коляно-мотовилковата група, порт , шлайф на главата, самоделни всмукателен и изпускателен колектор, маховик нещо втора ръка за по-малко кинти, ако се намери на сносна цена разпр. вал с кобилици и пружини.....
Всичко това със собствен труд и с поносимо финикийски средства си мислех, че ще се получи играчка, която със задното си предаване и с тези промени ще ме радва и ще ми помага да гася стреса. За това се ригистрирах тук, чета в различни теми на форума и направо се плашаАбе как само едни турбини, едни работи са основна цел на всички
Толкова ли са куци тези БМВ - та? Едно Е-30, 2000 куб. е 129 коня
толкова ли не му личат
Примерно 323 е 150 к.с. и там ли няма сила " бе какво е това нещо", както "любимия" ми професор Вучков казва
повярвай ми не им личат конете сравнение с други марки автомобили на тези коне бмв-то върви доста по малко.
примерно бмв 136 коня и голф 2 136 коня или бмв 320 150 коня и астра 150 коня и т.н. за сметка на тва бмв ти дава удоволствието от шофирането и задното предаване носи доста повече кеф от рейсарските автомобили.та за тва тука слагаме по една турбина и в комплект с другите предимства вече като шпер задно и вече прилични коне бмв-то става супер.а тва за атмосферния тунинг който си намислил е доста по скъпо , трудно и неефикасно от турбото

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
брей,толкова ли са спрели тия 30-и
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- street_force
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
Ivo III написа:колеги .. всеки има чувство за хумор![]()
че бюджета за прилично турбинирано купе .. трябва да е около 30К лв.
това поне .. така ли ?
бате с тоя бюджет доатс добра кола мое да спретнеш да знаеш

- street_force
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани