Масло
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
В крайна сметка си купих Mobil Synt S 5w40 от Омникар. Дори ми направиха отстъпка от цените на сайта им и в крайна сметка ми излезе по 18лв/литър. Човека там ми предложи да си взема 5w50. Било най-доброто им масло в момента и карали всичките им служебни коли с такова. Дали има смисъл от такова масло за М52 мотор?
Много добро разяснение
, но не ми стана ясно едно нещо
Кои двигатели се водят натоварени и кои не?
SpeedyMan написа:...
Много добро разяснение

SpeedyMan написа:За не натоварени двигатели стойности от над 2,9 cP (или mPa*s) са достатъчни, за натоварени двигатели се препоръчва 3,7 cP.
В долната таблица са показани вискозитетните норми на SAE, както и нормите на параметрите HTHS.
Кои двигатели се водят натоварени и кои не?
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Привет! Sorry за късния отговор.
Под натоварени двигатели се има предвид двигатели, които се цедят повечко, например при по-високо оборотно каране, или при разни гонки...
Аз също карам с МОБИЛ1 5W-50, това е истинска синтетика, synt S е по-евтиния вариант... но мисля че е с базово масло група 3.
Под натоварени двигатели се има предвид двигатели, които се цедят повечко, например при по-високо оборотно каране, или при разни гонки...
Аз също карам с МОБИЛ1 5W-50, това е истинска синтетика, synt S е по-евтиния вариант... но мисля че е с базово масло група 3.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
Аз да питам, нали съм си залухав
Предлагат ми масло на БМВ оригинално 100 точки 5 литра. Много ли е малко ли е? А евентуално може и малко под тази цена да падна... А иначе маслото е 100 % оригиналното на БМВ?

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Някой може ли да ми обясни защо има масло Кастрол отделно за бензин, отделно за дизел и някакво дето е за бензин и дизел?
Аз карам с 10 w 40. Има ли смисал да слагам Кастрол или да си взема някакво по ефтино. От смяна до смяна ми изгаря около 1-1.5л. Значи трябва да си взема 8л. Колко пари ще ми излезе Мотул или Мобил1?
Аз карам с 10 w 40. Има ли смисал да слагам Кастрол или да си взема някакво по ефтино. От смяна до смяна ми изгаря около 1-1.5л. Значи трябва да си взема 8л. Колко пари ще ми излезе Мотул или Мобил1?
От POLYTRON вече един изяде дървото. Уж така защитава д-теля. че можел да кара и без масло. На един Хюндай маслото му изтече поради счупен картер и момчето реши да пробва да запали и без масло. Е всичко свърши до там. Основен ремонт на биелни и основни лагери. А за да стане това от едно завъртане без масло, смятайте колко "добре" е работило маслото преди инцидента, да не говорим да кара и 100 метра без масло.
Колеги , искам да задам един въпрос : може ли колата да гори масло ако на самото масло му е минал периода за смяна? Защото почна да попушва от една седмица насам и то само сутрин като е студен двигателя . Става въпрос за Е36 320 i . Ако сложа някаква собавка (SX6000) дали ще спре . Мерси предварително .
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
NetWar написа:Колеги , искам да задам един въпрос : може ли колата да гори масло ако на самото масло му е минал периода за смяна? Защото почна да попушва от една седмица насам и то само сутрин като е студен двигателя . Става въпрос за Е36 320 i . Ако сложа някаква собавка (SX6000) дали ще спре . Мерси предварително .
остей ги тия добавки, сменяй си масълцето на 8-9хил и ако не го бута се радвай
ако бута преди 10000км проблема е или в двигателя или във вискозитета на маслото, все пак не е първа младост мотора.....
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани