Парцал в картера
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Парцал в картера
Здравейте,приятели!
Възникна проблем с моето БМВ318ТДС-95г.,моля Ви дайте ми компе-
тентно мнение по въпроса.Възможно ли е парцал с размери 200/100
/1мм.,да остане цял след като е попаднал в картера или:
1.От друга страна в картера на БМВ318ТДС има маслена помпа,която
се върти от зъбчатка с верига и така поне веднъж за толкова време
/около 40км. градско каране на къси отсечки/този парцал не е ми-
нал през тях.
2.Да предположим,че въпросният парцал е бил в картера,той би тря-
бвало да застане на всмукатела на маслената помпа и от там да се
повреди двигателя като при такъв случай пораженията трябва да са
по всички лагери на разпределителния вал както и по лагерите на
коляновият вал.Нищо подобно.Всичко е в перфектно състояние с
изключение на шийката на коляновият вал на първи цилиндър,къ-
дето налягането на маслото е най-голямо и би трябвало да "пострада"
последна.
3.Хлабината на шийката на коляновият вал на първи цилиндър е била
голяма,затова сигурно е сложена добавка и колата е "разкарана".
Точка 1,2 и 3 са отговорите на управителя на сервиз "Ситроен"-
гр.Сливен.
Държа да подчертая,че всички отанали шийки са в размер,както и
лагерите са оригинални.
Възникна проблем с моето БМВ318ТДС-95г.,моля Ви дайте ми компе-
тентно мнение по въпроса.Възможно ли е парцал с размери 200/100
/1мм.,да остане цял след като е попаднал в картера или:
1.От друга страна в картера на БМВ318ТДС има маслена помпа,която
се върти от зъбчатка с верига и така поне веднъж за толкова време
/около 40км. градско каране на къси отсечки/този парцал не е ми-
нал през тях.
2.Да предположим,че въпросният парцал е бил в картера,той би тря-
бвало да застане на всмукатела на маслената помпа и от там да се
повреди двигателя като при такъв случай пораженията трябва да са
по всички лагери на разпределителния вал както и по лагерите на
коляновият вал.Нищо подобно.Всичко е в перфектно състояние с
изключение на шийката на коляновият вал на първи цилиндър,къ-
дето налягането на маслото е най-голямо и би трябвало да "пострада"
последна.
3.Хлабината на шийката на коляновият вал на първи цилиндър е била
голяма,затова сигурно е сложена добавка и колата е "разкарана".
Точка 1,2 и 3 са отговорите на управителя на сервиз "Ситроен"-
гр.Сливен.
Държа да подчертая,че всички отанали шийки са в размер,както и
лагерите са оригинални.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
тоя парцал кво прай в картера
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
2 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани