Колеги, внимавайте с INES ауто
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Ilian888
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: E38 Hamann
Колеги, внимавайте с INES ауто
Ще ви разкажа какво ми се случи преди 2 дена. Моята Е39 е с оригинален ксенон. Миналата година се наложи да и сменя крушките, понеже бяха заминали. Отидох в ИНЕС АУТО, защото доколкото знам работят с корейски системи, което е доста по-надеждно от китайското. Смениха ми крушките, като честно казано не видях кой знае каква разлика от китайските, но за това може и да се заблуждавам. Онзи ден гледам единият ми фар не свети. Изключвам и включвам отново и се получава следното: първите десетина секунди фара свети, но едвам-едвам и почва да прекъсва и примигва, докато към 15сек окончателно изгасва. Понеже не разбирам от ксенони, реших, че вероятно е от баласта и не създава достатъчно напрежение. Започнах да търся баласти. Дару кар - 635лв. Реших, че по-добре да отида отново в ИНЕС, тамън да видят и със сигурност да кажат дали е от баласта или нещо друго - крушка, кабели и т.н. Пък и те уж продават оригинален ХЕЛА за 190лв. Отивам аз при тях и разказвам какъв е проблема. Още в началото ги питам: няма ли да прегледате от какво е проблема? Сигурно ли е, че е баласта? Те : "да бе, от баласта е! Няма от какво друго при тези симптоми". Говорих с шефа им, който почна да звъни в Дару Кар с явната идея да си съобрази цената, която ще ми вземе с тяхната. Аз го питам : добре де - ти нямаш ли си своя цена, ами трябва по Дару Кар за всяка кола да си измисляш. Отговорът: не бе - то само да видиш там каква е цената, аз ще ти взема половината. Онези от Дару кар казват: 635лв баласт + 24лв монтаж. Този нашият ми обажда цена 350лв, при условие, че неговия баласт ХЕЛА струва 190лв, което прави 160лв за труд!!! Това било понеже неговия цокъл на ХЕЛА-та не ставал на оригиналния на БМВ-то и имало адски много работа. Разправя ми - "имам сертифициран Philips цяла система - 2 баласта + 2 крушки за крайна цена с монтаж 512лв. Питам го - може ли да ползваме тези вашите крушки Eagleye дето миналата година ми ги сложихте и да смъкнем от цената? Той казва - да! Аз обаче се колебая и го питам дали ще ми смени само единия баласт с ХЕЛА за 300лв крайна цена - става някакъв цигански пазарлък, който ми е много неприятен, ама очевидно това ми е единствения шанс. Той естествено се нави на 300лв и аз вече готов да му оставя ключовете, но все пак пресмятам, че по-добре да ми сложи за под 500лв цяла нова система Philips (ако е Philips наистина) и да си продам работещия оригинален баласт. Той почва да мънка, че бил се объркал и старите ми крушки не можело да се ползват. Аз въпреки всичко му казвам - ок, давай за 512лв да ми слагате всичко на Philips. Тук отново поредно отмятане от негова страна: ама то всъщност не е 512лв, защото ти имаш вече ксенон и това оскъпява, защото имало много труд по напасването на гнездата?!? Щяло да ми излезе към 600лв!!! Аз тогава не издържах и си тръгнах. Но най-фрапиращото тепърва идва. Отивам в едно гаражче, дето слагат някакви китайски ксенони - един познат ме прати там просто да видят за какво става дума. Още като им разказах същото дето и в ИНЕС - как крушката е примигвала, и те ми казват: Ама, тожа не е баласт, това е от крушката. Тя ксеноновата така изгаря - не отведнъж. Сменихме я и се оказа, че наистина е от нея. Аз не мога да допусна, че тези от ИНЕС, дето от много по-отдавна се занимават с това, и дето всеки ден при тях ходят хора за ксенони, не знаят, че при тези симптоми крушката е проблемът. Ако не се бяха излакомили за прекалено много пари, щях като първи бълък да си оставя колата и те да ми сменят абсолютно работещ оригинален баласт с техните, като на всичкото отгоре си прикрият проблема, който именно тяхната крушка дето са ми продали е дала. Адски съм разочарован, защото смятах, че ИНЕС са доста по-сериозни от всички видове измислени продавачи на китайски ксенони, но уви - явно съм бъркал. Аз при тях повече няма и да си помисля да стъпя. Който е имал търпението да прочете целия ми пост, нека също помисли. Ще ми е много интересно ако някой от тях чете това мнение, какво ли гениално обяснение ще даде.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Така става в Бг колега, не виждам какво те учудва. Това за Китайските, Корейски и Японски фирми за ксенон са пълни глупости. Измишльотина на някой продавач за да оправдае по-високата си цена
Eagle Eye не е лоша фирма, но не е Корейска, а Тайванска (демек баш Китайска) и като цяло цените им са доста добри за качеството, което предлагат. Явно си попаднал на кофти бройка.

Eagle Eye не е лоша фирма, но не е Корейска, а Тайванска (демек баш Китайска) и като цяло цените им са доста добри за качеството, което предлагат. Явно си попаднал на кофти бройка.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- Ilian888
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: E38 Hamann
Bum_bum, аз не се оплаквам от самата крушка. Изгоряла-изгоряла, случва се. Оплаквам се от некоректното отношение на тези хора, които с лека ръка щяха да сменят оригинален напълно здрав баласт с някакъв корейски (или тайвански), само и само, за да ми вземат парите. Иначе ми е пределно ясно, че в БГ са така нещата, ама именно за да се опитаме да ги променим съм си загубил половин час да изпиша целия този пост. Вярвам, че това е вариантът да постигнем пазарна икономика и некоректните фирми да имат стимул да се стегнат. То е ясно, че мен вече са ме изпуснали за клиент во-веки, но ако си вземат бележка, поне да не загубят и други клиенти.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани