Заваряване на спукана глава

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 6.05.2009

Заваряване на спукана глава

Мнение от ipdown » 22 Юли 2009, 15:35

Здравейте колеги, макар че не карам BMW, позаглеждам форума с уважение и съм останал с впечатление че е по-технически ориентиран от останалите автомобилни форуми, затова реших да си задам въпроса тук.

Имам Волво 960 (със задно!) 2L 16v turbo - доста рядко срещан шведски двигател, на който обаче главата сдаде багажа зимата след като беше изпържен на макс студен. Във Варна съм и вариантите ми за заварка на алуминиевата глава са два - Коортех (до затвора) и МЕИ-то.

Дайде съвет къде е по-добре да отида, ако някой има вече опит.
Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 22 Юли 2009, 15:57

ее,преди доста години разглобявах 2л турбо на 740 и беше някъв ад :D ,балансиращи валове и още много шведски сложнотии има по блока,а частите пристигаха с месеци
а за главата къде е пукната :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 6.05.2009

Мнение от ipdown » 22 Юли 2009, 19:54

Ами щом е бил с балансиращи валове е същия мотор - B204FT или GT.
Аз смятам да ги разкарам тия валове или поне да махна ремъка. Самото махане на валовете не е проблем - две резби за маслените магистрали и две тапи за блок. Въпроса е че трудно се стига до тях. Иначе мотора е много тих и никакви вибрации - но каква беля може да стане ако се скъса ремъка...

Главата е пукната на три места - 2ри и 3ти цилиндър между клапаните.
Тук има малко снимки (гадни, правени с телефон)

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook