Впечатления от универсален модификатор
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Впечатления от универсален модификатор
Колеги, карам Опел, но тъй като в нашия форум явно няма впечатления, бих искал да попитам:
ползвали ли сте добавката универсален модификатор за дизелов двигател, аз имам добри впечатления за ефекта й на една 20-годишна корола, само че бензин
става въпрос за този модификатор:
http://www.emk-33.com/shop/product_info ... cts_id=172
ползвали ли сте добавката универсален модификатор за дизелов двигател, аз имам добри впечатления за ефекта й на една 20-годишна корола, само че бензин
става въпрос за този модификатор:
http://www.emk-33.com/shop/product_info ... cts_id=172
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
Моето мнение по въпроса е следното:
1. В новите високотехнологични масла /разбирай и съответно скъпи/ има пакет присадки, които са направени след проучвание и солидни инвестиции от големите производители, и съответно те са
най-наясно какви са възможностите за подобрение, и в какви пропорции трябва да са присадките.
2. Всяко добавяне на други модификатори и т.н. нарушава пакета
присадки, и съответно влошава качествата им.
3. Никой автомобилен производител НЕ препоръчва използването им.
4. Купи си качествено масло и си карай.
5. А колкото до впечатления повечето са отрицателни.
Ако мотора си е заминал, квото и да му сложиш се тая.
Както знаеш луфт назад не се връща
Това е!
1. В новите високотехнологични масла /разбирай и съответно скъпи/ има пакет присадки, които са направени след проучвание и солидни инвестиции от големите производители, и съответно те са
най-наясно какви са възможностите за подобрение, и в какви пропорции трябва да са присадките.
2. Всяко добавяне на други модификатори и т.н. нарушава пакета
присадки, и съответно влошава качествата им.
3. Никой автомобилен производител НЕ препоръчва използването им.
4. Купи си качествено масло и си карай.
5. А колкото до впечатления повечето са отрицателни.
Ако мотора си е заминал, квото и да му сложиш се тая.
Както знаеш луфт назад не се връща

Това е!

BMW - Усещане за автомобил
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
всичко което ми е минало през ръцете /МПС-та/ съм третирал двигателите с "УНИВЕРСАЛЕН МОДИФИКАТОР", без значение дали ДВГ-то е било зле или перфектно
единственното което мога да кажа за добавката - ПЕРФЕКТНА
-по тих двигател
-по нисък разход на гориво
-перфектен студен старт при минусуви темперетури
-по ниска работна темперетура на ДВГ-то
проверено на над 10 МПС-та - лично
единственното което мога да кажа за добавката - ПЕРФЕКТНА
-по тих двигател
-по нисък разход на гориво
-перфектен студен старт при минусуви темперетури
-по ниска работна темперетура на ДВГ-то
проверено на над 10 МПС-та - лично

На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
mikluho написа: -по ниска работна темперетура на ДВГ-то
Само ми обясни какво значи това.
Двигателите си имат определена работна температура.
Когато колата загрее, охладителната система поддържа тази
температура и при нея мотора работи най-ефективно и
износоустойчиво. Ако не я поддържа, значи има някъде проблем.
За теб нормално ли е с тази добавка, това да е така - да не достига
работна температура.
А колкото до шума, студения старт и разхода това са величини, които
не можеш да ги измериш. Просто това е субективна оценка.

BMW - Усещане за автомобил
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
Re: Впечатления от универсален модификатор
remo написа:Колеги, карам Опел, но тъй като в нашия форум явно няма впечатления, бих искал да попитам:
ползвали ли сте добавката универсален модификатор за дизелов двигател, аз имам добри впечатления за ефекта й на една 20-годишна корола, само че бензин
става въпрос за този модификатор:
http://www.emk-33.com/shop/product_info ... cts_id=172
не помисли ли че ако ставаше, самите производители на автомобили щяха да я препоръчват


- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
DIDO написа:mikluho написа: -по ниска работна темперетура на ДВГ-то
Само ми обясни какво значи това.
не става въпрос за падане на раб. темперетура с 10 или повече градуса. най простия пример е при автомобили с електрическа перка за охладителната система лятото по задръстванията се включва доста по рядко след като е третиран двигателя с добавката. в случая става въпрос за VW GOLF4 2,3 V5 motor
проверено
а относно субективната преценка
студен старт при минусови темперетури с масло 0W.... и 15W.....
ти би ли направил разлика

е същата е преди и след модификатора

На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Re: Впечатления от универсален модификатор
Любо Мегов написа:
не помисли ли че ако ставаше, самите производители на автомобили щяха да я препоръчват![]()
производителите и ГУ не препоръчват ноооо, нито джанти 18-ки, нито да пъхаме "турбалани" по атмосверни двигатели и всякакви там ашладисвания по колите с цел заобикаляне на производителя

НООО но но
това се случва и даже форуми за тез неща има вече, и то по марки и модели

На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Последна промяна mikluho на 26 Апр 2008, 8:12, променена общо 2 пъти
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- 200cm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 30.07.2007
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
от седмица имам по- сериозни проблеми с лампата на маслото, като загрее мотора лампата за маслото гаснеше над 1900 оборота, работата ясна за смяна на основни и биелни лагери, та викам така и така мотора ще се отваря що да не пробвам с универсален модификатор, легенди съм слушал много ама да пробвам, преди 2 дни го сипах до момета съм минал 130км. и аз самия гледам и не вярвам лампата взе да ми гасне над 1400-1500оборота, на опаковката пише че максимален ефект има след 1000км. нямам търпение да ги навъртя та да видя дали ще се подобри още, пак да си кажа виждам какво става и не мога да повярвам
работата на мотора май се подобри ама си мислех че си внушавам, но показанията на оборотомера не си ги внушавам със сигурност




Обичам Родината, Мразя Държавата
- Marto66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 13.11.2007
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
Колега слагал съм от това чудо на всичките си коли - Опел 1,6дизел, на Нисан 1,0 бензин, на Лагуна 1,8 бензин, на Рено19 1,8 бензин, на Митсубиши 1,2 бензин, Фиат 2,0дизел, на Пежо 1,6бензин, на МАЗДА 2,5дизел, АУДИ 2,0 бензин, Мерцедес 2,0дизел, сега и на BMW 2.5 дизел - няма проблеми, не се плаши никои не произвежда проблеми - в противен случаи, фалира. Добавките само подобряват /не вредят/, но полумъртъв мотор, не съживяват /само могат да го закрепят евентуално ако не е износен до край/.
- gwtt
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: e36 325 TDS 93г.
Re:
remo написа:накрая го взех и го сипах
до този момент забелязах, че колата спря да ми гасне, когато не е загряла компресия тепърва ще проверя...
От къде купи добавката, че да не налетим на "универсален мултипликатор" и как да сме сигурни, че добавката наистина е оригинална. 10х
14 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани