Въпрос за Xenon на е 36

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: Въпрос за Xenon на е 36

Мнение от the_gate » 19 Юни 2008, 15:03

issey написа:... замислям какъв ксенон да сложа 5 000 к или 6 000 к.
... искам фаровете ми да се доближават максимално до фабричния Xenon

щом искаш да ти се доближават повече до оригиналния слагай направо 4300К ;)

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.08.2006
Местоположение: В колата Град: Враца/София
Пол: Мъж
Кара: тролей
Мечтае да кара: влак

Мнение от b0k0 » 19 Юни 2008, 18:25

А как е положението с ватовете.. 35 и 55 ???
02' BMW E39 530d
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение БМВ във Facebook | www.kUkUrUkU.eU

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Юни 2008, 20:25

b0k0 написа:А как е положението с ватовете.. 35 и 55 ???


55 светят една идея по-яко , основно ги монтират на коли с 4ек панел тоест на такива на който електрониката им писка когато има изгоряла крушка и понеже 35 ватовия ксенон дърпа доста по-малко ток от колкото нормална халогенна кру6ка и компа си мисли 4е кру6ката не е в ред , а като вържеш 55 вата вси4ко му е ок :)

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.08.2006
Местоположение: В колата Град: Враца/София
Пол: Мъж
Кара: тролей
Мечтае да кара: влак

Мнение от b0k0 » 19 Юни 2008, 22:08

ludiagsm написа:
b0k0 написа:А как е положението с ватовете.. 35 и 55 ???


55 светят една идея по-яко , основно ги монтират на коли с 4ек панел тоест на такива на който електрониката им писка когато има изгоряла крушка и понеже 35 ватовия ксенон дърпа доста по-малко ток от колкото нормална халогенна кру6ка и компа си мисли 4е кру6ката не е в ред , а като вържеш 55 вата вси4ко му е ок :)
Е на е36-та ако сложа 55 ще стопя фара или.. как е по-добре?
02' BMW E39 530d
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение БМВ във Facebook | www.kUkUrUkU.eU

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Юни 2008, 22:28

b0k0 написа:
ludiagsm написа:
b0k0 написа:А как е положението с ватовете.. 35 и 55 ???


55 светят една идея по-яко , основно ги монтират на коли с 4ек панел тоест на такива на който електрониката им писка когато има изгоряла крушка и понеже 35 ватовия ксенон дърпа доста по-малко ток от колкото нормална халогенна кру6ка и компа си мисли 4е кру6ката не е в ред , а като вържеш 55 вата вси4ко му е ок :)
Е на е36-та ако сложа 55 ще стопя фара или.. как е по-добре?


не бе супер си е няма грижи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 19 Юни 2008, 22:46

Добре прерових цялата книжка гледам на кутията как да разбера крушките на моя ксенон от кой са 55 или 35?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Юни 2008, 17:54

Nukem написа:Добре прерових цялата книжка гледам на кутията как да разбера крушките на моя ксенон от кой са 55 или 35?


гледай на кутийките на баластите там трябва да има лепенка с разни данни 9-16 волта ала бала колко вата и тн

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 20 Юни 2008, 18:20

55 вата светят доста по-силно от 35 :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Юни 2008, 18:29

стан написа:55 вата светят доста по-силно от 35 :idea:
аз не видях голяма разлика преди 2 седмици ги сравнявахме с един приятел ма бали му може нещо да не съм у ред с о4ите :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 21 Юни 2008, 10:08

Тия дето сравнявах аз с мойте може да не са били регулирани не се сетих да проверя :mhihi: Факт е че и 35 и 55 ватовите светят много доволно.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.02.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от Панта18 » 06 Юли 2008, 0:57

вземи си фарове с лупи сложи H1 4300 35w и не слушаи други глюпусти на дългите H1 4300 35w халогени H1 4300 35w аз съм така и е страхотно

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook