Никола Дановски (sachs) - майстор или съсипник?
Модератор: Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Никола Дановски (sachs) - майстор или съсипник?
Ето я и моята история, за сервиза на Никола Дановски.
Пускам я с известно закъснение, защото както виждате обема й не е малък, а и исках да направя подробен оглед на канал на цялостното състояние на колата, за да изоблича колкото се може повече лъжи.
Значи подлъган от "добрата слава" на сервиза на въпросният, си закарвам колата в четвъртък (24.1.08) вечерта за смяна на тампоните на задния мост, предвидена за петък. Цената която искаше беше 100 лева. Както обикновено става, колата не е готова за петък вечерта, ами се отлага за събота когато след обяд ми се обажда помощникът му и казва че е готова. Аз заедно с един приятел отиваме в събота вечерта да си я взимам. Намираме само чираците му, по-тъмният от които ми казва докато ми посочва колата (в лявата част на халето): Никола каза да оставяш 100 лева и да си я взимаш. Казвам си хубаво, принципно това се и очакваше, но рекох да напраяв един оглед на положението около тампоните. Навеждам се да погледна отдолу, но преди погледа ми да стигне до тампоните обаче забелязавм че резервоарът ми е мокър от долната страна. Става ясно че от резервоара капе бензин! Няколко минути недоумявам какво може да му се е случило през времето, което е престоял в сервиза та да прокапе! След като казах на момчето, той се завря отдолу да огледа. Каза че тече от мястото където тръбопровода за наливане на бензин влиза в резервоара и че пристягащата скоба е разхлабена. Опита се да я пристегне и да намести маркуча, но при този опит теча се усили и той каза че няма да стане така, защото проблема е между гърловината и тялото на резервоара. По-късно (онзи ден в събота) след детаелен оглед на канал стана ясно че той просто е подпрял подемника си на самия резервоар! Както ще видите и на снимката, а си личат и прясно ожулените места. Абсурдно нали? Да но да беше само това... Стана ми много неприятно, не очаквах от един ремонт да ми се отвори друг, и то много по-сериозен!
Но за съжаление проблемите съвсем не свършиха дотук! Докато се опитвах да се освестя погледът ми попадна на сртанно издраната ми дясна джанта. Това ме подтикна към един по-детайлен огелед на джантата. За моя почуда, секретният ми болт вече не беше кръгъл отвън, ами имаше някаква причудливо назъбена форма, доста далеч даже и от шестоъгълната! Попитах момчето с недоумение: "А това пък какво значи..."
А той: "Еми да, той Никола търси секрета но не го намери и "така" ги "развихме". И добави: "Ама сума ти време се мъчихме с тях де"! (От другата сртана положението разбира се беше същото!). Е казвам ви, седях с отвоерна уста и гледах подчертано тъпо!
Просто абсурдът за мен беше пълен. Че не можех да повярвам, че ще ида на сервиз и ще ми счупят секретните болтове, е доста слабо да се каже! В този момент вече ми стана ясно че по колата е пипано с груба сила, без никакво внимание, към която и да е част от работата, с цел работата просто да се свърши бързо! Междувпрочем "търсенето" на секретния болт включваше преравянето на целият ми багажник, отстраняване на капака на газовата бутилка и захвърлянето му в багажника (колко благородно наистина че все пак ми е дал възможност да си го монтирам обратно), както и махането на задната седалка, забележете, която разбира се също не беше върната на мястото си! Явно г-н Дановски е решил и аз да има с какво да се позабавлявам след като се взема колата, а именно да си подредя и сглобя всичко, което той е "сметнал за необходимо" да разглоби. Но това разбира се, в случай че не ми беше причинил достатъчен брой повреди по колата, които след като си я взема да започна да отстранявам! И така, продължавам към следващата.
Качих се на шофьорското място за да търся други "остатъци" от търсенето на секретния болт. Но още с качването усетих, че подът пред седалката е много надигнат. Слязох, погледнах под колата и ето я седващата изненада! На мястото където е запънал с подемника се откроява една стабилна вдлъбнатина, толкова стабилна, че ламарината е зела да се къса там където се съединява с рога. не за друго ами защото това място просто не е предвидено да издържа 300 кг тежест (не и на 20 годишна кола), по простата причина че за тази цел човек най-спокойно може да си ползва самия рог или ъгъла на колата - зад подкалника, който си е и предвиден за вдигане на колата. Е, вярно че за да седне някой да подбира къде да подпре колата, трябва да го интересува какво ще се случи с нея, да помни че е чужда, че му е поверена с известна доза доверие и т.н., все неща които очевидно не са налице при нашия човек Никола Дановски.
Така, дотук с описанието на повредите които забелязах само в рамките на 15 мин! Т.е. като нищо в последствие може да открия още "изненадки". Сега за "реакцията" на въпросният елемент. Цяла неделя му е изключен телефона и след като не пожела да ми се обади за да се извини (нещо което би било добра отправна точка), го намирам чак в понеделник. Но какво ти, вместо да съжалява за всички тези груби грешки, които е допуснал, той ме напада с някакви интересни негови виждания за моята кола, че как тя сама си била виновна за всичко.
1. За проникването на подемника в купето - била изгнила. Еми хубаво ама то е сравнително близко до акъла че след 15-тата година на една кола е силно желателно да се внимава къде се подпира тя, и може би използването на подсилените места не е чак толкова лоша идея, а?
2. Резервоара - бил "заварван". Ами като е заваряван какво? (Естествено при огледа видяхме, че нищо не е "заварвано" никъде и това просто се оказа поредната лъжа). Но и заваряван да, и какъвто и да е, значи ли това че колата може да се подпира там? Е, освен ако не си на 5 ракии, очевидно не значи.
3. За болтовете нямаше и как да попитам - той ми затвори телефона.
Когато отидох да си взема колата, нашият човек беше видимо гневен от моето поведение - на недоволен клиент, и известно време ми държеше висок тон, повтаряйки ми всичките тези псевдо причини, които според него са довели до щетите. А да, информира ме че резервоарът ми бил течал като е дошла колата. Отново лош опит за лъжа, по 2 причини:
1. Аз карам основно на газ и бензинът ми се харчи доста бавно, и определено не съм забелязвал странни спадове на нивото му напоследък. А според него съм го бил ударил някъде. Е да ама как да стане че да си ударя само резервоарът? Просто трябва да скоча в/у нещо, това на бурдюр не може да стане. Само че, колкото и да ми се искаше сам да съм си виновен и да сваля всякакви обвинения от човека Светец - аз не съм скачал с колата скоро, нито съм чувал някакви други удари докато я карам...
2. Ако е текъл като съм оставил колата защо тогава по телефона ми каза че е заваряван като оправдание за неговите действия? Хайде поне да помним какво говорим за да не се излагаме в последствие.
И още нещо, които открихме при огледа - явно му е пречила близостта на спирачната тръбичка с десния носач и просто е отрязал планката, която я прикрепя! Браво, брависимо! Той и с флекс можел да работи!
И така, разказът стана дългичък, но не мога да не спомена и какво каза той за състоянието на секретните болтове. А именно - било 12 часа през нощта като ги е развивал и не било удобно да ми се обади и видите ли затова претършувал цялата кола, разбишкал ми нещата, поразглобил туй-онуй и накрая ги унищожил. Вика: "Ама аз щях да ти купя едни болтове". Е да ама като отидох да я взимам първият път, в събота, коагто него го нямаше, някакси новозакупени болтове не ме чакаха, ами само съобщението "Да оставям 100 лева и да си взимам колата". Да не говорим, че признаващ се за виновен или не за другите щети, да беше предупредил момчетата: "Абе кажете му на тоя, че му тече бензина, да не се запали някъде", или нещо от сорта. Може би също щеше да е уместна проява на уважение към клиента, а? А може би доста по-удобно е да остана в неведение аз това и да го открия след дни, когато вече няма да мога по неуспорим начин да свържа теча с този ремонт. Накрая след всичките караници ми "отби" от цената 30 лева - за болтовете и така, аз поех по пътя на отстраняване на причинените ми от него повреди.
Оставям на всеки да си направи каквито сметне за добре изводи и да сподели дали е имал подобни ситуации - да отиде някъде да му направят нещо за 100 лева, и да му развалят за 1000.
На снимките на описаните повреди можете да се насладите в галерията ми, защото в този раздел не виждам да могат да се добавят снимки по обичайният начин.
Пускам я с известно закъснение, защото както виждате обема й не е малък, а и исках да направя подробен оглед на канал на цялостното състояние на колата, за да изоблича колкото се може повече лъжи.
Значи подлъган от "добрата слава" на сервиза на въпросният, си закарвам колата в четвъртък (24.1.08) вечерта за смяна на тампоните на задния мост, предвидена за петък. Цената която искаше беше 100 лева. Както обикновено става, колата не е готова за петък вечерта, ами се отлага за събота когато след обяд ми се обажда помощникът му и казва че е готова. Аз заедно с един приятел отиваме в събота вечерта да си я взимам. Намираме само чираците му, по-тъмният от които ми казва докато ми посочва колата (в лявата част на халето): Никола каза да оставяш 100 лева и да си я взимаш. Казвам си хубаво, принципно това се и очакваше, но рекох да напраяв един оглед на положението около тампоните. Навеждам се да погледна отдолу, но преди погледа ми да стигне до тампоните обаче забелязавм че резервоарът ми е мокър от долната страна. Става ясно че от резервоара капе бензин! Няколко минути недоумявам какво може да му се е случило през времето, което е престоял в сервиза та да прокапе! След като казах на момчето, той се завря отдолу да огледа. Каза че тече от мястото където тръбопровода за наливане на бензин влиза в резервоара и че пристягащата скоба е разхлабена. Опита се да я пристегне и да намести маркуча, но при този опит теча се усили и той каза че няма да стане така, защото проблема е между гърловината и тялото на резервоара. По-късно (онзи ден в събота) след детаелен оглед на канал стана ясно че той просто е подпрял подемника си на самия резервоар! Както ще видите и на снимката, а си личат и прясно ожулените места. Абсурдно нали? Да но да беше само това... Стана ми много неприятно, не очаквах от един ремонт да ми се отвори друг, и то много по-сериозен!
Но за съжаление проблемите съвсем не свършиха дотук! Докато се опитвах да се освестя погледът ми попадна на сртанно издраната ми дясна джанта. Това ме подтикна към един по-детайлен огелед на джантата. За моя почуда, секретният ми болт вече не беше кръгъл отвън, ами имаше някаква причудливо назъбена форма, доста далеч даже и от шестоъгълната! Попитах момчето с недоумение: "А това пък какво значи..."
А той: "Еми да, той Никола търси секрета но не го намери и "така" ги "развихме". И добави: "Ама сума ти време се мъчихме с тях де"! (От другата сртана положението разбира се беше същото!). Е казвам ви, седях с отвоерна уста и гледах подчертано тъпо!
Просто абсурдът за мен беше пълен. Че не можех да повярвам, че ще ида на сервиз и ще ми счупят секретните болтове, е доста слабо да се каже! В този момент вече ми стана ясно че по колата е пипано с груба сила, без никакво внимание, към която и да е част от работата, с цел работата просто да се свърши бързо! Междувпрочем "търсенето" на секретния болт включваше преравянето на целият ми багажник, отстраняване на капака на газовата бутилка и захвърлянето му в багажника (колко благородно наистина че все пак ми е дал възможност да си го монтирам обратно), както и махането на задната седалка, забележете, която разбира се също не беше върната на мястото си! Явно г-н Дановски е решил и аз да има с какво да се позабавлявам след като се взема колата, а именно да си подредя и сглобя всичко, което той е "сметнал за необходимо" да разглоби. Но това разбира се, в случай че не ми беше причинил достатъчен брой повреди по колата, които след като си я взема да започна да отстранявам! И така, продължавам към следващата.
Качих се на шофьорското място за да търся други "остатъци" от търсенето на секретния болт. Но още с качването усетих, че подът пред седалката е много надигнат. Слязох, погледнах под колата и ето я седващата изненада! На мястото където е запънал с подемника се откроява една стабилна вдлъбнатина, толкова стабилна, че ламарината е зела да се къса там където се съединява с рога. не за друго ами защото това място просто не е предвидено да издържа 300 кг тежест (не и на 20 годишна кола), по простата причина че за тази цел човек най-спокойно може да си ползва самия рог или ъгъла на колата - зад подкалника, който си е и предвиден за вдигане на колата. Е, вярно че за да седне някой да подбира къде да подпре колата, трябва да го интересува какво ще се случи с нея, да помни че е чужда, че му е поверена с известна доза доверие и т.н., все неща които очевидно не са налице при нашия човек Никола Дановски.
Така, дотук с описанието на повредите които забелязах само в рамките на 15 мин! Т.е. като нищо в последствие може да открия още "изненадки". Сега за "реакцията" на въпросният елемент. Цяла неделя му е изключен телефона и след като не пожела да ми се обади за да се извини (нещо което би било добра отправна точка), го намирам чак в понеделник. Но какво ти, вместо да съжалява за всички тези груби грешки, които е допуснал, той ме напада с някакви интересни негови виждания за моята кола, че как тя сама си била виновна за всичко.
1. За проникването на подемника в купето - била изгнила. Еми хубаво ама то е сравнително близко до акъла че след 15-тата година на една кола е силно желателно да се внимава къде се подпира тя, и може би използването на подсилените места не е чак толкова лоша идея, а?
2. Резервоара - бил "заварван". Ами като е заваряван какво? (Естествено при огледа видяхме, че нищо не е "заварвано" никъде и това просто се оказа поредната лъжа). Но и заваряван да, и какъвто и да е, значи ли това че колата може да се подпира там? Е, освен ако не си на 5 ракии, очевидно не значи.
3. За болтовете нямаше и как да попитам - той ми затвори телефона.
Когато отидох да си взема колата, нашият човек беше видимо гневен от моето поведение - на недоволен клиент, и известно време ми държеше висок тон, повтаряйки ми всичките тези псевдо причини, които според него са довели до щетите. А да, информира ме че резервоарът ми бил течал като е дошла колата. Отново лош опит за лъжа, по 2 причини:
1. Аз карам основно на газ и бензинът ми се харчи доста бавно, и определено не съм забелязвал странни спадове на нивото му напоследък. А според него съм го бил ударил някъде. Е да ама как да стане че да си ударя само резервоарът? Просто трябва да скоча в/у нещо, това на бурдюр не може да стане. Само че, колкото и да ми се искаше сам да съм си виновен и да сваля всякакви обвинения от човека Светец - аз не съм скачал с колата скоро, нито съм чувал някакви други удари докато я карам...
2. Ако е текъл като съм оставил колата защо тогава по телефона ми каза че е заваряван като оправдание за неговите действия? Хайде поне да помним какво говорим за да не се излагаме в последствие.
И още нещо, които открихме при огледа - явно му е пречила близостта на спирачната тръбичка с десния носач и просто е отрязал планката, която я прикрепя! Браво, брависимо! Той и с флекс можел да работи!
И така, разказът стана дългичък, но не мога да не спомена и какво каза той за състоянието на секретните болтове. А именно - било 12 часа през нощта като ги е развивал и не било удобно да ми се обади и видите ли затова претършувал цялата кола, разбишкал ми нещата, поразглобил туй-онуй и накрая ги унищожил. Вика: "Ама аз щях да ти купя едни болтове". Е да ама като отидох да я взимам първият път, в събота, коагто него го нямаше, някакси новозакупени болтове не ме чакаха, ами само съобщението "Да оставям 100 лева и да си взимам колата". Да не говорим, че признаващ се за виновен или не за другите щети, да беше предупредил момчетата: "Абе кажете му на тоя, че му тече бензина, да не се запали някъде", или нещо от сорта. Може би също щеше да е уместна проява на уважение към клиента, а? А може би доста по-удобно е да остана в неведение аз това и да го открия след дни, когато вече няма да мога по неуспорим начин да свържа теча с този ремонт. Накрая след всичките караници ми "отби" от цената 30 лева - за болтовете и така, аз поех по пътя на отстраняване на причинените ми от него повреди.
Оставям на всеки да си направи каквито сметне за добре изводи и да сподели дали е имал подобни ситуации - да отиде някъде да му направят нещо за 100 лева, и да му развалят за 1000.
На снимките на описаните повреди можете да се насладите в галерията ми, защото в този раздел не виждам да могат да се добавят снимки по обичайният начин.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани