АЛИ от Надежда

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

АЛИ от Надежда

Мнение от bobolink » 08 Май 2007, 13:41

Някой знае ли точно къде се намира този прочут мойстор АЛИ от Надежда?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 08 Май 2007, 15:18

ж.к. Надежда - 4, зад бл. 464
THE ONE & ONLY E30

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 08 Май 2007, 16:11

THE DUNK MACHINE написа:ж.к. Надежда - 4, зад бл. 464


Благодаря ти! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 12 Май 2007, 19:12

Искам да си разкажа кратката история по отношение на Али. Значи прочетох за него от форума. В последствие разбрах, че имам приятели които го познават ама уви не се сетих първо да говоря с тях. Та тук във форума има само положителни неща и често е препоръчван на колеги, които са питали за добър майстор. Затова и отидох при него, доверих се на форума :) Та значи проблема ми беше шум откъм ангренажната верига, имам и тема за това. Аз бях зачеркнал Ванос-а като възможна причина защото колата ми е с по-новия модел такъв. Както и да е, отивам там и Али само като я чу и каза "това е Ванос, 1000% съм сигурен"(това беше диагностиката на проблема) Аз си викам, ами явно аз нищо не разбирам дай да му я оставя, че нали той е специалиста. Оставих му колата за един ден, гласувах му доверие и не стоях изобщо там докато я прави. В края на деня отивам и Али ми казва: "тая кола ни скъса нервите, разглобихме я, Ванос-а си беше като нов, почистихме го и я сглобихме но тя пак си трака". Пари отказа да ми вземе, каза че причината за шума е че налягането на маслото в главата е недостатъчно (!!!???) и щял другата седмица да се занимава с нея щото имал много работа. Качвам се аз и си тръгвам. По пътя забелязвам, че колата на празен ход има много яки вибрации. А не беше така. Спирам, вдигам капака и гледам шестака направо ще откъсне тампоните на празен ход. Нямам време да се връщам, потеглям и почвам да мисля какво може да са объркали за тоя проблем. На другия ден се обаждам на Али и му казвам за тресенето, той ме пита колко км съм минал и аз му викам "около 30". Препоръката му беше да карам още защото "нещо си" (не разбрах какво има в предвид) не се е напълнило с масло и щяла сама да се оправи. Ами простно не му повярвах, много добре знам че мазилната уредба осигурява масло навсякъде най-много за 10 - 15 секунди и то ако е празен масления филтър и се е стекло всичко в картера. Та днес се хванах сам да видя какъв е проблема. Свалих пластмасовия панел на капака на клапаните и изумен видях, че липсва една от глухите гайки който притягат капака към главата. Беше почнало да тече масло и да се влива в един от отворите за свещите. Само да поясня, че преди да отида в сервиза съм си свалял капака и знаех че всички скрепителни елементи си бяха там. След подробния оглед установих че липсват още две гайки (на едно пластмасово щитче над термостата) и една от рапидките които държат пластмасовия предпазител на вентилатора. Сетих се, че прецакания празен ход е защото смуче въздух през вентилацията на картера и отвора на липсващата гайка. Паля си другата кола и газ към Али. Поисках си глухата гайка, те се сетиха коя е колата и се опитаха да минат с "ами тя си я нямаше и преди" Не се разправях, намериха ми за 10 мин една такава гайка (не разбрах защо не са го направили още докато са ми сглобявали колата) и си оправих БМВ-то.
Нарочно няма да кажа директно мнението си за Али и сервизът му въпреки, че съм сигурен ще се досетите какво е. Написах всичко толкова подробно за наглед елементарна случка за да може всеки сам да си извади изводите и да прецени дали да си оставя колата там.
Дано да има и други като мен да си направят труда да споделят впечатления и добри и лоши разбира се. Това може единствено да е от полза и за клиенти и (само)за добросъвестни сервизи.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 12 Май 2007, 20:22

При мен първия път си бяха забравили един удължител за вложка точно до акумулатора, но го видях след около седмица когато си проверявах за течове - естествено върнах го, когато отидох да ми затегнат главата и след това видях че също ми липсва една гайка, но впечатленията ми като цяло са добри.
THE ONE & ONLY E30

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 12 Май 2007, 23:38

Колегата пише, че им оставил колата и си тръгнал. Аз винаги стоя при колата, гледам и задавам въпроси.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Май 2007, 23:59

И аз правя така, защото им нямам вяра на майсторите, а не би трябвало да е така! :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 10 Юни 2007, 14:10

Аз съм доволен от Али и от другото момче,не му знам името,но разбира се стоя там и гледам какво правят и разбира постояно ги питам за нещо който не разбирам :D много е трудно да се намери един сервиз,където ще се грижат за твоята кола,все едно е тяхната,навсякъде крадът ,някои по малко някои повече... :evil: в Дару не е така,но цената си казва думата,не може един лошо подържан сервиз,да ти пази колата... :confused:
Али разбира много,но другото момче е специялист по дизеловите двигатели и проверява нещата по 100 пъти преди да затваря капака.
:)
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 28.08.2005
Местоположение: София

Мнение от manito » 16 Юни 2007, 20:04

:OT: На всякъде е едно и също, ако не седиш като кибик до "майстора" по-добре да не ходиш :!:

Случай първи:
На един приятел чичо му познава някакъв на високо равнище в сервиза на НИСАН, сервиза се казва МИТВАС или нещо подобно. Та записва си този мой познат час за диагностика, да я прегледат колицата (Е36) как и е окачването, да се провери хамстера под капака дали върти моторчето или е предал богу дух, к'вото има да се смени преди да се строшило на пътя. А и там не знам колко работа имат, но му дадоха час за след 10 дни :roll: Както и да е, отива и си оставя колата сутринта и вечерта я взимаме, нали трябва да се ходи и на работа. Прибираме се ние в родния квартал и той вика, това дрънка като жигула (той кара една служебна такава). На другия ден отидохме в гаража на един приятел, 'щото има канал, и какво да видим - едното от каретата хванато само с 5 болта :shock: шестия си седи и си дрънка в едно "улейче" там. Пичовете са забравили да го завият, ама от къв зор са разкачали полуоските от дифа?! и това при ПТП?! ...

Случай втори:
Ще сменяме лагери на главини на едно ренде 19. Палим и право в сервиза, ако може така да се каже :mhihi: "Майстора" избива стария лагер и набива новия, но забравил да сложи една зегерка -> следва избиване на новия лагер заради ш***ната зегерка и познайте какво става с лагера?! Репликата на "майстора'" преди да избие новия лагер: "ходи да приеш едно кафе докато го оправя". За кафе че не отидох то е ясно, ама отидох за още по-нов лагер...

Случай трети:
Решил съм да сменям съединител. Аз карам Пасат, комби разбира се :D Както си бях на канала за ГТП си викам, що не питам к'ви пари ще ми струва тази операция! Човека отсреща ме гледа и 1 минута ме преценява с колко може да ми отреже главата, така че да не избягам като попарен :!: все едно за първи път вижда пасат и не знае колко ще е работата... То самия факт, че карам такава кошница е красноречив какво ми е финансовото положение и че 200лв няма да му дам ама аре...

описаните случай са от различни сервизи и нямат нищо общо с Али и работата му, то се подразбира ама аз да си поясня... или иначе казано "майсторе, майсторе не ти знам името, затова ти викам майсторе, иначе да те е*а в майстора" :mhihi:

И преди хората имащи горе описаната професия да са ме линчували бих искал да кажа, че знам, че не всички ябълки в кошницата са гнили... но все пак повечето са :winky:
никога не съжалявай за това което си направил
само за това което не си

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от fedoracore » 12 Фев 2008, 20:10

мани го тоя мангал. протакваси работата

от модераторския екип:
Внимателно с тона!
Изображение

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Мнение от RSxRacer » 13 Фев 2008, 21:50

manito написа:описаните случай са от различни сервизи и нямат нищо общо с Али и работата му, то се подразбира ама аз да си поясня... или иначе казано "майсторе, майсторе не ти знам името, затова ти викам майсторе, иначе да те е*а в майстора" :mhihi: ...


и аз съм имал такъв случай... Закарах мондеото на баща ми на реномиран сервиз ( нема да му казвам името ) за смяна на тампона на мотора откъм скоростната кутия... Оставих колата и след 6 часа отивам да я земам.Слизам в канала и виждам как са развили поне 10 излишни болта.Майстора идва и вика:
С тая кола къв зор видяхме ако знаеш,Да го е.а в мондеото,аз се ядосах и му казах че ако това мондео можеше да говори първите му думи със сигурност щяха да са: Да те е.а в майстора умрял дето си и оня :shock:,а колегите му :mhihi:
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 13 Фев 2008, 22:18

....ford-foruma.. смених всичко с ново и пак не пали :mhihi:

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Мнение от RSxRacer » 14 Фев 2008, 11:08

Явор написа:....ford-foruma.. смених всичко с ново и пак не пали :mhihi:


ши са заяждъме ли :mhihi:
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook