Заваряване на спукана глава
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Заваряване на спукана глава
Здравейте колеги, макар че не карам BMW, позаглеждам форума с уважение и съм останал с впечатление че е по-технически ориентиран от останалите автомобилни форуми, затова реших да си задам въпроса тук.
Имам Волво 960 (със задно!) 2L 16v turbo - доста рядко срещан шведски двигател, на който обаче главата сдаде багажа зимата след като беше изпържен на макс студен. Във Варна съм и вариантите ми за заварка на алуминиевата глава са два - Коортех (до затвора) и МЕИ-то.
Дайде съвет къде е по-добре да отида, ако някой има вече опит.
Благодаря.
Имам Волво 960 (със задно!) 2L 16v turbo - доста рядко срещан шведски двигател, на който обаче главата сдаде багажа зимата след като беше изпържен на макс студен. Във Варна съм и вариантите ми за заварка на алуминиевата глава са два - Коортех (до затвора) и МЕИ-то.
Дайде съвет къде е по-добре да отида, ако някой има вече опит.
Благодаря.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
ее,преди доста години разглобявах 2л турбо на 740 и беше някъв ад
,балансиращи валове и още много шведски сложнотии има по блока,а частите пристигаха с месеци
а за главата къде е пукната

а за главата къде е пукната

Ами щом е бил с балансиращи валове е същия мотор - B204FT или GT.
Аз смятам да ги разкарам тия валове или поне да махна ремъка. Самото махане на валовете не е проблем - две резби за маслените магистрали и две тапи за блок. Въпроса е че трудно се стига до тях. Иначе мотора е много тих и никакви вибрации - но каква беля може да стане ако се скъса ремъка...
Главата е пукната на три места - 2ри и 3ти цилиндър между клапаните.
Тук има малко снимки (гадни, правени с телефон)
Аз смятам да ги разкарам тия валове или поне да махна ремъка. Самото махане на валовете не е проблем - две резби за маслените магистрали и две тапи за блок. Въпроса е че трудно се стига до тях. Иначе мотора е много тих и никакви вибрации - но каква беля може да стане ако се скъса ремъка...
Главата е пукната на три места - 2ри и 3ти цилиндър между клапаните.
Тук има малко снимки (гадни, правени с телефон)
3 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани