filtar
Модератор: bum_bum
11 мнения
• Страница 1 от 1
filtar
зна4и купих си нов възду6ен филтар за кола.вапроса мие нали от филтара излиза една траба която зима ваздух от от една дупка вав купето .този марку4 да го махам ли или няма нужда.









не, няма да я махаш. през тази тръба двигателя смуче по-хладен въздух. ако толкова си фен, смени я със гъвкава такава и я сложи/ огъни така че като се движиш да влиза директен студен въздух отвънка. това ще ти даде няколко кончета...
а иначе сменяш само филтъра. може леко да го намажеш със масло около уплътненията за по-добър контакт.
а иначе сменяш само филтъра. може леко да го намажеш със масло около уплътненията за по-добър контакт.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
tokarew написа:малко не сам сагласен с тебе за хладния ваздух .мее ли обратното как бензина 6те се испарява при ниски температури.а през зимата за6то се зима ваздух от колектора? я обясни малкоalx.....
по студения въздух е по плътен-> пове4е кислород...
въздух от колектора се взима от една страна за рециркулация на газовете(за емисииите) от друга страна за по бързо стопляне на смукателния колектор...ама определено не и за пове4е вървене...
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- Новини
-
Дълго време се чудих ако сложа конусовиден въздушен филтър как точно да реша проблема с притока на студен въздух. Така и си остана нерешен.
Ако е без heatsheild - загуба на мощност заради топлия въздух в двигателния отсек дори при положение, че е монтиран така, че от въздуховода откъм решетката да вкарва струя директно към него без тръбата да има контакт с филтъра. Не ми се вижда оптимално.
Видях някъде измишльотина с цилиндрична кутия в която слагаш филтъра и я връзваш към въздуховода на решетката (този който води по принцип въздуха в кутията). Добре ама така ми се вижда, че пък ще губя част от площа за поглъщане на въздуха на филтъра. Пак не е оптимално.
Да се запази старата кутия, да се вземе филтър, който да се събира вертикално в нея и да се върже към дебитометъра с фланец ... проблема с топлия въздух се решава от кутията но отново се губи от площа на филтъра.
Та така и не измислих нищо достатъчно рационално за да набутам такъв филтър в колата си.



Та така и не измислих нищо достатъчно рационално за да набутам такъв филтър в колата си.
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
...
Аз ползвам такъв сетъп .. ако мога да съм полезен ...
Филтъра е SANTDLER ako го написах правилно ...

Филтъра е SANTDLER ako го написах правилно ...


MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани