АЛИ от Надежда
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Искам да си разкажа кратката история по отношение на Али. Значи прочетох за него от форума. В последствие разбрах, че имам приятели които го познават ама уви не се сетих първо да говоря с тях. Та тук във форума има само положителни неща и често е препоръчван на колеги, които са питали за добър майстор. Затова и отидох при него, доверих се на форума
Та значи проблема ми беше шум откъм ангренажната верига, имам и тема за това. Аз бях зачеркнал Ванос-а като възможна причина защото колата ми е с по-новия модел такъв. Както и да е, отивам там и Али само като я чу и каза "това е Ванос, 1000% съм сигурен"(това беше диагностиката на проблема) Аз си викам, ами явно аз нищо не разбирам дай да му я оставя, че нали той е специалиста. Оставих му колата за един ден, гласувах му доверие и не стоях изобщо там докато я прави. В края на деня отивам и Али ми казва: "тая кола ни скъса нервите, разглобихме я, Ванос-а си беше като нов, почистихме го и я сглобихме но тя пак си трака". Пари отказа да ми вземе, каза че причината за шума е че налягането на маслото в главата е недостатъчно (!!!???) и щял другата седмица да се занимава с нея щото имал много работа. Качвам се аз и си тръгвам. По пътя забелязвам, че колата на празен ход има много яки вибрации. А не беше така. Спирам, вдигам капака и гледам шестака направо ще откъсне тампоните на празен ход. Нямам време да се връщам, потеглям и почвам да мисля какво може да са объркали за тоя проблем. На другия ден се обаждам на Али и му казвам за тресенето, той ме пита колко км съм минал и аз му викам "около 30". Препоръката му беше да карам още защото "нещо си" (не разбрах какво има в предвид) не се е напълнило с масло и щяла сама да се оправи. Ами простно не му повярвах, много добре знам че мазилната уредба осигурява масло навсякъде най-много за 10 - 15 секунди и то ако е празен масления филтър и се е стекло всичко в картера. Та днес се хванах сам да видя какъв е проблема. Свалих пластмасовия панел на капака на клапаните и изумен видях, че липсва една от глухите гайки който притягат капака към главата. Беше почнало да тече масло и да се влива в един от отворите за свещите. Само да поясня, че преди да отида в сервиза съм си свалял капака и знаех че всички скрепителни елементи си бяха там. След подробния оглед установих че липсват още две гайки (на едно пластмасово щитче над термостата) и една от рапидките които държат пластмасовия предпазител на вентилатора. Сетих се, че прецакания празен ход е защото смуче въздух през вентилацията на картера и отвора на липсващата гайка. Паля си другата кола и газ към Али. Поисках си глухата гайка, те се сетиха коя е колата и се опитаха да минат с "ами тя си я нямаше и преди" Не се разправях, намериха ми за 10 мин една такава гайка (не разбрах защо не са го направили още докато са ми сглобявали колата) и си оправих БМВ-то.
Нарочно няма да кажа директно мнението си за Али и сервизът му въпреки, че съм сигурен ще се досетите какво е. Написах всичко толкова подробно за наглед елементарна случка за да може всеки сам да си извади изводите и да прецени дали да си оставя колата там.
Дано да има и други като мен да си направят труда да споделят впечатления и добри и лоши разбира се. Това може единствено да е от полза и за клиенти и (само)за добросъвестни сервизи.

Нарочно няма да кажа директно мнението си за Али и сервизът му въпреки, че съм сигурен ще се досетите какво е. Написах всичко толкова подробно за наглед елементарна случка за да може всеки сам да си извади изводите и да прецени дали да си оставя колата там.
Дано да има и други като мен да си направят труда да споделят впечатления и добри и лоши разбира се. Това може единствено да е от полза и за клиенти и (само)за добросъвестни сервизи.

- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
При мен първия път си бяха забравили един удължител за вложка точно до акумулатора, но го видях след около седмица когато си проверявах за течове - естествено върнах го, когато отидох да ми затегнат главата и след това видях че също ми липсва една гайка, но впечатленията ми като цяло са добри.
THE ONE & ONLY E30
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Аз съм доволен от Али и от другото момче,не му знам името,но разбира се стоя там и гледам какво правят и разбира постояно ги питам за нещо който не разбирам
много е трудно да се намери един сервиз,където ще се грижат за твоята кола,все едно е тяхната,навсякъде крадът ,някои по малко някои повече...
в Дару не е така,но цената си казва думата,не може един лошо подържан сервиз,да ти пази колата...
Али разбира много,но другото момче е специялист по дизеловите двигатели и проверява нещата по 100 пъти преди да затваря капака.




Али разбира много,но другото момче е специялист по дизеловите двигатели и проверява нещата по 100 пъти преди да затваря капака.

Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'




Случай първи:
На един приятел чичо му познава някакъв на високо равнище в сервиза на НИСАН, сервиза се казва МИТВАС или нещо подобно. Та записва си този мой познат час за диагностика, да я прегледат колицата (Е36) как и е окачването, да се провери хамстера под капака дали върти моторчето или е предал богу дух, к'вото има да се смени преди да се строшило на пътя. А и там не знам колко работа имат, но му дадоха час за след 10 дни


Случай втори:
Ще сменяме лагери на главини на едно ренде 19. Палим и право в сервиза, ако може така да се каже

Случай трети:
Решил съм да сменям съединител. Аз карам Пасат, комби разбира се


описаните случай са от различни сервизи и нямат нищо общо с Али и работата му, то се подразбира ама аз да си поясня... или иначе казано "майсторе, майсторе не ти знам името, затова ти викам майсторе, иначе да те е*а в майстора"

И преди хората имащи горе описаната професия да са ме линчували бих искал да кажа, че знам, че не всички ябълки в кошницата са гнили... но все пак повечето са

никога не съжалявай за това което си направил
само за това което не си
само за това което не си
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
manito написа:описаните случай са от различни сервизи и нямат нищо общо с Али и работата му, то се подразбира ама аз да си поясня... или иначе казано "майсторе, майсторе не ти знам името, затова ти викам майсторе, иначе да те е*а в майстора"...
и аз съм имал такъв случай... Закарах мондеото на баща ми на реномиран сервиз ( нема да му казвам името ) за смяна на тампона на мотора откъм скоростната кутия... Оставих колата и след 6 часа отивам да я земам.Слизам в канала и виждам как са развили поне 10 излишни болта.Майстора идва и вика:
С тая кола къв зор видяхме ако знаеш,Да го е.а в мондеото,аз се ядосах и му казах че ако това мондео можеше да говори първите му думи със сигурност щяха да са: Да те е.а в майстора умрял дето си и оня


20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Явор написа:....ford-foruma.. смених всичко с ново и пак не пали
ши са заяждъме ли

20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


13 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани