За или против добавките за моторни масла
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
ICE написа:БОРКО-ЧИПА написа:от няколко дена съм двърдо за добавките
сложих една Американска добавка SX-6000 производител QMI-USА
Е, това е новото име на NOVOSLICK-a, за който колегата valentino спомена!
Точно. Само че тогава имаше SX 2000, а сега има SX 6000.
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
- FLEX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39 540ia Е65 745i
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
БОРКО-ЧИПА написа:Някъде 500км след като сложих SX-6000 сложих ХАДО -то![]()
А бе то си е горе долу по едно и също време.
Пич, явно си много по експериментите. Внимавай само да не останеш без двигател. И така, SX6000 не е тефлон, полимер PTFE-тежък, т.е.
с по-голяма плътност и трайност. След като си сложил SX6000 и си карал 500км, ти си третирал двигателя, т.е. покритието се е отложило до 100км - SX6000 създава от 1.5 до 2 микрона покритие. Със слагането на Хадо технология за възстановяване на метала до милиметри - керамика, ти не си направил нищо, просто си останал с разходите за Хадо, зашото керамика не се нанася върху PTFE-тежък.
Но цялата тази информация можете да прочетете www.qmisx6000.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани