4ип за 316i ?
Модератор: bum_bum
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Ogi написа:sabi1984 написа:другите неща като гърнета и спортен филтър може да си ги смениш за по голям ефект,но ако не ти се дават пари и само чипа върши добра работа
на 316-ката не вярвам да свърши голяма работа но поне в ниските трябва да се засили малко ако не друго... "спортното" гърне има голям ефект... ама само на психика![]()
иначе спортния филтър може да докара 1-2 коня повече но само ако е конусен и е в кутия която да е хубаво оплтънена
П.С. спомням си времето когато аз разпитвах... хората ми предаваха мъдроста си аз слушах с интерес... а сега аз предвам мъдроста на хората ех съдба
а ако може малко мъдрост и на мен да предадеш

май бях гледал някаде твоя тема нещо беше за полиране на клапани и др.такива та ако може да ме светнеш какво стана с тоя проект има ли ефект

че ми се иска още малко да съживя м42-ката


та какво може да се направи по въпроса и колко парички ще струва

- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
sabi1984 написа:Ogi написа:sabi1984 написа:другите неща като гърнета и спортен филтър може да си ги смениш за по голям ефект,но ако не ти се дават пари и само чипа върши добра работа
на 316-ката не вярвам да свърши голяма работа но поне в ниските трябва да се засили малко ако не друго... "спортното" гърне има голям ефект... ама само на психика![]()
иначе спортния филтър може да докара 1-2 коня повече но само ако е конусен и е в кутия която да е хубаво оплтънена
П.С. спомням си времето когато аз разпитвах... хората ми предаваха мъдроста си аз слушах с интерес... а сега аз предвам мъдроста на хората ех съдба
а ако може малко мъдрост и на мен да предадеш![]()
май бях гледал някаде твоя тема нещо беше за полиране на клапани и др.такива та ако може да ме светнеш какво стана с тоя проект има ли ефект![]()
че ми се иска още малко да съживя м42-катасложил съм чип,но нали знаеш човек колкото и да има не му достига
![]()
та какво може да се направи по въпроса и колко парички ще струва
днес ще я взимам утре или в други ден ще я монтираме и в понеделник ще пиша в темата какво се е случило


- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
има няколко неща които не са трудни за монтиране и могат да засилят колата... но не очаквай много голям ефект... естествено е свързано и с пари за това ще ти кажа и примерни цени
1. чип... няма да вдигне 10 коня но поне ще тръгне в ниските обороти и може би ще ти падне разхода с около половин - един литър... цена около 180 лв. също така можеш да видип Lacho от форума неговите са чипове са много хубави
2. премахване на катализатор... за отстраняването му и за слагане на мека връзка на неговото място ще ти вземат около 60-70 лв. но след това ще продадеш катализатора за 150-190 лв и ще си отгоре... ефект има горе долу осезаем
3. спортен филтър... конусен задължително... след това отиваш при някой който прави спойлери за да ти направи кутия която да оплътни филтъра... цена на филтъра м/у 50 и 150 в зависимост от марката... за кутия не повече от 40-50 лв.
4. гемерация... тя определено има голям ефект но е свързано с много пари изчисления и разправии цена над 1000 лв.
5. олекотяване на маховик... тук вече е разправия защото за да достигнеш до маховика трябва да махнеш скоростната кутия а ако не можеш сам да си я махнеш или някой твой приятел който няма да ти вземе пари за тази процедура по добре не се разправяй... иначе много по бързо ще влиза в обороти и също има голям ефект.... не са 10 коня но разликата е осезаема
също така ако си готов на тази стъпка трябва да го дадеш при някой който знае какво прави защото вариантите са 2... или се олекотява съвсем малко без да се балансира... или се олекотява доста но задължително трябва да се баланзира защото иначе има вероятност да ти отреже краката докъто си караш
пари м/у 50 и 100 лв само за работа по олекотяването
6. Главата ( сърцето на колата ) това си е моя проект но може да ти послужи... пилене и полиране на главата... олекотяване и полиране на клапаните.. пилене и полиране на всмукателните колектори... и смяна на изпускателните колектори взети от ИС... за работата по главата клапаните и колекторите ми взимат 300 лв. изпускателни колектори ше си намериш за 50-100 лв.
7. Шрик вал... тука вече е скъпо... цена на вала м/у 300-500 лв. зависи от къде и за колко си го намериш... задължително с него се слага чип тунинг и други дюзи... цена на дюзите си мисля че е около 200 лв. както и пружинки някви се сменят и те са около 100 лв.
П.С. за цените не съм сигурен казвам ги по непотвърдени данни
8. турбо... тук вече е свързано с много пари но и много коне... ако те интересува свържи се с лудиягсм той ще ти даде подробна информация...
дано съм бил полезен и без тва няма кво да права и умирам от скука
1. чип... няма да вдигне 10 коня но поне ще тръгне в ниските обороти и може би ще ти падне разхода с около половин - един литър... цена около 180 лв. също така можеш да видип Lacho от форума неговите са чипове са много хубави

2. премахване на катализатор... за отстраняването му и за слагане на мека връзка на неговото място ще ти вземат около 60-70 лв. но след това ще продадеш катализатора за 150-190 лв и ще си отгоре... ефект има горе долу осезаем

3. спортен филтър... конусен задължително... след това отиваш при някой който прави спойлери за да ти направи кутия която да оплътни филтъра... цена на филтъра м/у 50 и 150 в зависимост от марката... за кутия не повече от 40-50 лв.

4. гемерация... тя определено има голям ефект но е свързано с много пари изчисления и разправии цена над 1000 лв.
5. олекотяване на маховик... тук вече е разправия защото за да достигнеш до маховика трябва да махнеш скоростната кутия а ако не можеш сам да си я махнеш или някой твой приятел който няма да ти вземе пари за тази процедура по добре не се разправяй... иначе много по бързо ще влиза в обороти и също има голям ефект.... не са 10 коня но разликата е осезаема

също така ако си готов на тази стъпка трябва да го дадеш при някой който знае какво прави защото вариантите са 2... или се олекотява съвсем малко без да се балансира... или се олекотява доста но задължително трябва да се баланзира защото иначе има вероятност да ти отреже краката докъто си караш


6. Главата ( сърцето на колата ) това си е моя проект но може да ти послужи... пилене и полиране на главата... олекотяване и полиране на клапаните.. пилене и полиране на всмукателните колектори... и смяна на изпускателните колектори взети от ИС... за работата по главата клапаните и колекторите ми взимат 300 лв. изпускателни колектори ше си намериш за 50-100 лв.
7. Шрик вал... тука вече е скъпо... цена на вала м/у 300-500 лв. зависи от къде и за колко си го намериш... задължително с него се слага чип тунинг и други дюзи... цена на дюзите си мисля че е около 200 лв. както и пружинки някви се сменят и те са около 100 лв.
П.С. за цените не съм сигурен казвам ги по непотвърдени данни
8. турбо... тук вече е свързано с много пари но и много коне... ако те интересува свържи се с лудиягсм той ще ти даде подробна информация...
дано съм бил полезен и без тва няма кво да права и умирам от скука

ей това се казва изчерпателна унформация
значи чип си имам за генерация и валове пари за сега не ми се дават,но за полиране на главата и клапаните съм навит
пиши какъв е ефекта като сложиш новата глава,че предполагам и моята трябва да се отваря,че компресията на 2и3цилиндър е доста по малко от 1и4
и всички ми казват че е от клапани
пиши какъв е ефекта и дали може да направим нещо и по моя въпрос,да се полират клапаните и главата та да се поизравни малко тая компресия

значи чип си имам за генерация и валове пари за сега не ми се дават,но за полиране на главата и клапаните съм навит

пиши какъв е ефекта като сложиш новата глава,че предполагам и моята трябва да се отваря,че компресията на 2и3цилиндър е доста по малко от 1и4


пиши какъв е ефекта и дали може да направим нещо и по моя въпрос,да се полират клапаните и главата та да се поизравни малко тая компресия

- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
sabi1984 написа:ей това се казва изчерпателна унформация![]()
значи чип си имам за генерация и валове пари за сега не ми се дават,но за полиране на главата и клапаните съм навит![]()
пиши какъв е ефекта като сложиш новата глава,че предполагам и моята трябва да се отваря,че компресията на 2и3цилиндър е доста по малко от 1и4и всички ми казват че е от клапани
![]()
пиши какъв е ефекта и дали може да направим нещо и по моя въпрос,да се полират клапаните и главата та да се поизравни малко тая компресия
ами да ти кажа... ти и дори само чип да сложиш колата ще тръгне прилично... тук не говорим за 100 умрели коня тука си говорим за 140


абе аз чип сложих и бия други ис-ки,но ще трябва да оправям както казах и клапаните че на 1и4цилиндър са по 13,5бара но на 2и3цилиндър са съответно 10,5и11бара
знам че трябва да са максимално близки по стойности и доста хора ми казаха че са клапани
та мисълта ми беше и без това скоро време трябва да се сваля главата да се нагаждат клапани и т.н. да взема да полирам главата и клапаните
и за това питам при теб дали е имало осезаем ефект,доволен ли си от майсторите(че в Севлиево са само некадърници)и колко пари ти излезе цялата процедура-полирането+гумички(предполага)+гарнитури+труда.

знам че трябва да са максимално близки по стойности и доста хора ми казаха че са клапани

та мисълта ми беше и без това скоро време трябва да се сваля главата да се нагаждат клапани и т.н. да взема да полирам главата и клапаните

и за това питам при теб дали е имало осезаем ефект,доволен ли си от майсторите(че в Севлиево са само некадърници)и колко пари ти излезе цялата процедура-полирането+гумички(предполага)+гарнитури+труда.
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
sabi1984 написа:абе аз чип сложих и бия други ис-ки,но ще трябва да оправям както казах и клапаните че на 1и4цилиндър са по 13,5бара но на 2и3цилиндър са съответно 10,5и11бара![]()
знам че трябва да са максимално близки по стойности и доста хора ми казаха че са клапани![]()
та мисълта ми беше и без това скоро време трябва да се сваля главата да се нагаждат клапани и т.н. да взема да полирам главата и клапаните![]()
и за това питам при теб дали е имало осезаем ефект,доволен ли си от майсторите(че в Севлиево са само некадърници)и колко пари ти излезе цялата процедура-полирането+гумички(предполага)+гарнитури+труда.
300 лв. за работа по главата... още 100-тина лв. за гарнитурки гумички и болтове на главата и ще ти вземе още 100-тина лв. за свалянето и сглобяването на главата...
ако решиш да го правиш не ходи при кой да е майстор!!! това е прецизна работа не всеки може да я свърши... моят майстор е най добрия в региона сигурен съм в това ако решиш мога да ти дам телефона му... в Плевен се намира майстора... а има ли ефект довечера ще разбера

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
5к.с. дава премахването на топлата вода от дросела 

Последна промяна ///Явор на 07 Юни 2008, 11:12, променена общо 1 път

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- spens_82
- ентусиаст
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: варна на морето
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
- Детайли за колата: E60 530D 218коня
- spens_82
- ентусиаст
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: варна на морето
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
- Детайли за колата: E60 530D 218коня
благодаря колеги за инфото,остажа да намеря някои които продава 4ип4ета и да видя какъв 6те е резултата. 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
sabi1984 написа:около 8-10% качва мощноста![]()
например твойта е 100к.с. значи с един чип ще стане към 110к.с.


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: ре
slavianko написа:sabi1984 написа:около 8-10% качва мощноста![]()
например твойта е 100к.с. значи с един чип ще стане към 110к.с.![]()
не съм ли прав какво има

мисля че толкова качва приблизително,а ти ако имаш някаква друга информация сподели я

- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Re: ре
sabi1984 написа:slavianko написа:sabi1984 написа:около 8-10% качва мощноста![]()
например твойта е 100к.с. значи с един чип ще стане към 110к.с.![]()
не съм ли прав какво има![]()
мисля че толкова качва приблизително,а ти ако имаш някаква друга информация сподели я
попринцип е толкова на бензиновите но с тва двигателче 1.6 няма как да качи 10%

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани