Добавка в горивото
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
bam-bam,bam-bam написа:logout
пич незнам дали е на търкалета или на колелца ама няколко хора ми го казаха та за тфа питам дали некои го е правил и дали после колата му е вървяла
Старите дизелджии са слагали по мъничко масло в нафтата, това е добре и за дюзите! Знам го от един такъв стар-стар дизелджия...
С две думи не би трябвало да навреди, макар че аз лично не съм го пробвал!
Ако се решиш да го изпробваш - пиши за резултата!

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
По нагоре в темата писах че колата ми е тръгнала повече след употребата на добавка, но уви след като заредих празния резервоар колата пак стана като преди, демек това което ми се случи е било заради някаква вълшебна нафта.И съм сигурен че е заради нея защото я изхабих почти докрай, и след зареждането веднага се окроти дизела
. А и като сложих въпросната нафта резервоара също беше празен, не се е смесвала със предишната.И така повозих се 800 километра и това беше, секо чудо за 3 дена 







Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
ICE написа:bam-bam,bam-bam написа:logout
пич незнам дали е на търкалета или на колелца ама няколко хора ми го казаха та за тфа питам дали некои го е правил и дали после колата му е вървяла
Старите дизелджии са слагали по мъничко масло в нафтата, това е добре и за дюзите! Знам го от един такъв стар-стар дизелджия...
С две думи не би трябвало да навреди, макар че аз лично не съм го пробвал!
Ако се решиш да го изпробваш - пиши за резултата!
Пичове, с баджанака имаме орташки камион и макар да карам кола бензинка, знам доста работи за дизела и нафтата. Знам с ква нафта караме, знам и кога колко харчи и как върви най-добре, а знам и колко струва една запекла дюза. За дестилация на горива чували ли сте? А за леки и тежки фракции? За това, че бензинът е по-летлив от нафтата? И за това, че маслото е тежка фракция. Не е тая темата да обяснявам, ма по-тежките фракции са по-калорични и процесът на горене при тях е по-бавен, а по-леките са с по-ниска калоричност, горят по-бързо и са склонни към детонации. Та като сипете масло в нафтата кво праивите? Забавяте процеса на горене и фърляте яко сажди, ето това става. И ако на една камионетка 1500 оборота са й перфектни и на ниски обороти двг-то има голям въртящ момент, сипването на масло в нафтата донякъде е оправдано, но на една турбинирана "печка" да й сипете масло, тва е кощунство. Там колеги се сипва нещо, дето да ускори процеса на горене, т.е. сипват се по-леки фракции от нафтата. Е, керосинът е точно за тая цел. Ма внимавайте в пропорцията все пак, че по-леките фракции са взривоопасни.
Ако не съм прав, нека някой да ми каже къде греша, та камионетката да вземе да върви повече и да харчи по-малко.
It's not who You are, it's who You know...
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Има всякакви ментета, но има и една дето е супер - CASTROLL, 500 мл за 500 литра гориво, има и за дизел и за бензин. Вьрши работа. Моята е бензинова и я ползвам. Струва около 15 лв., на почти всяка бензиностанция. Друго добро е STP.
- skoti79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
SX6000 защото!!!
Lucky написа:Да не отварям друга тема ще попитам в тази - някой ползвал ли е добавката за масло QMI SX6000. Ефект върху работата на двигателя има със сигурност, въпроса ми е да ли не запушва маслените магистрали.
Момчета, тази тема е моята слабост. От 1994 г. третирам колите си с
Novo Slick 2000 - старото име на SX6000 на QMI-България. Няколко
Мерцедеса, BMW-та, Опели, VW-та и др. Всичките ми майстори препоръчват само този продукт-не е добавка, а третира метала.
Прикачвам Ви някои тестове и от България - но годините когато контрола беше по-силен, това междудругото ще прочетете и в www.qmisx6000 - има интересна статистика. С добавките за гориво си направете сами пробата. В лажица сипете от Вашата добавка с която карате, подгрейте я, за да получите работната температура и я запалете. Пушакът и нагара, които остават, това се получава и при горивната система, а с продукта SX6000 към горивото е друго. Оставям на Вас. За масленият филтър също е обяснено .............
.........от сайта
"Употребата на всеки SX6000 продукт е гарантирано с осигуровка за отговорност при използването на продуктите, но при стриктно спазване на упътването, издадено от QMI. Тестовете, направени в признати независими лаборатории, доказват, че SX6000 продуктите не запушват филтрите на автомобилните двигатели - изискване, което трябва да важи за всички подобни лубриканти.
Осигурявайки Ви стандартно установена защита чрез PTFE-T смоли, ние постигаме нашата цел, като Ви помагаме да поддържате скъпите си автомобили и съоръжения в добро състояние и Ви спестяваме средства за поддръжка. "
За BMW........
LENZ MOTORENTECHNIK GMBH - доказва увеличаване на мощността на двигател BMW M3 50B30, и понижаване на работната температура след третиране с SX6000.
Теста проведен от Lenz Motortentechnik Gmbh, e проведен върху двигател BMW M3 50B30, шест цилиндров, редови, тип S50B30 на стенд тип "SUPER FLOW 7420". Преди третиране с SX6000, двигателят е разработен и в рамките на две седмици са направени над 30 измервания на мощността, като измерената мощност е 286 к.с. (+/-1к.с.). След третиране с SX6000 двигателят е работил 5 часа при същите външни условия. От резултатите (виж графиката), се вижда че мощността се е повишила до 5 к.с., а при пълно натоварване при 6000 об/мин температурата на маслото се понижава от 105 °С на 100 °С.
ЛАБОРАТОРИЯ ПЕТРОЛ, гр.Варна, Ном. I-2-963 от 16.05.2001г.
Проведено е изпитване качествата на продукта на фирма QMI - добавка към гориво за бензинови и дизелови двигатели в оторизираната лабораториая на Петрол АД клон Варна. Добавката е прибавена в отношение 1мл. добавка към 100мл. бензин А 95 и 0.1мл. вода. При дозирането на добавката и интензивно хомогенизиране се получава стабилна емулсия, намаляват се серните съединения и фактическите смоли, повдига се октан - цитановото число . Продукта отговаря на БДС 173174-95.
ТЕХНОТЕСТ - Ном:2811/08.07.1993г. - р-л секция Бозев
Стендово изпитване на QMI - SX6000 върху двигател на ВАЗ 1600
Номер на цилин. Базов двигател След третиране с SX 6000 Общо увеличение
След 40 часа След 100 часа
1 10.9 11.2 11.8 0.9
2 10.9 10.9 11.2 0.3
3 11.5 11.6 12.5 1.0
4 11.2 11.7 12.0 0.8
Заключение: Резултатите от изследване влиянието на продукта SX6000 върху параметрите на двигателят показват, че се постига :
- намаляване на условните механични загуби на двигателят
-намаляване на пропуска на картерни газове до 20%
-увеличаване налягането на сгъстяване в цилиндрите с около 0.8 - 0.9кг/см3 ,т.е. с около 7%
-намаляване на специфичният разход на гориво с 3 - 10% в зависимост от натоварването
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: SX6000 защото!!!
rudiRO написа:Lucky написа:Да не отварям друга тема ще попитам в тази - някой ползвал ли е добавката за масло QMI SX6000. Ефект върху работата на двигателя има със сигурност, въпроса ми е да ли не запушва маслените магистрали.
Момчета, тази тема е моята слабост. От 1994 г. третирам колите си с
Novo Slick 2000 - старото име на SX6000 на QMI-България ......
Пич леко бе, недей да пишеш едно и също в няколко теми. Ясно е че QMI е добро и работи...
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Добро е, проверено....
Да, еднакво е, и за бензинови мотори, и за дизелови такива.
Малко е скъпичко, ама то и живота си е скъп!
Да, еднакво е, и за бензинови мотори, и за дизелови такива.
Малко е скъпичко, ама то и живота си е скъп!

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Има търсачка>намираш темата за QMI SX6000>четеш>и сам си отговаряш!
Или>отваряш сайта и гледаш за тел.>и се обаждаш да ти кажат за твоята кола, колко ти трябва като количество и колко парички да носиш!
УСПЕХ!
Или>отваряш сайта и гледаш за тел.>и се обаждаш да ти кажат за твоята кола, колко ти трябва като количество и колко парички да носиш!
УСПЕХ!

да не правя нова тема да си питам тука .... казаха ми че било хубаво на дизела да си слагаш по малко масло в резервоара някои да е чул нещо подобно
Дам хубаво е но не да сложиш от маслото което наливаш в картера, а по-скоро двутактово масло

За керосина знам, че е хубаво да се добавя към бензина с цел повишаване на октановото число. Като добавка към нафтата не бях чувал до сега

Аз лично мога да кажа хубави думи за добавката на Castrol TDA (15.50 лв), както и за тази на Лики Моли (14.00 лв). Поне при мен като сложа от тях и коренно ми се променя звука на двигателя. Тракането става едно по-притъпено и по-равномерно. За разлика в разхода на гориво не съм обърнал внимание дали има. При баварците не знам как би се отразило използването на въпросните добавки


44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани