Не ходете там! :::КЪДЕ бе колега?:::

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 29.10.2007

Не ходете там! :::КЪДЕ бе колега?:::

Мнение от Antony » 29 Окт 2007, 11:02

Здравейте. Не карам БМВ, но мисля че всики на пътя трябва да се подкрепяме и да се уважаваме. Искам да предпазя всики колеги от неграмотната работа на някои сервизи, така че пазете се. Дано да съм оцелил раздела.
Принципно не съм човек мойто би седнал да оплюва някой друг, но това което се случи просто ме изкара извън кожата. Случката става с един мой приятел, и за съжаление аз станах пряк свидетел. Става дума за този сервиз:Цък Отиваме двамата с проблем в скоростната кутия. Оказа се че от някъде изтича масло. Оставихме я за два дена, и единственото нещо което бяха направили е да долеят маслото. Това го разбрахме разбирасе в последствие. Тъй като момчето вече си беше навило на пръста, че това е неговия сервиз отидохме пак. Проблема вече освен либсата на масло в скоростната кутия беше и износен съединител. Всичко много хубаво. Оставихме колата отново в сервиза, като благоволиха да ни извикат да си вземем колата чак след две седмици, след непрекъснато свънене и внезапни посещения. Излишно е да ви казвам, че да смениш съединител е работа за един ден, дори и за човек който не е механик. Та отиваме да вземем колата, и я намираме на части. Новия съединител се търкаляше до нея, а те се почесваха на разни нерилични места като крастави. Разбирасе се хванаха в работа като дойдохме, и оп изнедада. Поради проявената немарливост бяха загубили един от болтовете за скотостната кутия. Гения на техническата мисъл реши че може да използва друг такъв болт, с малки преработми, тъй като главата беше по-голяма, а резбата по-дълга. За щасте оригинален болт беше намерен след около половин час лутане. До тук нещата все още се търпяха. Момчетата започнаха да вадят някъкви части от генерацията, и единия от тях гордо идва и ми заявява (на мен а не на момчето, тъй като аз вече бях яхнал метлата, и бях поел контрола над нещата), че е изтарбушил катализатора, тъй като бил запушен. Е това вече не можах да го издържа. След десет минутни разпри, които едва не достигнаха до физеческа саморазправа, поисках изтърбушения катализатор. Сетих се че във форума имаше едно момче което ги изкупуваше. С огромно нежелание ми изровиха от някъкъв кашон катализатор, който очевидно не беше от тази кола. Беше поне с пет сантиметра по-дълъг от гърнето, и поне с сантиметър в диаметър по-широк. При въпроса ми "Как така извадихте толкова голям катализатор от такова малко гърне" отдовора беше със секача през тръбата. Катализатора бил еластичен видиш ли, и се стеснява като ислиза, след което възвръща първоначалното си положение. След внимателен оглед продължил около 3 секунди установих, че напречното сечение на катализатова е запазено непокътно, а надлъжно има следи от рязане с оксижен. Е това вече преля чашата. Не съм избухлив човек, но направо ми падна пердето. Ако не беше моя приятел, щах да ги завра в гърнето по пъря по който твърдяха че са извадили катализатора. Не ми издържаха нервите, и направо ги насметох. Петима майстори гледаха като насрани, а техническия гений на сервиза лаеше на десетина метра от мен. Ако ми беше под ръка щеше да си го отнесе много лошо. След дълго овещаване да не викам полиция и агенция за защита на протребителите, както и да не призовавам юмручното право, си седнах в колата да чакам. След около час и половина мъки се оказа че не са купили гарнитурата за колектора. На мен вече направо ми се приплака от безсилие спрямо бзумието им. Решението беше да изрежат гарнитура от лада, и да я инсталират на място. Е това вече беше върха. Оказа се че въпросната гарнитура която "прилепвала" идеално, изпуска от някъде. Намазаха я обилни с грес за уплатнение, и ни отпратиха с наведени глави. Не ми се заяждаше повече, и за това реших да си замълча. Та извода от всичко това, е да внимавате много каде ходите. Самия начин по който майстора си потдържа работното място е доста показателен за това как работи. Внимавайте, и се пазете много много от пишман майстори.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от Doberman_vas » 29 Окт 2007, 11:57

Човече, не ти работи линка и не става ясно от кой сервиз искаш да ни предпазиш :mhihi:
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook