Никола Дановски (sachs) - майстор или съсипник? + ФОТО

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 10 Фев 2008, 18:40

аз съм бил при колето и съм доволен как работи :!: стотици пъти съм ходил там и в много от тях дори не съм плащал :!:

Възможно е да е допуснал некой грешки , но кой е безгрешен.

Аз съм ходил и в друмник да ми центроват предницата на купето и там ме питаха къд е и как може да се вдига (ако 4е няма никъде гнило просто не знаят къде да подхванаттия лапи)

Неопринта с тоя антофриз изби рибата не съм вярвал 4е може да си 4ак толко педанти4ен , то сектанството си е сектанство ама тва за антивриза и изто4ване na водата от блока просто кърти ебах го и аз съм сектант пък 4ак такия работи не праим. За роската и комопания кво да говорим льольовци и селяци просто търсят за кво да се заядат.

а колегата фотограф ако беше вложил тези усилия за да си стегне6 изгнилата колиба немаше да е на тоя хал.Ако беше подходил по дипломати4но и наистина кольо или някой от работниците му е виновен за нещо можеше поне д ане плащаш ама явно си се напраил на голям тарикат и си решил 4е със сране по негов адрес ще го преебеш но :) и лошата реклама пак е реклама кольо трее тие бкагодарен :lol: :lol: :lol:

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 10 Фев 2008, 21:00

ludiagsm написа:...

Неопринта с тоя антофриз изби рибата не съм вярвал 4е може да си 4ак толко педанти4ен , то сектанството си е сектанство ама тва за антивриза и изто4ване na водата от блока просто кърти ебах го и аз съм сектант пък 4ак такия работи не праим. ...


Какъв педантизъм ве колега. Така ли се сменя антифриз според теб?!?
Ще ми кажеш ли точното съотношение вода-антифриз след подобна компетентна смяна? Градуси?
А за какво в Мюнхен са предвидили източване на блока? Къде да сипя дестилираната вода или и това е излишно сектантстто според теб? Аз си обичам колата! И когато отида при майстор фен на БМВ и хвален във форума яко очаквам съответното отношение не към мен повече към колата!
А снимките на отпечатъците от подемника в/у праговете говорят сами :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 10 Фев 2008, 21:26

Луд,не знам дали си наясно(би трябвало да си),ма от радиатора можеш
да източиш макс 2-3 литра антифриз.А системата на М50 е 10,5 - 11 л.
За кво говорим в тоя случай :?:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 4.02.2008

Мнение от Ядрения » 10 Фев 2008, 22:25

Ти ли си педант ве дундьо :mhihi: :mhihi: Че ти не знаеш азбучни неща,откъде да знаеш че това с антифриза е рутинна процедура и идеята да го подмениш включва изцяло източване :mhihi: и наливане на нов концентрат,който пък от своя страна се разрежда с вода(ама не от чушмата) ,а дестилирана и се разрежда в съотношение ,което бмв дава за съответната страна,което пък ти естествено не знаеш какво е за България.Що ли?Щот си тапир :mhihi: :mhihi:
Верно е че тук сме селяни и кравите мучат яката :mhihi: обаче пък по позьорска селяния от твойта няма баце ;) Застанал в центъра на Хисарскоко съборче,наперил гъстите осмянки и позира със чикиджийските спирачки и лайняни упойващи системи.Вижте го маняка с кинтите,къв е надъхан,ама за малко и да му стигнат за ЕйПи Рейсинг или Уилууд.Е ние не разбираме и тези стават за село като Хисар.Лошото е че заслепен от гордоста си,не виждаш и не чуваш как селяните ти се смеят зад гърба.Пък щом те те усещат къв си позьор работата е керпеден :mhihi:
Имай предвид ,че утре ще изкочи някое мамино дете от форума и ще има по-голямо туйбо от твоето,колата му ще спира и ще завива повече от твоята,тогава ще можеш ли да го преживееш,знаейки че е по-голям головодник и от тебе самия :mhihi: Усмянките му ще са по-големи от твойте и в центъра на мегдана ще е той,а не ти :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Фев 2008, 1:32

Ядрения написа:Ти ли си педант ве дундьо :mhihi: :mhihi: Че ти не знаеш азбучни неща,откъде да знаеш че това с антифриза е рутинна процедура и идеята да го подмениш включва изцяло източване :mhihi: и наливане на нов концентрат,който пък от своя страна се разрежда с вода(ама не от чушмата) ,а дестилирана и се разрежда в съотношение ,което бмв дава за съответната страна,което пък ти естествено не знаеш какво е за България.Що ли?Щот си тапир :mhihi: :mhihi:
Верно е че тук сме селяни и кравите мучат яката :mhihi: обаче пък по позьорска селяния от твойта няма баце ;) Застанал в центъра на Хисарскоко съборче,наперил гъстите осмянки и позира със чикиджийските спирачки и лайняни упойващи системи.Вижте го маняка с кинтите,къв е надъхан,ама за малко и да му стигнат за ЕйПи Рейсинг или Уилууд.Е ние не разбираме и тези стават за село като Хисар.Лошото е че заслепен от гордоста си,не виждаш и не чуваш как селяните ти се смеят зад гърба.Пък щом те те усещат къв си позьор работата е керпеден :mhihi:
Имай предвид ,че утре ще изкочи някое мамино дете от форума и ще има по-голямо туйбо от твоето,колата му ще спира и ще завива повече от твоята,тогава ще можеш ли да го преживееш,знаейки че е по-голям головодник и от тебе самия :mhihi: Усмянките му ще са по-големи от твойте и в центъра на мегдана ще е той,а не ти :winky:


ахахах ебахте у селяка , имал съм неква идея гледал съм некои филми мечтал съм си за некои неща имал съм възможност осъществил съм си ме4атата , ти не си имал възможност и злобееш , въпросното купе скоро ще съска :idea: освен 4е изглежда добре и има най-яката музика за българия (4 киловата )доказала се със скупи от няколко състезания за сила и ка4ество на звука скоро ще бъде и едно от най-бързите бмв-та в бг. А какво мислиш ти ме боли х** само ще ти кажа 4е ли4но аз тая есен му изто4их радиатора долях с антифриз концентрат обезвъздуших го и не съм имал грижи а ти ако искаш мое го изпомпваш или облизваш или да го изшмъркваш от блока това си е твоя работа ефекта е същия има си парно колата и не прегрява :!: А па вие ако саберете оная скрап със двете насрани к16-ки ви 4акам на божура напролет да се бегаме аз ще съм със същия антифриз на купето и ще ви пускам музика преди старта :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 11 Фев 2008, 12:21

ludiagsm написа:..... аз тая есен му изто4их радиатора долях с антифриз концентрат обезвъздуших го и не съм имал грижи а ти ако искаш мое го изпомпваш или облизваш или да го изшмъркваш от блока това си е твоя работа ефекта е същия има си парно колата и не прегрява :!: ...


Колега според мен не си прав ...

Казва се "смяна" на антифриз (и се плаща за това), а не "доливане" (това което си направил ти)
А смяната се налага не заради каприза или интереса на някой производител, а защото антифриза си губи качествата (температурата на замръзване и мазителните свойства) от една страна и за да се отстанят утайки, ръжди и т.н. в системата, от друга страна.
Когато отидеш в сервиз с изричната поръчка "смяна на антифриз" се предполага да се извършат ред процедури предвидени от производителя (през определени километри и/или период време):
- източване на стария антифриз (от радиатора и двигателя),
- промиване на системата (ако се налага като се прецени състоянието на източената течност),
- наливане на нов антифриз с необходимата концентрация (спрямо климатичните условия),
- обезвъздушаване на системата (заедно с парното/климатика),
- доливане до необходимото ниво (на студен двигател).

Всичко друго е "някаква услуга", но не и "смяна на антифриз" :!:

Ако в случая колата си е твоя, ти си преценил и си направил това (изто4их радиатора долях с антифриз концентрат обезвъздуших го), то въобще не означава, че това е процедурата "смяна на антифриз" и че някой трябва да плаща за което :!:

Тук не става въпрос за сектантство, манящина или нещо друго, а за определена поръчка и съответната процедура за която се очаква да бъде изпълнена и за което се плаща

Ако някой предпочита да "долива" антифриз и да пише после по форума, как колата му загрява/не достига нормалната температура, за протекъл радиатор или избили/протекли тапи на блока, за заседнали термостати или избили водни помпи, аз лично предпочитам да загубя 1 час повече, на всеки 2-3-4 години (не съм нито маняк нито сектант) за "смяна" на антифриза, от колкото да се занимавам с ремонти ...

И на края само да припомня, че тук става дума въобще за стандартни (предписани от производителя) процедури по ремонта/поддръжката на автомобила, а не за конкретния пример

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от Doberman_vas » 11 Фев 2008, 12:53

абе вие си мрънкайте колко некадърен е Никола, ама в неделя пред сервиза имаше повече коли от повечето сбирки по градовете. И колкото и да го плюете, няма да му накривите шапката.... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Фев 2008, 13:17

tsb_bg написа:
ludiagsm написа:..... аз тая есен му изто4их радиатора долях с антифриз концентрат обезвъздуших го и не съм имал грижи а ти ако искаш мое го изпомпваш или облизваш или да го изшмъркваш от блока това си е твоя работа ефекта е същия има си парно колата и не прегрява :!: ...


Колега според мен не си прав ...

Казва се "смяна" на антифриз (и се плаща за това), а не "доливане" (това което си направил ти)
А смяната се налага не заради каприза или интереса на някой производител, а защото антифриза си губи качествата (температурата на замръзване и мазителните свойства) от една страна и за да се отстанят утайки, ръжди и т.н. в системата, от друга страна.
Когато отидеш в сервиз с изричната поръчка "смяна на антифриз" се предполага да се извършат ред процедури предвидени от производителя (през определени километри и/или период време):
- източване на стария антифриз (от радиатора и двигателя),
- промиване на системата (ако се налага като се прецени състоянието на източената течност),
- наливане на нов антифриз с необходимата концентрация (спрямо климатичните условия),
- обезвъздушаване на системата (заедно с парното/климатика),
- доливане до необходимото ниво (на студен двигател).

Всичко друго е "някаква услуга", но не и "смяна на антифриз" :!:

Ако в случая колата си е твоя, ти си преценил и си направил това (изто4их радиатора долях с антифриз концентрат обезвъздуших го), то въобще не означава, че това е процедурата "смяна на антифриз" и че някой трябва да плаща за което :!:

Тук не става въпрос за сектантство, манящина или нещо друго, а за определена поръчка и съответната процедура за която се очаква да бъде изпълнена и за което се плаща

Ако някой предпочита да "долива" антифриз и да пише после по форума, как колата му загрява/не достига нормалната температура, за протекъл радиатор или избили/протекли тапи на блока, за заседнали термостати или избили водни помпи, аз лично предпочитам да загубя 1 час повече, на всеки 2-3-4 години (не съм нито маняк нито сектант) за "смяна" на антифриза, от колкото да се занимавам с ремонти ...

И на края само да припомня, че тук става дума въобще за стандартни (предписани от производителя) процедури по ремонта/поддръжката на автомобила, а не за конкретния пример


ako колите ви наистина така се потдържат немаше да са на тоя хал :lol: :lol: ,4естно казано аз не знам то4но колко литра сабира радиатора но когато отвориш отдолу пробката му за да изто4и6 радиатора освен цялата те4ност в него изто4ваш и 70% от цялата система ако си у4ил за ска4ени съдове по физика може и да рабреш какво имам предвид в блока остват към 30% от цялата охладителна течност .


А при условие 4е неопринта е отишъл там и е искал еди как си да му се смени антифриза и е видял 4е не е така както иска, да си е казал на момента а не после да се жали у форума ,когато някой знае кво иска си го казва намясто и нещата стават ина4е само си пишеш по форумите и си оставаш с ме4тите това нещо е валидно не само за бмв-тата ами за нещата от живота попринцип :idea:
Последна промяна ludiagsm на 11 Фев 2008, 19:43, променена общо 1 път

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 11 Фев 2008, 13:52

Ми аз питах и ми бе отговорено,че е много трудно,на кофти място,горещо и те така. Няма да се бия с човека я. И без това уговорената дата се отлага веднъж.
Истината луд е,че пича се е оринал с ангажименти,изнемогва и явно на моменти претупва нещата за по-бързо от което страда качеството.
Моя съвет е да вдигне цените за да редуцира навалицата,но да отделя на 100% внимание на това което прави. Да смени ако трябва 150 чирака докато намери читав /знам колко е трудно/,но изобщо да не допуска мърлячи. Градено име с години се съсипва за бройки по този начин както е тръгнало.
А как е правилно да се сменя антифриз не аз трябва да му казвам,а си има процедура. И когато си обичаш и уважаваш работата я правиш по най-добрия начин,дори и клиента да иска да отъни. :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 11 Фев 2008, 14:30

Doberman_vas написа:абе вие си мрънкайте колко некадърен е Никола, ама в неделя пред сервиза имаше повече коли от повечето сбирки по градовете. И колкото и да го плюете, няма да му накривите шапката.... :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Колега до колкото виждам от писаното до тук никой не поставя под съмнение и няма претенции към знанията, уменията и компетентността на sachs. Аз не го познавам лично и не искам да давам преценки, но предвид на това което е писал във форума лично аз си мисля, че човека разбира, може и го прави :!:

Въпроса е в маниера и организацията на работа.

Ако ти си дал телевизора на ремонт и го намериш метнат на купчина заедно с други, остърган и с разбити винтове и рапидки "защото не са намерили с какво да ги отвият" не вярвам да се зарадваш, дори и телевизора да ти е ремонтиран и да работи. И дали ще си доволен ако ти кажат "какво искаш от този сандък на 15 години".
Друг е въпроса дали sachs или негов работник е виновен, отговорността е негова.
След като е имало проблем с колата, най-малко е трябвало той лично да я предаде на собственика, да обясни какво и защо се е случило и евентуално да се разберат за парите, а не да оставя друг да се разправя.

А някой замисли ли се, ако колегата не беше забелязал състоянието на болтовете (на снимката) и беше спукал гума на път, какво точно щеше да прави, и колко щеше да му коства :?:

За това, че колата е било предвидено да е готова за Петък "... както обикновено става, колата не е готова за петък вечерта, ами се отлага за събота ...", а е готова 1 ден по-късно, гледам, че никой не се впечатлява - то си е нормално, виж обратното си е изненада :mhihi:

ludiagsm написа: ... ako колите ви наистин атака с епотдържат немаше да с ана тоя хал ...

... А при условие 4е неопринта е отишъл там и е искал еди как си да му се смени антифриза и е видял 4е не е така както иска да си е казал на момента а не после да се жали у форума ,когато някой знае кво иска си го казва намясто и нещата стават ...


Лично аз си поддържам така колите и точно за това те "не са на тоя хал"
"На тоя хал" са колите които се "поддържат" по другия начин, защото "то става и така" и "какво се втелясваш то нама значение" и т.н. ...

Колкото до това как NeoPrint-а e "поискал да му се смени антифриза" то има един единствен нормален начин (не съм го измислил аз) и той е като поръчаш "смяна на антифриз", което обяснява всичко. Предполага се, че точно тази процедура ще се направи и само ако изрично искаш нещо различно, тогава трябва да го уточняваш.

Ти като отидеш да ти вулканизират гума казваш ли изрично, че след това трябва да ти я напомпят до определеното налягане и да ти я балансират :?: Май не .... виж ако освен това искаш да ти изправят джанта, да ти сменят и вентила или да я напомпят с азот си казваш и питаш колко допълнително ще ти струва .......

А колегата sachs ако наред със знанията и уменията си се сеща, че като излезе от сервиза си се превръща автоматично от "майстор" на "клиент" нещата ще си дойдат на място.
Както каза един колега по-горе "никой не е безгрешен" ...

И пак да повторя - нищо лично към човека, просто приятелски и колегиален съвет, ако мога да си го позволя :D


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 11 Фев 2008, 15:22

Неопринта с тоя антофриз изби рибата не съм вярвал 4е може да си 4ак толко педанти4ен , то сектанството си е сектанство ама тва за антивриза и изто4ване na водата от блока просто кърти ебах го и аз съм сектант пък 4ак такия работи не праим. За роската и комопания кво да говорим льольовци и селяци просто търсят за кво да се заядат.

а колегата фотограф ако беше вложил тези усилия за да си стегне6 изгнилата колиба немаше да е на тоя хал.Ако беше подходил по дипломати4но и наистина кольо или някой от работниците му е виновен за нещо можеше поне д ане плащаш ама явно си се напраил на голям тарикат и си решил 4е със сране по негов адрес ще го преебеш но :) и лошата реклама пак е реклама кольо трее тие бкагодарен :lol: :lol: :lol:


хах педантичен,абе човека си дава парите да му се свърши работа а не да го претупат на бързо,ако една тъпа процедура като смяната на антифриз не се спази ,за другите неща не ми се говори как ще се направат

изгнила колиба или кокошарник,тва имаме тва караме в БГ сме бе играч,даи да си хвърляме стотачките по некадърници(не визирам никого)и да си траем а?аре нема нуждаааа


:smoke:

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Blackmag » 11 Фев 2008, 15:27

ludiagsm написа:а колегата фотограф ако беше вложил тези усилия за да си стегне6 изгнилата колиба немаше да е на тоя хал.


Коя точно нямаше да ми е на тоя хал само ако може да ми подскажеш? Нямаше да са ми кръгли болтовете или резервоара, който ВЪОБЩЕ не е изгнил нямаше да се огъне под силата на подемника?

Айде другия път изкажи мнение, което е малко по-добре обмислено и обосновано.


tsb_bg написа:А някой замисли ли се, ако колегата не беше забелязал състоянието на болтовете (на снимката) и беше спукал гума на път, какво точно щеше да прави, и колко щеше да му коства


Ами много си прав tsb_bg, но кой ли ще се замисли. Тука повечето приеха факта, че болтовете ми са приспаднати за много сърдечен, макар че това се случи защото изрично си го поисках! А иначе проблемът има и много други по-маловажни страни, например че аз трябва да ходя да си губя времето да купувам нови. И въобще има доста други неща около случката, които биха ми причинили безкрайно неудобство, дори въпросният майстор да беше поел отговорност за щетите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 11 Фев 2008, 15:50

Бате дай ше ти дам 1000лв да си земеш нова Е30ка че изписахте 6 страници глупости за една такава случка.... То не бяха турботата на Лудия то не беше чудо... Дори и да е така...И станалото да е истина...ВСЕКИ ЧОВЕК ДОПУСКА ГРЕШКИ!

Стига глупости ве хора... Всеки си преценява къде да ходи... Като не му харесва не ходи в крайна сметка... Като гледам Кольо в крайна сметка нито ще остане без клиенти нито пък ти ще я направиш нова тая Е30ка... Стига глупости вземете се в ръце...Все едно никой не е ходил по сервизи... Това да не ви е КАМОР или ДАРУ където хората са вкарали милиони да го направят да свети... Бил му неподреден сервиза.. Елате да ми видите бюрото в офиса...И кво не върша работа ли? Ай стига глупости...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 11 Фев 2008, 16:43

а ако е някой с Е60 ще му дадеш ли 50-60к :confused: или на него нямаше да се случи викаш ,,щото резервоара му е много по корав( или по скоро майстора ще вложи старанието което е необходимо) ... въпроса не е каква е колата към всяка кола трябва да се подхожда с внимание и професионализъм - такива майстори са рядкост обаче ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 11 Фев 2008, 17:35

що па не, той саско е широко скроен, ще поеме разхода :mhihi: ... хубава тема, има си и защитници, и нападатели, даже няколко кибика от халфовата линия участват :mhihi: много вярно е , че можеше да свърши за половин страница, но това никола трябваше да го направи :!: аре ъп, че почти час никой не е писал :mhihi: 

ПредишнаСледваща

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook