МОТУЛ

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

МОТУЛ

Мнение от madpetio » 23 Юли 2006, 13:28

Ако звучи като реклама изтрийте темата. Пускам го като отговор на многобройните запитвания - Кво масло да сипа? - От каде да го взема... и т.н.

Със своята над 150 – годишна история MOTUL е най- големият независим производител на смазочни продукти във Франция. Основана през 1853 г. в Ню Йорк фирмата MOTUL започва своето развитие в маслодобивния бизнес с китова мас, използвана за фенери. Притежание на Рокфелер и действаща като филиал на Стандарт Ойл Къмпани (Standard Oil Company), фирмата MOTUL и MATADOR по – късно бива управлявана от Сван Финч (Swan Finch) и през 1919 г. е преименувана в Сван Финч Къмпани (Swan Finch Company). С установяване на своя офис в САЩ, компанията Сван Финч започва да развива своя бизнес и навлиза в Европейските пазари. През 1932 г. фамилията Зауг (Zaugg family) - френски дистрибутур купува от Сван Финч фирмата, но запазва марката MOTUL. Цялото производство се пренася в Франция и марката MOTUL и MATADOR се преражда във френска марка. Днес MOTUL MATADOR е една от най-старите световно-известни марка смазочни продукти.Всички продукти, който първоначално са били разработени и внедрени в моторния спорт, се предлагат на крайния потребител и се продават ежедневно. Нормално е предположението, че подобни продукти са запазени и се предлагат само на състезателните отбори и състезателите - това не важи за MOTUL. Големи имена са написали историята и традициите с MOTUL, например в мотоциклетния спорт: Wayne Rainey, Noriyuki Haga, Kevin Schwantz, Scott Russel, Haruchika Aoki, Kenny Roberts jr. , Andrea Bartolini, Max Biaggi, Mickael Pichon, и много други. При автомобилите на MOTUL са се доверявали и доверяват състезатели като Niki Lauda, Manfred Winkelhock, Mark Surer, Alain Prost, Javier Walkinshaw, Richard Burns , Petter Solberg и това са само някой от имената. Днес цялото производство на MOTUL се извършва единствено в Албервил - Франция.
Мотул е първата фирма успяла да създаде напълно синтетично моторно масло през 60-те години на миналия век, а така също и първата фирма разработила естерна синтетика на разстителна основа.

Естерната синтетика е най-високотехнологичният смазочен продукт достъпен на пазара в наши дни. Синтезира се от различни разстения, като например кокосови орехи!

Разстителните естери имат уникални свойства да прилепят към металните повърхности, да съхраняват течливостта си при много ниски и да запазват смазочните си качества при много високи температури. Естерите са биоразградими и представляват много по-малка опасност за околната среда в сравнение с обикновенните 100% синтетични масла.

За разлика от практиката на конкурентните компании, политиката на Мотул за широка Субару използва само Motul в Световния Рали Шампионат (WRC) достъпност дори на най-специализираните продукти, дава възможност на всички клиенти да купуват свободно същите масла, които се използват в Световния Рали Шампионат и 24 часа на ЛьоМан, при това на изключително достъпни цени. Серията масла Motul 300V Competition и Motul 300V LeMans нямат аналози от други производители, които да могат да бъдат закупени свободно. :!:

Офицялен вносител ТИРИМПОРТ ООД
дистрибутори
ПРОСПИЙД
ТИ ЕС ТИ ГРУП ЕООД и т.н.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 23 Юли 2006, 15:27

MOTUL Hypo BM LS

A lubricant specially designed for BMW limited slip differentials up to 31/12/93.
Extremely high lubricating power to reduce friction.
Extreme pressure resistance, anti-wear, anti-corrosion, anti-froth.

API GL4 and GL5/MIL-L-2105D/BMW
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 17.08.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от synt » 17 Авг 2006, 11:05

:?: Какво е това Matador дето си го праснал при Motul :?:
Не знаех, че гумите са френски :mhihi:



от модераторския екип:
следващия път когато прекалиш с имотиконките,
мнението ти ще бъде изтрито без предупреждение!

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook