Впечатления от универсален модификатор

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 30.05.2004
Местоположение: Kazanlak-Sofia

Впечатления от универсален модификатор

Мнение от remo » 19 Апр 2008, 11:31

Колеги, карам Опел, но тъй като в нашия форум явно няма впечатления, бих искал да попитам:

ползвали ли сте добавката универсален модификатор за дизелов двигател, аз имам добри впечатления за ефекта й на една 20-годишна корола, само че бензин

става въпрос за този модификатор:

http://www.emk-33.com/shop/product_info ... cts_id=172
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW X3 3.0d '04

Мнение от DIDO » 19 Апр 2008, 12:55

Моето мнение по въпроса е следното:

1. В новите високотехнологични масла /разбирай и съответно скъпи/ има пакет присадки, които са направени след проучвание и солидни инвестиции от големите производители, и съответно те са
най-наясно какви са възможностите за подобрение, и в какви пропорции трябва да са присадките.
2. Всяко добавяне на други модификатори и т.н. нарушава пакета
присадки, и съответно влошава качествата им.
3. Никой автомобилен производител НЕ препоръчва използването им.
4. Купи си качествено масло и си карай.
5. А колкото до впечатления повечето са отрицателни.
Ако мотора си е заминал, квото и да му сложиш се тая.
Както знаеш луфт назад не се връща :mhihi:
Това е! 8)
BMW - Усещане за автомобил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 19 Апр 2008, 22:16

всичко което ми е минало през ръцете /МПС-та/ съм третирал двигателите с "УНИВЕРСАЛЕН МОДИФИКАТОР", без значение дали ДВГ-то е било зле или перфектно

единственното което мога да кажа за добавката - ПЕРФЕКТНА

-по тих двигател
-по нисък разход на гориво
-перфектен студен старт при минусуви темперетури
-по ниска работна темперетура на ДВГ-то

проверено на над 10 МПС-та - лично :D
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW X3 3.0d '04

Мнение от DIDO » 20 Апр 2008, 0:10

mikluho написа: -по ниска работна темперетура на ДВГ-то


Само ми обясни какво значи това.
Двигателите си имат определена работна температура.
Когато колата загрее, охладителната система поддържа тази
температура и при нея мотора работи най-ефективно и
износоустойчиво. Ако не я поддържа, значи има някъде проблем.
За теб нормално ли е с тази добавка, това да е така - да не достига
работна температура.
А колкото до шума, студения старт и разхода това са величини, които
не можеш да ги измериш. Просто това е субективна оценка.
8)
BMW - Усещане за автомобил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2736
Регистриран на: 13.02.2002
Пол: Мъж

Re: Впечатления от универсален модификатор

Мнение от Любо Мегов » 20 Апр 2008, 0:21

remo написа:Колеги, карам Опел, но тъй като в нашия форум явно няма впечатления, бих искал да попитам:

ползвали ли сте добавката универсален модификатор за дизелов двигател, аз имам добри впечатления за ефекта й на една 20-годишна корола, само че бензин

става въпрос за този модификатор:

http://www.emk-33.com/shop/product_info ... cts_id=172



не помисли ли че ако ставаше, самите производители на автомобили щяха да я препоръчват :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 20 Апр 2008, 0:55

DIDO написа:
mikluho написа: -по ниска работна темперетура на ДВГ-то


Само ми обясни какво значи това.


не става въпрос за падане на раб. темперетура с 10 или повече градуса. най простия пример е при автомобили с електрическа перка за охладителната система лятото по задръстванията се включва доста по рядко след като е третиран двигателя с добавката. в случая става въпрос за VW GOLF4 2,3 V5 motor
проверено
а относно субективната преценка
студен старт при минусови темперетури с масло 0W.... и 15W.....
ти би ли направил разлика :D
е същата е преди и след модификатора :)
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 20 Апр 2008, 0:56

унверсалния модификатор си го държа при универсалното яке дето ми е за зиме и за лете :winky: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Re: Впечатления от универсален модификатор

Мнение от mikluho » 20 Апр 2008, 1:04

Любо Мегов написа:

не помисли ли че ако ставаше, самите производители на автомобили щяха да я препоръчват :mhihi: :mhihi:


производителите и ГУ не препоръчват ноооо, нито джанти 18-ки, нито да пъхаме "турбалани" по атмосверни двигатели и всякакви там ашладисвания по колите с цел заобикаляне на производителя :D повившаване на вървежа и намаляване на харчовете

НООО но но
това се случва и даже форуми за тез неща има вече, и то по марки и модели :D
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 30.05.2004
Местоположение: Kazanlak-Sofia

Мнение от remo » 20 Апр 2008, 19:57

Koлеги, благодаря много за отзвите, но бих се радвал да се включи и някой, използвал модифкатора на дизелов автомобил....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 22 Апр 2008, 21:15

Последна промяна mikluho на 26 Апр 2008, 8:12, променена общо 2 пъти
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

Мнение от 200cm » 23 Апр 2008, 0:03

от седмица имам по- сериозни проблеми с лампата на маслото, като загрее мотора лампата за маслото гаснеше над 1900 оборота, работата ясна за смяна на основни и биелни лагери, та викам така и така мотора ще се отваря що да не пробвам с универсален модификатор, легенди съм слушал много ама да пробвам, преди 2 дни го сипах до момета съм минал 130км. и аз самия гледам и не вярвам лампата взе да ми гасне над 1400-1500оборота, на опаковката пише че максимален ефект има след 1000км. нямам търпение да ги навъртя та да видя дали ще се подобри още, пак да си кажа виждам какво става и не мога да повярвам :shock: :shock: :shock: :dunno: работата на мотора май се подобри ама си мислех че си внушавам, но показанията на оборотомера не си ги внушавам със сигурност
Обичам Родината, Мразя Държавата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 30.05.2004
Местоположение: Kazanlak-Sofia

Мнение от remo » 01 Май 2008, 19:37

накрая го взех и го сипах
до този момент забелязах, че колата спря да ми гасне, когато не е загряла
компресия тепърва ще проверя...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525dA

Мнение от Marto66 » 28 Май 2008, 10:34

Колега слагал съм от това чудо на всичките си коли - Опел 1,6дизел, на Нисан 1,0 бензин, на Лагуна 1,8 бензин, на Рено19 1,8 бензин, на Митсубиши 1,2 бензин, Фиат 2,0дизел, на Пежо 1,6бензин, на МАЗДА 2,5дизел, АУДИ 2,0 бензин, Мерцедес 2,0дизел, сега и на BMW 2.5 дизел - няма проблеми, не се плаши никои не произвежда проблеми - в противен случаи, фалира. Добавките само подобряват /не вредят/, но полумъртъв мотор, не съживяват /само могат да го закрепят евентуално ако не е износен до край/.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 15.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: e36 325 TDS 93г.

Re:

Мнение от gwtt » 08 Юли 2010, 0:42

remo написа:накрая го взех и го сипах
до този момент забелязах, че колата спря да ми гасне, когато не е загряла компресия тепърва ще проверя...


От къде купи добавката, че да не налетим на "универсален мултипликатор" и как да сме сигурни, че добавката наистина е оригинална. 10х

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook