filtar

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: Пловдив

filtar

Мнение от tokarew » 10 Сеп 2004, 12:24

зна4и купих си нов възду6ен филтар за кола.вапроса мие нали от филтара излиза една траба която зима ваздух от от една дупка вав купето .този марку4 да го махам ли или няма нужда. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 28.11.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от Zer0 » 10 Сеп 2004, 14:44

По-скоро ако диша от другаде запуши дупките :D
Изображение

E34 M50B25 forever

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от tokarew » 10 Сеп 2004, 15:44

По-скоро ако диша от другаде запуши дупките
kaк така бе :lol: има ли значение дали го има ли няма този маркуч :lol:
ИзображениеИзображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 10 Сеп 2004, 16:27

не, няма да я махаш. през тази тръба двигателя смуче по-хладен въздух. ако толкова си фен, смени я със гъвкава такава и я сложи/ огъни така че като се движиш да влиза директен студен въздух отвънка. това ще ти даде няколко кончета...

а иначе сменяш само филтъра. може леко да го намажеш със масло около уплътненията за по-добър контакт.
алекс
трабант 601с
разни други возила

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 10 Сеп 2004, 16:47

Аз си реших проблема с 2 отвора на бронята
Изображение
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от tokarew » 10 Сеп 2004, 18:23

alx...
мерси брато. кайи ми сега за6то на при по студен въздух двигателя работи по добре.?? 6те се намали ли расхода на гориво ако изведа маркуча отван а ? :lol: :lol: :lol:
ИзображениеИзображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 10 Сеп 2004, 18:25

има теми за двигателите.. иди прочети... там е написано...

мисля че са във "бест оф"
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от tokarew » 10 Сеп 2004, 22:33

alx.....
малко не сам сагласен с тебе за хладния ваздух .мее ли обратното как бензина 6те се испарява при ниски температури.а през зимата за6то се зима ваздух от колектора? я обясни малко :lol:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 11 Сеп 2004, 2:43

tokarew написа:
alx.....
малко не сам сагласен с тебе за хладния ваздух .мее ли обратното как бензина 6те се испарява при ниски температури.а през зимата за6то се зима ваздух от колектора? я обясни малко :lol:

по студения въздух е по плътен-> пове4е кислород...
въздух от колектора се взима от една страна за рециркулация на газовете(за емисииите) от друга страна за по бързо стопляне на смукателния колектор...ама определено не и за пове4е вървене...
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 11 Сеп 2004, 3:02

Дълго време се чудих ако сложа конусовиден въздушен филтър как точно да реша проблема с притока на студен въздух. Така и си остана нерешен.

:arrow: Ако е без heatsheild - загуба на мощност заради топлия въздух в двигателния отсек дори при положение, че е монтиран така, че от въздуховода откъм решетката да вкарва струя директно към него без тръбата да има контакт с филтъра. Не ми се вижда оптимално.

:arrow: Видях някъде измишльотина с цилиндрична кутия в която слагаш филтъра и я връзваш към въздуховода на решетката (този който води по принцип въздуха в кутията). Добре ама така ми се вижда, че пък ще губя част от площа за поглъщане на въздуха на филтъра. Пак не е оптимално.

:arrow: Да се запази старата кутия, да се вземе филтър, който да се събира вертикално в нея и да се върже към дебитометъра с фланец ... проблема с топлия въздух се решава от кутията но отново се губи от площа на филтъра.

Та така и не измислих нищо достатъчно рационално за да набутам такъв филтър в колата си.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

...

Мнение от RS-MAD » 27 Сеп 2004, 0:27

Аз ползвам такъв сетъп .. ако мога да съм полезен ...
Филтъра е SANTDLER ako го написах правилно ... :)
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook