Масло

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 18 Дек 2007, 9:53

В крайна сметка си купих Mobil Synt S 5w40 от Омникар. Дори ми направиха отстъпка от цените на сайта им и в крайна сметка ми излезе по 18лв/литър. Човека там ми предложи да си взема 5w50. Било най-доброто им масло в момента и карали всичките им служебни коли с такова. Дали има смисъл от такова масло за М52 мотор?

SpeedyMan написа:...

Много добро разяснение :yes: , но не ми стана ясно едно нещо

SpeedyMan написа:За не натоварени двигатели стойности от над 2,9 cP (или mPa*s) са достатъчни, за натоварени двигатели се препоръчва 3,7 cP.
В долната таблица са показани вискозитетните норми на SAE, както и нормите на параметрите HTHS.

Кои двигатели се водят натоварени и кои не?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 976
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Мнение от SpeedyMan » 25 Яну 2008, 19:00

Привет! Sorry за късния отговор.

Под натоварени двигатели се има предвид двигатели, които се цедят повечко, например при по-високо оборотно каране, или при разни гонки...

Аз също карам с МОБИЛ1 5W-50, това е истинска синтетика, synt S е по-евтиния вариант... но мисля че е с базово масло група 3.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 26 Яну 2008, 2:34

Колега 5W50 колко идва за литър?

ПП. за Sint S 5W40 варел от 60 литра идваше към 16,50лв/литър.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко!
Мечтае да кара: Боинг 737-800

Мнение от Svetlyo » 26 Яну 2008, 8:00

Аз да питам, нали съм си залухав :kuku: Предлагат ми масло на БМВ оригинално 100 точки 5 литра. Много ли е малко ли е? А евентуално може и малко под тази цена да падна... А иначе маслото е 100 % оригиналното на БМВ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 26 Яну 2008, 15:43

Някой може ли да ми обясни защо има масло Кастрол отделно за бензин, отделно за дизел и някакво дето е за бензин и дизел?

Аз карам с 10 w 40. Има ли смисал да слагам Кастрол или да си взема някакво по ефтино. От смяна до смяна ми изгаря около 1-1.5л. Значи трябва да си взема 8л. Колко пари ще ми излезе Мотул или Мобил1?

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 15.12.2007

polytron

Мнение от driver1 » 31 Яну 2008, 13:25

polytron 10w40 и 5w40 каквото си избереш и двете са за бензин и дизел и са за дълъг пробег

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 31.01.2008
Местоположение: ЗЕМЯ

Мнение от mikiusa » 31 Яну 2008, 23:14

SpeedyMan, има известна доза истина в думите ти. но намери книгата "Знаем ли достатъчно за моторните масла?" на В.Соврониев или последната книга на доц.Трайков и после заедно ще се посмеем над това
пространно и объркано до безмислие словоизлияние.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 31.01.2008
Местоположение: ЗЕМЯ

Мнение от mikiusa » 31 Яну 2008, 23:26

От POLYTRON вече един изяде дървото. Уж така защитава д-теля. че можел да кара и без масло. На един Хюндай маслото му изтече поради счупен картер и момчето реши да пробва да запали и без масло. Е всичко свърши до там. Основен ремонт на биелни и основни лагери. А за да стане това от едно завъртане без масло, смятайте колко "добре" е работило маслото преди инцидента, да не говорим да кара и 100 метра без масло.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 15.12.2007

Мнение от driver1 » 05 Фев 2008, 14:36

само за пояснение вече има случай в България на джип обработен с
POLYTRON каране на 22 километра без масло и без проблем,така че това е пълна измислица за Хюндайчето

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 09 Фев 2008, 17:57

Колеги , искам да задам един въпрос : може ли колата да гори масло ако на самото масло му е минал периода за смяна? Защото почна да попушва от една седмица насам и то само сутрин като е студен двигателя . Става въпрос за Е36 320 i . Ако сложа някаква собавка (SX6000) дали ще спре . Мерси предварително .
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 31.01.2008
Местоположение: ЗЕМЯ

Мнение от mikiusa » 14 Фев 2008, 19:55

А ти, Driver1 видя ли лично, въпросния джип? Филма за "еди кой си ми каза" сме го гледали :P :P :P

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 15.12.2007

Мнение от driver1 » 14 Фев 2008, 23:13

[quote="mikiusa"]А ти, Driver1 видя ли лично, въпросния джип? Филма за "еди кой си ми каза" сме го гледали :P :P :P[/quote]

Да,видях го в оффроуд шампионата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 14 Фев 2008, 23:46

NetWar написа:Колеги , искам да задам един въпрос : може ли колата да гори масло ако на самото масло му е минал периода за смяна? Защото почна да попушва от една седмица насам и то само сутрин като е студен двигателя . Става въпрос за Е36 320 i . Ако сложа някаква собавка (SX6000) дали ще спре . Мерси предварително .

остей ги тия добавки, сменяй си масълцето на 8-9хил и ако не го бута се радвай
ако бута преди 10000км проблема е или в двигателя или във вискозитета на маслото, все пак не е първа младост мотора.....

Предишна

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook