Гуми с азот

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320 купе , 94

Мнение от Батька Махно » 04 Сеп 2008, 18:32

Знам какво е станало с Хинденбург-35 умрели от над 1000-някакви си 3% ;) ! Ама да има някой да не е чувал за тоя жабъл-може и да не е бил първият,или най-добрият,ама е най-известният-макар и печално :mhihi:
Бог създаде ВМW, а хората-всичко останало!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 04 Сеп 2008, 21:37

Батька Махно написа:Знам какво е станало с Хинденбург-35 умрели от над 1000-някакви си 3% ;) ! Ама да има някой да не е чувал за тоя жабъл-може и да не е бил първият,или най-добрият,ама е най-известният-макар и печално :mhihi:

Знаеш дедовия :mhihi: Като не знаеш не пиши глупости.то това трябва да е било ебати дирижабъла 1000 пътници :mhihi:

Дирижабълът открива новия сезон на 3 май 1937 г., излитайки от Германия за Ню Йорк. На борда му има 36 пътници, 14 стюарди, 22 механика и 25 летци. В багажното отделение има 900 кг куфари и 2 кучета. Капитан на цепелина е Макс Прус - опитен пилот, ветеран от Първата световна война.

След 77 часов полет Хинденбург достига Ню Йорк, на 6 май, където на наблюдателна площадка на Емпайър Стейт Билдинг го очакват много любопитни граждани, включително и журналисти. Дирижабълът прави една обиколка над града и се направлява към базата за презимяване. Оттам му е отказано презимяване поради лошото време и дирижабълът кръжи известно време, очаквайки разрешение.

Към 19 часа се получава разрешение за кацане и Хинденбург се снижава се до 180 м. Въжетата са спуснати и са хванати от хора, намиращи се на земята. В този момент водородът в 4 сектор избухва. Капитанът успява частично да овладее ситуацията и с риск за живота си да спусне бавно дирижабъла на земята. Това помага на част от намиращите се на борда да оцелеят, изскачайки през панорамните прозорци в залата за наблюдение. По тази причина, от намиращите се на борда 97 пътници и екипаж, се спасяват 62.

След катастрофата останките от дирижабъла са изпратени в Германия за експертиза.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320 купе , 94

Мнение от Батька Махно » 06 Сеп 2008, 21:37

E,97-62 колко е?Пак 35 са пукнали,колкото написах :mhihi: А по Дискавъри казаха,че на борда имало 1000 пътници-аз не съм ги броил :mhihi: Колкото до куфарите-900 броя за 100 пътници не са ли им малко множко,те трябва да са били като 100-ръкия Шива,за да могат да ги носят :mhihi: Иначе за всичко друго относно катастрофата съм напълно съгласен с теб :yes: А виж,за кучетата не знаех.Дано са оцелели :D Че те са били единствените,които са се озовали на Хинденбург не по собствено желание :D Поздрави и бъди здрав! Ааааа,извинявай,сега забелязах,че си написал 900кг куфари :uups:
Бог създаде ВМW, а хората-всичко останало!

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 3.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от pigeon » 08 Окт 2008, 11:23

Колега във Варна всеки по хубав вулканизатор предлага помпене на гумите с Азот!!!! И на Спартак можеш, аз лично ходих до Пожарната (до автомивката ) ....

Предишна

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook