Стъпково моторче!!!(Оправете си сами)
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Стъпково моторче!!!(Оправете си сами)
Така,гледам,че доста хора имат проблеми със въпросното стъпково моторче(моторче за празен ход).
Повечето хора пишат "изчисти го с WD40" или нещо подобно!
Все едно да си изчистиш коляновия вал и да се чудиш що не се върти!!!
Истината е че няма значение с какво ще го изчистиш били то;Бензин,Меглио,WD40,или някакъв друг обезмаслител,вжното е после да се смаже и всичко си идва на мястото!
Аз със мойто постъпих по следния начин:
Напълних го с Меглио няколко пъти и го изплакнах докато не започна да излиза кристално чиста вода след това го смазах със обикновено моторно масло и колата започна да работи идеално!!!!
Повечето хора пишат "изчисти го с WD40" или нещо подобно!
Все едно да си изчистиш коляновия вал и да се чудиш що не се върти!!!
Истината е че няма значение с какво ще го изчистиш били то;Бензин,Меглио,WD40,или някакъв друг обезмаслител,вжното е после да се смаже и всичко си идва на мястото!
Аз със мойто постъпих по следния начин:
Напълних го с Меглио няколко пъти и го изплакнах докато не започна да излиза кристално чиста вода след това го смазах със обикновено моторно масло и колата започна да работи идеално!!!!
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Я сподели какви ти бяха проблемите ...тоест играеха ти оборотите постоянно или какво ...
Преди да загрее или след като загрее , малко или много понеже мисля ,че симптомите бяха различни при различните мотори
Преди да загрее или след като загрее , малко или много понеже мисля ,че симптомите бяха различни при различните мотори

- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Значи оборотите ми играеха и накрая взе да ми гасне или да държи 400-500об.Работеше все едно на 5 цилиндъра!Като давах рязко газ до 2000-3000об.и отпусна рязко колата или огазваше или едвам задържаше оборотите,сега е непоколебима!Има съвсем леко трептене(но нищо общо с преди),но тя си е гзаджиика!
със обикновен изпарител та си е нормално!
На моторчето му смазвап замата клапа и оста дето се движи посредата не е нужно да се разглобява а само видимите части да се смажат със четчица.
А за боклуците не се притеснявай те така лили иначе се полепват защото там винаги си е омаслено малко или много от изпаренията от мотора.Пък и веднъж годишно да се налага да го правиш нали е 20-30 мин.цялата процедура!

На моторчето му смазвап замата клапа и оста дето се движи посредата не е нужно да се разглобява а само видимите части да се смажат със четчица.
А за боклуците не се притеснявай те така лили иначе се полепват защото там винаги си е омаслено малко или много от изпаренията от мотора.Пък и веднъж годишно да се налага да го правиш нали е 20-30 мин.цялата процедура!
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
И да не забравиш да го раздвижиш няколко пъти напред назад преди да го сложиш за да се раздвижи хубаво!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани