Диагностика - "ДАРУ КАР" или "КАМОР" ?
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Диагностика - "ДАРУ КАР" или "КАМОР" ?
Първо да кажа, че прегледах с търсачката форума и въпреки че видях теми, които засегаха някоя от двете фирми, не мисля че имаше много детайлна информация.
Всеки тук препоръчва преди покупка на кола, да й се направи една диагностика, та се реших и аз преди да се хвърля в дълбокото да направя тази стъпка.
Но се чудя коя от двете фирми е за предпочитане - "Дару кар" или "Камор" ?
Някъде даже бях чел, че има мастори от форума, които са по-големи разбирачи от работниците в тези официални сервизи, но така и не знам към кой друг да се обърна и дали ще има наистина необходимата техника... така че май ще се наложи да избера някой от тези двата. Та кой е по-добър, с по-големи разбирачи, по-качестена машини и диагностика ?
И ако може още един въпрос - досега навсякъде във форума бях чел че диагностиката струвала около 50-60 лв. в тези официалните сервизи... Само че като ги презвънях и на двете места цената май-взе да отива към 200 лв.
Проверката на електрониката май била около 50 лв, на ходовата част около 70... а за двигателя май се плащало на час - т.е. минимум 70 лв...
Да не би да има някаква рязка смяна на цените напоследък или аз нещо да не съм разбрал ?
====
EDIT: И да уточня, ако все пак има значение -става дума за старичка кола 95-97 г., а не за новите бими... знам ли, може в някой от сервизите да са по-силни или по-ориентирани към по-старите коли ?
Всеки тук препоръчва преди покупка на кола, да й се направи една диагностика, та се реших и аз преди да се хвърля в дълбокото да направя тази стъпка.
Но се чудя коя от двете фирми е за предпочитане - "Дару кар" или "Камор" ?
Някъде даже бях чел, че има мастори от форума, които са по-големи разбирачи от работниците в тези официални сервизи, но така и не знам към кой друг да се обърна и дали ще има наистина необходимата техника... така че май ще се наложи да избера някой от тези двата. Та кой е по-добър, с по-големи разбирачи, по-качестена машини и диагностика ?
И ако може още един въпрос - досега навсякъде във форума бях чел че диагностиката струвала около 50-60 лв. в тези официалните сервизи... Само че като ги презвънях и на двете места цената май-взе да отива към 200 лв.


Да не би да има някаква рязка смяна на цените напоследък или аз нещо да не съм разбрал ?
====
EDIT: И да уточня, ако все пак има значение -става дума за старичка кола 95-97 г., а не за новите бими... знам ли, може в някой от сервизите да са по-силни или по-ориентирани към по-старите коли ?
Последна промяна BMW Addiction на 19 Ное 2008, 23:28, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Колеги,
искам и аз да помоля да кажете къде да закарам колата на диагностика? Свети ми постоянно лампата на еърбега. Интересува ме сервиз, където ще реагират правилно - в Дару ще ми вземат 200лв за диагностика и ще кажат, че половината кола е за смяна. Предполагам, че и Камор са същите. Нека някой, ако е решил този проблем да каже къде. Благодаря.
искам и аз да помоля да кажете къде да закарам колата на диагностика? Свети ми постоянно лампата на еърбега. Интересува ме сервиз, където ще реагират правилно - в Дару ще ми вземат 200лв за диагностика и ще кажат, че половината кола е за смяна. Предполагам, че и Камор са същите. Нека някой, ако е решил този проблем да каже къде. Благодаря.

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
хайде, няма ли някой, който да е ползвал и двата официални сервиза ? Или поне единия и да сподели мнение ?
Засега не съм изключил напълно възможността за някой малък частен сервиз (благодаря на bubsa), но по принцип съм се решил да мина диагностиката през някой от официалните сервизи - разчитам че ще е най-пълна и с най-последни софтуеъри и т.н. (макар че може и да се лъжа...
).
Така че, къде е по-добре - "Дару" или "Камор" ?
EDIT: Междудругото - дали диагноситиката е еднаква и на двете места (като гледам като цена май са еднакви) или евентуално на едното място да правят повече замервания и/или по-качествени ?
Засега не съм изключил напълно възможността за някой малък частен сервиз (благодаря на bubsa), но по принцип съм се решил да мина диагностиката през някой от официалните сервизи - разчитам че ще е най-пълна и с най-последни софтуеъри и т.н. (макар че може и да се лъжа...

Така че, къде е по-добре - "Дару" или "Камор" ?
EDIT: Междудругото - дали диагноситиката е еднаква и на двете места (като гледам като цена май са еднакви) или евентуално на едното място да правят повече замервания и/или по-качествени ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BMW Addiction написа:хайде, няма ли някой, който да е ползвал и двата официални сервиза ? Или поне единия и да сподели мнение ?
Засега не съм изключил напълно възможността за някой малък частен сервиз (благодаря на bubsa), но по принцип съм се решил да мина диагностиката през някой от официалните сервизи - разчитам че ще е най-пълна и с най-последни софтуеъри и т.н. (макар че може и да се лъжа...).
Така че, къде е по-добре - "Дару" или "Камор" ?
EDIT: Междудругото - дали диагноситиката е еднаква и на двете места (като гледам като цена май са еднакви) или евентуално на едното място да правят повече замервания и/или по-качествени ?
Колега,за Камор не знам ,в Дару кар имат страхотна апаратура,но са голями мошеници и некадърници.Не ми е работил реотана на задното стъкло и след 5часа нищо не откриха,най-накрая легнах сам под колата и погледнах там където те пипаха,оказа се ,че тама е блока на управлението ,който беше пълен с вода от конденз на климатика.Тествали са ми дюзи с вода ,а не с бензин ,който има по-малка плътност и се разпрашава по-добре и са ми казвали ,че всичките са за смяна.Сменяли са ми една втулка на носач ,а са ми казвали ,че са две.За реглаж на ГНП искат 270лв. ,като това навсякъде се прави за 40 ,а работата е точно за половин час максимум.Мога да ти изпиша една страница с техни простотии преди да почна да си правя сама колата.

Здравейте,
колега каква точно диагностика имаш предвит че цената е скочила чак до 200 лв. Последно колкото си спомням в Камор ауто беше около 90 лв цената на преглед преди покупка. Включва диагностика на компютъра, преглед на входовата част и имаше още нещо но не си спомням. Относно модерната техника, смятам че всеки сервиз който може да направи диагностика на марката може да ти каже записаните грешки(около 30 лв взимат) и да прегледа някои неща.
И от двата сервиза съм пазарувал някои части и в двата са били много учтиви.
А защо мислиш че ще се наложи да оглеждат двигателя часове наред?
Според мен, преди да закараш колата на някой сервиз най добре прочети няколко дена из форума, научи някои елементарни неща които сам ще може да си ги провериш, покарай я, изслушай я и ако всичко ти изглежда наред я закарай някъде да я проверят за да ти е мирна главата.
Поздрави и успех с покупката
п.п. сега видях че колегата zvetiko се е присъединил в сектата на бензиновите баварки
честито от мен, дано да имаш само приятни мигове.
колега каква точно диагностика имаш предвит че цената е скочила чак до 200 лв. Последно колкото си спомням в Камор ауто беше около 90 лв цената на преглед преди покупка. Включва диагностика на компютъра, преглед на входовата част и имаше още нещо но не си спомням. Относно модерната техника, смятам че всеки сервиз който може да направи диагностика на марката може да ти каже записаните грешки(около 30 лв взимат) и да прегледа някои неща.
И от двата сервиза съм пазарувал някои части и в двата са били много учтиви.
...а за двигателя май се плащало на час - т.е. минимум 70 лв...
А защо мислиш че ще се наложи да оглеждат двигателя часове наред?
Според мен, преди да закараш колата на някой сервиз най добре прочети няколко дена из форума, научи някои елементарни неща които сам ще може да си ги провериш, покарай я, изслушай я и ако всичко ти изглежда наред я закарай някъде да я проверят за да ти е мирна главата.
Поздрави и успех с покупката

п.п. сега видях че колегата zvetiko се е присъединил в сектата на бензиновите баварки

- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
bubsa написа:Аз ти казах,а пък ако имаш много излишни пари отиди и до камор и до дару за да си по-сигурен![]()
Моито мнение е че са пълни бездарници!
Ааа, то чак излишни пари нямам... просто си мисля от опит да спестя 100 лв. да не се нахакам повече...

Добре де, този пич дето казваш има ли необходимата техника ? И аз така съм чувал че майсторите на BMW-тата са с частни сервизи, а не в Дару и Камор... но все пак за диагностика си мислех че в официалните сервизи имат най-добрата техника... а ако не дай си боже се наложи да се прави нещо, то ясно че ще търся майстори извън Дару и Камор...
Казано честно наистина не знам - може и наистина тия от Камор и Дару да вземат парите за едното нищо, но просто като не съм наясно... дали наистина това момче ще може да ми диагностицира колата по-добре. Убеден съм че след като го препоръчваш ще е по-добър специалист от тези в официалните сервизи, но дали техниката е също на ниво ?
swh_bmw написа:Здравейте,
колега каква точно диагностика имаш предвит че цената е скочила чак до 200 лв. Последно колкото си спомням в Камор ауто беше около 90 лв цената на преглед преди покупка. Включва диагностика на компютъра, преглед на входовата част и имаше още нещо но не си спомням. Относно модерната техника, смятам че всеки сервиз който може да направи диагностика на марката може да ти каже записаните грешки(около 30 лв взимат) и да прегледа някои неща.
Ами не знам какво точно се включва сега и какво е било преди, но доколкото разбрах сега имало:
- диагностика на електрониката (колко ли има в кола 95-96 г ?

- диагностика на ходова част.
- диагностика на двигателя.
Май всяко от тях струваше 50-70 лв... естествено мога да се лиша от някоя диагностика, но нали ми се иска всичко да проверя...
swh_bmw написа:А защо мислиш че ще се наложи да оглеждат двигателя часове наред?
Ами така ми казаха по телефона. 1 час струвал май 72 лв. И аз като "преговорих" пълния ценоразпис за цялата диагностика и си отброявам +72лв. за двигателя... и от Камор и от Дару ме прекъснаха "Е, то това е на час, обикновено излиза повече..."
=> Предполагам че може и това да е част от набутвацията... работата да е например 50-60 мин, а те да ми кажат 2 часа... и айде двойно ?

Иначе и аз бях чувал че диагностиката "Покупка на автомобил" излизала 60-100 лв... ама...

Защо се излагаш. Ако ти звучи добре мотора без да тресе осезаемо, ако се кара нормално, без да дрънчи, скърца, претрисва, ако купето изглежда читаво и без удари, ако спира добре... взимай. Купуваш стара кола. Какво очакваш
. Другия вариант е да си вземеш някой познат със себе си, който е имал/има такова БМВ, за да ти каже нещо ако му се набие на очи. Ама гледай да не е от онея прекалените тунингари от нашия край. И в двата случая, после ще набиеш 1/3 - 1/4 от покупната цена поне по дребни ремонти по нея в следващите 2 години, ако я караш тази кола като евридейка.
Ще дадеш 200лв. на Дарукар... за какво? За да закачат един комп, да се почешат по г*за и да кажат... да, имаш грешка в АБС, и ЗКЕ... Ще почнат да ти обясняват колко сериозно може да е (просто щото за тях ти не си редовен клиент и шансът да станеш и минимален). Ще ти вземат кинтите, ще се посмеят като си тръгнеш, пък теб междувременно ще те хапят мишките и ще се чудиш какво да правиш.

Ще дадеш 200лв. на Дарукар... за какво? За да закачат един комп, да се почешат по г*за и да кажат... да, имаш грешка в АБС, и ЗКЕ... Ще почнат да ти обясняват колко сериозно може да е (просто щото за тях ти не си редовен клиент и шансът да станеш и минимален). Ще ти вземат кинтите, ще се посмеят като си тръгнеш, пък теб междувременно ще те хапят мишките и ще се чудиш какво да правиш.
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Батка, звънни на бат Колю, бог е на е36- ките
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
swh_bmw написа:Здравейте,
колега каква точно диагностика имаш предвит че цената е скочила чак до 200 лв. Последно колкото си спомням в Камор ауто беше около 90 лв цената на преглед преди покупка. Включва диагностика на компютъра, преглед на входовата част и имаше още нещо но не си спомням. Относно модерната техника, смятам че всеки сервиз който може да направи диагностика на марката може да ти каже записаните грешки(около 30 лв взимат) и да прегледа някои неща.
И от двата сервиза съм пазарувал някои части и в двата са били много учтиви....а за двигателя май се плащало на час - т.е. минимум 70 лв...
А защо мислиш че ще се наложи да оглеждат двигателя часове наред?
Според мен, преди да закараш колата на някой сервиз най добре прочети няколко дена из форума, научи някои елементарни неща които сам ще може да си ги провериш, покарай я, изслушай я и ако всичко ти изглежда наред я закарай някъде да я проверят за да ти е мирна главата.
Поздрави и успех с покупката
![]()
п.п. сега видях че колегата zvetiko се е присъединил в сектата на бензиновите баваркичестито от мен, дано да имаш само приятни мигове.
Казах го примерно-все ще измислят някоя простотия.Виж за реглаж на ГНП не е примерно-взимах си някаква част и попитах приемчика за обща култура-струвало 270.Дори при кожодерите от Супердизел е 40лв.
А да продължа-часта беше кодиращ щекер за OBC.След смяна на акумулатор ми излезна PPPP ,което означава ,че информацията в чипа е нарушена,и отидох пак в Дару ,като си мислех ,че имат необходимите умения и апаратура да го прекодират-нали така пише в книжката на BMW-в този случай да се отиде при официален представител,отговора им беше ,че не могат да направят това ,но могат да направят диагностика само на борда срещу 60лв. след ,което да ми кажат ,че трябва да си купя нов чип за 65. лв,естествено просто си купих чипа без диагностика.

Ето и още информация-в Дару работят на така наречените арбайтен единици-всеки ремонт,се предполага ,че изисква еди какво си време и ти плащаш за него.Да кажем ,че при дианостика той трябва да направи според германците 5 неща за 3часа и да вземе 200лв,той прави 2 за половин и пак взима 200лв.

Благодаря за пожеланията ,колега-абе много бързи била тия 318is,както съм на единият светофар изведнъж се телепортирам на другият.

- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
liloff написа:Ще дадеш 200лв. на Дарукар... за какво? За да закачат един комп, да се почешат по г*за и да кажат... да, имаш грешка в АБС, и ЗКЕ... Ще почнат да ти обясняват колко сериозно може да е (просто щото за тях ти не си редовен клиент и шансът да станеш и минимален). Ще ти вземат кинтите, ще се посмеят като си тръгнеш, пък теб междувременно ще те хапят мишките и ще се чудиш какво да правиш.
Оф пичове, съвсем ме хвърлихте в оркестъра, аз и без това си имах едно на ум за официалните сервизи, защото наистина съм чувал сходни отзиви... а вие съвсем ми ги затвърдихте...

Ще се опитам да се свържа с този Никола, засега не мога - сигурно си е хвърлил телефона... но ще пробвам пак...
Убедихте ме (не че съм се съмнявал) че е майстор, дано и с апаратурата да е ОК, че знам ли само с гледане и слушане дали е достатъчно ?

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани