Стъпково моторче!!!(Оправете си сами)

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Стъпково моторче!!!(Оправете си сами)

Мнение от ТУРБО » 04 Май 2009, 18:36

Така,гледам,че доста хора имат проблеми със въпросното стъпково моторче(моторче за празен ход).
Повечето хора пишат "изчисти го с WD40" или нещо подобно!
Все едно да си изчистиш коляновия вал и да се чудиш що не се върти!!!
Истината е че няма значение с какво ще го изчистиш били то;Бензин,Меглио,WD40,или някакъв друг обезмаслител,вжното е после да се смаже и всичко си идва на мястото!
Аз със мойто постъпих по следния начин:
Напълних го с Меглио няколко пъти и го изплакнах докато не започна да излиза кристално чиста вода след това го смазах със обикновено моторно масло и колата започна да работи идеално!!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 04 Май 2009, 18:54

Я сподели какви ти бяха проблемите ...тоест играеха ти оборотите постоянно или какво ...
Преди да загрее или след като загрее , малко или много понеже мисля ,че симптомите бяха различни при различните мотори
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 04 Май 2009, 18:54

колега кое точно му смазваш на моторчето ? все си мисля,че ако смазеш кадето минава въздуха ще полепне по маслото много мизерия. А ако смазваш вътре компонентите на самия стъпков мотор как го разглобяваш останах с впечатление,че е капсолован.

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 04 Май 2009, 19:04

Значи оборотите ми играеха и накрая взе да ми гасне или да държи 400-500об.Работеше все едно на 5 цилиндъра!Като давах рязко газ до 2000-3000об.и отпусна рязко колата или огазваше или едвам задържаше оборотите,сега е непоколебима!Има съвсем леко трептене(но нищо общо с преди),но тя си е гзаджиика! :mhihi: със обикновен изпарител та си е нормално!

На моторчето му смазвап замата клапа и оста дето се движи посредата не е нужно да се разглобява а само видимите части да се смажат със четчица.
А за боклуците не се притеснявай те така лили иначе се полепват защото там винаги си е омаслено малко или много от изпаренията от мотора.Пък и веднъж годишно да се налага да го правиш нали е 20-30 мин.цялата процедура!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 04 Май 2009, 19:07

аз имам 2 моторчета за всеки случей така,че ей сега ще погледна как е хавата. :)

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 04 Май 2009, 19:11

И да не забравиш да го раздвижиш няколко пъти напред назад преди да го сложиш за да се раздвижи хубаво!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.05.2009
Местоположение: софия

Мнение от божко » 12 Май 2009, 11:59

Здравейте. В дарукар има един спрей ,обезмаслител .Прьскаш поднаклон да се оттича мазното имрьсното,става чисто ново и не разтваря гума и пластмаса.Не унищожава ел . клемите .Перфектно е
и струва 16 лв.успех.
винаги баварец !

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook