Сервиз диагностика в София
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Stefanov_simeon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
- Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)
Сервиз диагностика в София
Здравейте колеги.
Тези дни ще идваме в София да гледаме един баварец Е46 318i 118 к.с. 2002 година.
Дайте адрес и телефон на някой кадърен сервиз в който може да направим диагностика на двигателя да се вдигне на хидравличен повдигач и да му се види общото състояние на автомобила ?!?
Благодара предварителна :-)
Поздрави !
Тези дни ще идваме в София да гледаме един баварец Е46 318i 118 к.с. 2002 година.
Дайте адрес и телефон на някой кадърен сервиз в който може да направим диагностика на двигателя да се вдигне на хидравличен повдигач и да му се види общото състояние на автомобила ?!?
Благодара предварителна :-)
Поздрави !
:-)
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- Stefanov_simeon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
- Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)
Re: Сервиз диагностика в София
Мерси за мненията.
Вчара бяхме в София да търсим е46-ца, но от 20 те който гледахме нищо не ни хареса.
Само италианки, жулнати, нетиснати, поне 50% пребоядисвани (личеше си по уплатненията,корите на капака на двигателя и тн.) със скъсани и протрити тапицерии.А върха на сладоледа беше една Е46-ца купе, небедносиня 2002г. отдалече изглежда Ок, Но при поглед отблизо...тапицерията на гредите да вратите беше хманата с телбот...лепило и силикон се подаваха от нескопосното лепене, на тредичките на предното стъкло беше разпорена и така си висеше тапицерията.Преверихме и маслото от щеката, черно и при стриване на част от маслото с пръсти имаше някакви малки бучки (абразивни частици)...
Накрая разочаровани започнахме да гледаме и други марки и модели като, Ауди 4 2003г 2.0 fsi, Мазда 3, Volvo s80 D5 163к.с., но състоянието им беше сходно.
Спряхме се на един Мерцедес 220CDI 150 к.с. класик края на 2002 година на уж 132000км. закупен от представителство на БМВ в Италия със сервизни документи.Човека върнал мерцедеса и си купил чисто ново БМВ.Това беше най-запазения автомобил който видях през дългия прашен ден из софиските автокъщи.Състоянието му все едно е нов автомобил.Без драскотика по тапицерия табло,дръжки на врати,скоростен лост с оригинални бели стелки мерцедес леко захабени.Автоматик със летен и зимен режим.
Диагностицирахме го в оторизиран сервиз на Мерцедес срещу Боумакс, мисля че беше на ботевградско шосе.
Момчетата бяха много печени обарнаха на автомобила близо час.Излезе една неработеща подгряваща свещ, пистови ремаци и някакви ролки за смяна, някакъв тампон на скоростната кутия бил увиснал, и отзад някакви тампони и лагер.Също така немерихме че ел.седалката до шофьорското място не работи.Най-претеснителното е че даде някаква грешка за някакъв страничен датчик на ESP-то, но за момента си работи и няма индикация по таблото.
И вече моя приател е горд собственик на МЕРЦЕДЕС БЕНС :-)
От София до Търново го понастъпах върви си прилично има едно леко замисляне в началото и после се стрелка добре 160/170 си ги подържа без да има каквито и да е вибрации.Добри спирачки.На мен малко ми е тесничък но иначе е много приличан автомобил.
Даде разход с градското карене из София и до Търново 6.1 на 100км.
Благодаря отново за бързите мнения :-)
Поздрави !
Вчара бяхме в София да търсим е46-ца, но от 20 те който гледахме нищо не ни хареса.
Само италианки, жулнати, нетиснати, поне 50% пребоядисвани (личеше си по уплатненията,корите на капака на двигателя и тн.) със скъсани и протрити тапицерии.А върха на сладоледа беше една Е46-ца купе, небедносиня 2002г. отдалече изглежда Ок, Но при поглед отблизо...тапицерията на гредите да вратите беше хманата с телбот...лепило и силикон се подаваха от нескопосното лепене, на тредичките на предното стъкло беше разпорена и така си висеше тапицерията.Преверихме и маслото от щеката, черно и при стриване на част от маслото с пръсти имаше някакви малки бучки (абразивни частици)...



Накрая разочаровани започнахме да гледаме и други марки и модели като, Ауди 4 2003г 2.0 fsi, Мазда 3, Volvo s80 D5 163к.с., но състоянието им беше сходно.
Спряхме се на един Мерцедес 220CDI 150 к.с. класик края на 2002 година на уж 132000км. закупен от представителство на БМВ в Италия със сервизни документи.Човека върнал мерцедеса и си купил чисто ново БМВ.Това беше най-запазения автомобил който видях през дългия прашен ден из софиските автокъщи.Състоянието му все едно е нов автомобил.Без драскотика по тапицерия табло,дръжки на врати,скоростен лост с оригинални бели стелки мерцедес леко захабени.Автоматик със летен и зимен режим.
Диагностицирахме го в оторизиран сервиз на Мерцедес срещу Боумакс, мисля че беше на ботевградско шосе.
Момчетата бяха много печени обарнаха на автомобила близо час.Излезе една неработеща подгряваща свещ, пистови ремаци и някакви ролки за смяна, някакъв тампон на скоростната кутия бил увиснал, и отзад някакви тампони и лагер.Също така немерихме че ел.седалката до шофьорското място не работи.Най-претеснителното е че даде някаква грешка за някакъв страничен датчик на ESP-то, но за момента си работи и няма индикация по таблото.
И вече моя приател е горд собственик на МЕРЦЕДЕС БЕНС :-)
От София до Търново го понастъпах върви си прилично има едно леко замисляне в началото и после се стрелка добре 160/170 си ги подържа без да има каквито и да е вибрации.Добри спирачки.На мен малко ми е тесничък но иначе е много приличан автомобил.
Даде разход с градското карене из София и до Търново 6.1 на 100км.
Благодаря отново за бързите мнения :-)
Поздрави !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
:-)
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
6 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани