Castrol 10W60 TWS vs MOTUL 6100 Synergie 10W40

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 04 Окт 2006, 14:36

bmwdriver написа:Пресни впечатления от днес- писта Божурище.
Q8 F1 10W50 пълна синтетика.
Днес на Божура навъртях към 10 км. само на ръчка и двигателя си остана тих като в началото.

Това е истината,макар че се отклонявам от темата малко, но и аз ще сложа от това масло Q8 F1 10W50 и без тва ползвам служебна отстъпка в "Косера " ;) Днес чух мнение от още 2 -ма приятели ,които карат с него

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 06 Окт 2006, 15:36

Обсъждайки и филосовствайки на тема масла......
Мисля, че ще е доста полезно и интересно за всички
(ако изобщо има все още такива, като мен, който не го знаят) :arrow:

http://www.motul.ru/

Източник http://www.fiat-bg.com/forum/

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.10.2006

Мнение от MRC » 07 Окт 2006, 21:02

Мотула си е абсолютната класика.
За всеки луд има място под слънцето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 17 Окт 2006, 16:24

Stanchev, сложи ли Мотула от Реал Ковачев?
Някви впечатления?
Че е време да сменям и се поначудвам к'во да слагам вече. :roll:

ПС. Бях са засилил да слагам масло в БМВ опаковка,
ама вчера в М-кар ма застреляха с цена 25лв/литър. :roll:
В крайна сметка може и такова да сложа...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 18 Окт 2006, 0:06

лек оффтопик: 25 лева литъра ?!
много е, факира в сервиза :mhihi: ми го дава по 18 литъра и печели нещо все пак - говоря за 5в40 бмв маслото. Ако минаваш през София ще те заведа да си купиш при желание :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 26 Окт 2006, 12:54

забравих да пиша тук май...
сега с мотула определено е по-добре.
студена не трака (тя не е и тракала де). не се е разтраква, като я понатисна и веднага качва налягане като запаля... да видим колко км ще издържи ;)

а и кой каза, че повдигачите тракат като е студена колата. на мойта шума започва като загрее (и да сигурен съм, че е от главата. така че не предполагайте бутални болтове, биелни лагери и други такива абсурди ;))

п.с. сега я слушах с отверки, без отверки, само стетоскоп дето не извадих на паркинга... възможно ли е дюзите да цъкат толкова силно :shock: :?:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Окт 2006, 21:51

не съм сложил мотул, само почистих повдигачите. сега съм с лики моли 10в40 без молибденовата добавка, сложих по-евтино, щото не знаех какво ще излезне в крайна сметка само почистване, скоро и мотул 5в40, но още се колебая за твс-а 10в60. имам да помисля още 2000км :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 26 Окт 2006, 21:56

и мойта поцъква като загрее но не винаги изглежда повдигачите един път опускат един път не,а и не чукат всичките:uups:
но вкрайна сметка съм се примирил на този етап :confused:
но върви супер и не ми пука,че почуква:mhihi:
ще се слага М50Б25 и то в най скоро време :twisted:
Изображение

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 28 Окт 2006, 21:04

Темата е Кастрол ТВС 10В60 срещу МОТУЛ 6100 10В40

Първо не сравнявате еднакъв тип масла един клас :winky:
Не съм каръл точно с гореспоменатите за да дам точно мнение.
Истината е че съм фен на МОТУЛ и няма как да не съм като съм го тествал :mhihi:
Преди време карах М20Б25 със Кастрол ГТХ Магнетек 10В40 и харчеше 1л на 1000км. При сипване на 300В LeMANS за 10 000км НЕДОЛИВАХ :!:
Сега ползвам предимно Естерните масла на Мотул от серията 300В и съм много доволен най-вече от факта че при 130гр.Целзий си запазват паказателите и налягането не пада както с други масла.

Друг факт е че МОТУЛ продават естери и други съставки на Кастрол и доста други голями производители на масла :idea:

И най-важното почнете да четете и между редовете най-накрая ;)
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 17 Ное 2006, 17:07

Днеска си взех Castrol RS 10w60 пълна синтетика, специално за немския пазар - 100%оригинално, ще видим утре като го сменя (преди това ще промия двигателя и ще сваля картера да се изтече всичката сган, нова гарнитура на картера и филтърче :mhihi: :mrgreen:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 17 Ное 2006, 20:25

за съжаление не можаха да пристигнат тази вечер уплътнението за щеката на маслото и едно друго за картера, така че ще го сменям другата седмица :(
Изображение
Изображение
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 18 Ное 2006, 1:45

Попитахте ме с какъв вискозитет 8100 карах колата - маслото беше 0W40 E-tech ester :idea:

Според мен, така както си караме автомобилите,в никакъв случай на 7000 км полусинтетиката 10W40 не може да си е запазило вискозитета така както пълната синтетика 5W40 :roll: Сега,в световния рали спорт и формулата може да се използват полусинтетики,но те са със сигурност много далеч от това с което ние караме ...

Сега ползвам на ICE от варела Mobil 5W40 и съм също много доволен :idea: Съществува ли параметър в датата на някой от гореспоменатите производители ,който да показва мазилните качества при определени температури на маслото :?: Не е възможно при 110 градуса полусинтетиката ,която я продават тук да има превес над по-технологичното и скъпо синтетично масло ...


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 18 Ное 2006, 13:21

Castrol Racing Syntec RS 10W60 Viscosity at 40°C - 161.3 mm2/s
Castrol Racing Syntec RS 10W60 Viscosity at 100°C - 24.3 mm2/s
MOTUL 8100 5w40 Viscosity at 40°C - 83.1 mm2/s
MOTUL 8100 5w40 Viscosity at 100°C -14.0 mm2/s
MOTUL 8100 Ester E-Tech 0W-40 Viscosity at 40°C - 54.2 mm2/s
MOTUL 8100 Ester E-Tech 0W-40 Viscosity at 100°C - 9.7 mm2/s

:roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Ное 2006, 13:28

6100 Synergie 10W40
Вязкость при 40°C (104°F) 101 mm2/s
Вязкость при 100°C (212°F) 14,5 mm2/s
държи си 8)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 18 Ное 2006, 13:34

[steeN] написа:...

да разбирам, че кастрола си държи най-доволния вискозитет (докато е ново), нали?
И не съм сбуркал при избора, а той беше 8100 5в40 на мотул и 10в60 на кастрола - та си взех кастролеца :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook