Сервиза на Вари-2000 до караулката на Ботевградско

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Сервиза на Вари-2000 до караулката на Ботевградско

Мнение от slav4o1 » 07 Ное 2007, 1:38

Здравеите,
искам да напиша как нагло бях ограбен от сервиз "БМВ" които се намира зад Маргел срещъ караулката на Ботевградско шосе, този сервиз и магазина Вари-2000 са една фирма да уточня. Продават оригинални резервни части хубаво слагат ги и в техен сервиз още по добре. Значи смених при тях предни накладки , в магазина 195лв и слагане ми казаха че ще е 28лв, задни не ми казаха колко струват но предполагам са същите пари, два филтера за климатика (60лв единия) и машинката за пръскачките на скъклото (54лв). И като го смятам трябва да ми излезне около 550-560лв. Но сметката ми беше над 700лв! Една пружинка има на накладките която липсва но тя двуцифрено число ли да е? Или да са ми взели пари за смяна на филтрите на климатика което е елементарно сам да си ги сложиж. И за цените на авточастите според мен са бая завишени но тук не мога да кажа нищо. Освен това за тези работи ми отне 2 дена висене в техния сервиз, нямали машинката и я носели от Дару кар. За накладнките уж които билив техния магазин чакаж над час и половина! И през цялото време ми казваха че идвал всеки момент. Хубаво това ще го преглътна. Идва наи-големия шок. Значи колата почна да загравя, имаше някъде проблем. Отидох първо там - оставих колата (наи голямата ми грешка НИКОГА не си оставяите колата на сервиза без ваш надзор) След няколко часа отивам и проблемът е много сериозен главата е със сигурност, или мога да се размина с гарнитура на главата, ремонта а е 800лв !!! Така, питам аз тези 800 лв за какво са , това е ремонта ако е гарнитурата! Е питам ебаго една гарнитура колко е , ми отиди при Ради в офиса да провериш гледа на компютъра 220лв (не помня точно цифрите но там някъде беше) Отиват при шефа и питам е като тая гарнитура е 220лв как така ремонта е 800 ми 800 е ми отговаря и тръгва да ми обяснява че трябвало да се правят някакви работи (обясни ми нещо ама аз като не съм в час с нещата не разбирам)ама и да трябва да се правят от 220 как така скача на 800. Добре викам аз и си тръгвам като знам че това е уж много качествен сервиз и при тях грешка няма. взимам си колата и този пак отиди да платиш при ради , аз се зачудих за какво или очаквах нещо от сорта на 20лв преглед, отивам и този вика 157лв!!! едно пет седем! Тогава наистина им имах доверие и си мисля че верно нещо са правили имах парите и бързах за някъде и ги дадох, после 3 дена не можах да спа. Питах го защо толкова , ми правили някакви замервания и уж още работи... нямам думи. Проблема не ми беше в главата разбира се, тя влезе в червеното за малко нито съм я карал в червеното нито нищо, тая глава не може да се криви толкова лесно.
Ходих и при други маистори в други сервизи. Баща ми я кара колата тогава. проблема беше нов термостат (беше замръзнал в затворено положение) и нова водна помпа (турбината се била износила) оригинални и двете за по малко от 300лв мисля че толкова ми взе баща ми ми се оправи колата и вече не мърда.
Също така преди да ми загрее я качиха на компютъра защото удивителната ми свети, не стигнаха до нищо и ми казаха таблото ти е проблема бъркано ти е по таблото за ново табло си. Много ми е странно как е показало че ми е бъркано по таблото, Колко е едно табло питам аз , тои на компютъра ми показа 1100 и нещо беше. И значи какво трябваше да го купя и да разбера че не е таблото, защото тука купих табло 2ра ръка (100% работещо) за 15 паунда и го сложих и пак светеш, много ми стана интересно ако го бях купил това табло там за 1000 и кусур лева и като още свети ония какво ще ми заобясняват.

Това е от мен, изразете мнение ако нещо не съм прав ме поправете за това е форума, успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 07 Ное 2007, 9:26

Колега първо искам да уточня, че не защитавам "Вари" и се опитвам да бъда обективен и безпристрастен (нито ми е приятел, нито ми е роднина) :!:

От него съм пазарувал само части и съм доволен. Частите са оригинални и цените са като на Дару. Винаги са били точни, независимо дали частите са били в наличност или са ги поръчвали. Също хората му в магазина са компетентни и разбират за какво иде реч като отидеш при тях (дори с някакво мъгляво обяснение/описание).

В сервиза им никога не съм ходил (първо бях чул, че цените за труд са им високи и второ ми е неудобно прибирането от там ако се наложи да си оставя колата).
За съжаление стигам до извода, че в повечето сервизи "майсторите" са некомпетентни, неспециалисти и меко казано мърлячи :!:
Дори и младите хора там са придобили манталитета на майстори, бармани и сервитьори от едно време, които са убедени, че те правят услуга на клиента и не искат да разберат, че клиента им е "работодател" за времето през което те го обслужват. Разбира се не искам да слагам всички под един знаменател, но дори да има съвестни момчета, които имат желание да работят и да се научат, те се размиват в общата маса и скоро стават като останалите "майстори"....
Това разбира се не оправдава собствениците и управителите на сервизите, защото тяхна е грижата да си подбират персонала и да го контролират и клиента не го интересува Иван или Пешо му е правил колата и го е набутал, а казва (и с пълно право) сервиза (в случая Вари) е скапан.

Във всички случаи при приемането на колата и диагностицирането на проблема трябва да се калкулира цена и каквото и да се влага като части и труд да се прави едиствено след изричното съгласие на клиента, а ако по време на ремонта се установи и друга повреда (което не е невъзможно) да се уведоми клиента и да се иска съгласието му за допълнителните разходи.
Това е причината когато при приемане на колата се пита за цена винаги да се дават отговори от сорта (ами ще видим, нека да я почнем, няма страшно ще се оправим ... и т.н) и в 90% от сличаите на края сметката е 2 пъти по-голяма от обявената.

Същото е положението със сроковете - записват те и чакаш с дни, после като дойде заветния ден чакаш с часове да я почнат и всичко долу горе върви докато е разглобят и ти вържат ръцете и се почва - това го няма, другото го донесоха ама не е за твоя модел, третото го поръчахме и чакаме да ни го доставят ....
В крайна сметка вместо 1-2 дни ремонта става 1 седмица и ти просто седиш (молиш се да не са изчезнали половината гайки, скоби и т.н.) и чакаш защото колата ти е разкостена и нямаш избор.

Това разбира се е мое мнение, но твърде много съм патил от пишман "майстори" и за да ми се промени мнението, май трябва да стане чудо :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: Сервиза на Вари-2000 до караулката на Ботевградско

Мнение от Cinder » 07 Ное 2007, 10:30

slav4o1 написа:Здравеите,
...


Не съм запознат със обслужването във въпросния сервиз (по разбираеми причини:mhihi:), но честно казано не виждам нищо нередно в цените.

Ти дефакто си питал единствено за цените на частите. Не виждам някъде да си сметнал цената за труда, който в читавите сервизи обикновено не е евтин. Цената между предни и задни накладки обикновено има разлика. Пари за смяна на филтрите на климатика със сигурност са ти взели, безплатен обяд няма.

По принцип би следвало да ти издадат някакъв документ срещу парите които даваш, като в този документ пише кое, какво, колко, как и защо ;) Вече ако там имаш възражения можеш да си спориш с тях.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

...

Мнение от slav4o1 » 07 Ное 2007, 19:35

Добре де хубаво за цените няма да спорим скъпа са частите НО ми кажи може ли прегледа откъде идва загряването да струва 157 лв??? Защо смяна на гарнитурата е 800лв като гарнитурата е 220лв? И накрая уж разбират да се окаже че не е нито гарнитура нито глава? нямам думи. И да ми кажат че лампата свети защото ми е бърникано по таблото по-добре да не казват нищо отколкото да ме зарибяват да им взема табло за 1100лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: баба си да му прави мекици

Мнение от tonito » 11 Ное 2007, 18:05

съгласен съм с теб,там гледат да те преметнат ако не разбираш :evil:
ходих за кормилен накраиник ,вътре6ен...казаха ми ..6то не си вземе6 комлект 4е е по евтин..викам ок,дават ми го ,аз го прибирам и си тръгвам.. после гледам 4е не е оригинален а марка NK.. ама това не ми го споменаха..а тази марка я вкарват мотоексперт и е по тънка цената при тях,изглежда 4е от тях ги взимат..но аз им се доверих :evil:
всеки гледа да те метне не6то,но не мисли 4е му бяга6 като клиент
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 26 Ное 2007, 22:03

Здр колега ,според мен можеше да направиш рекламация на сервиза за ремонта ти ,но това трябва да стане в момента ,човек трябва да бъде много внимателен ,аз вече се упарих няколко пъти в такива сервизи ,лошото беше че някои бяха лицензирани за БМВ ,смениха ми 3-и неща за да разберат че от 4-то,нещо подобно както при теб,има закон за защита на потребителя ,може да сигнализираш тях ,или да говориш с управителя да се обоснове защо цената е такава ,за съжаления живеем в БГ кадето бития -бит ...................,и скоро няма изгледи за оправия за жалост ,жив и здрав :winky:
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 24 Апр 2009, 14:47

Проблема с чакането е неизбежен по сервизите а и ако ги оставиш те да ти определят какво ти има на колата направо се вкарваш в ебати филма. Аз държа да съм в час винаги какво ми става по колата и какво се гледа. Там съм постоянно и не оставям колата си в сервизи с дни защото имам горчив опит от това с предишното си БМВ. Сега за серизите има 2 вида ходения според мене в сервиз поне за мен са така. Единия вид е отивам на диагностика и гледам грешките и такива работи и евентуално окачването да ми видят. Втори тип ходене е след като съм минал през Вари и съм си купил частите които искам да сменя отивам закарвам я и казвам ето частите искам да ги смените. И съм там докато сменят.
В случая като колата ти е тръгнала да загрява например аз ако бях щях да си тръгна с нея и да отида директно в Вари аз от там купувам обикновено и каквото не съм сменил по охладителната система щях да си го купя. Щях да си проверя сам перката с един вестник и на другия ден отивам връчвам им частите и сменяй. Така се оправих последния път зимата тръгна да ми загрява. Просто караш внимателно с парното на макс. Караш към 2 км. и стрелката тръгва да мърда спираш и 20минути чакаш. Това е решението.
Във доста сервизи съм бил и винаги когато трябва да разчиташ на тях за части се налага да чакаш един ден да доидат тия части а понякога са и със съмнителен произход. Специално от сервиза на Вари имам добри впречатления от колеги в работата които са ходили там, но пак казвам след като голяма част от вас са наясно с колите си е нормално да вземем нещата в наши ръце и дан е разчитаме само на сервизи.
Значи за таблото си бил прав да не ги послушаш тая удивителна и на мен ми светеше като ми се износиха накладките. Това е че датчика не е в ред на накладките обаче понякога тои може да си замине и без да му се е протрило кабелчето. Имах подобен проблем в Дунев ги накарах да ми замерят датчиците. И те мериха амперажи и волтажи някви това беше тогава за датчик на АБС но конструкцията им е същата на тия датчици. И в крайна сметка пак като разбрах какъв е проблема те ме офертират искаш ли да го набавим ще ти го сменим. Не мерси. Отивам взимам датчика и на другия ден съм там да сменям. :)
Изображение

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 27 Апр 2009, 11:14

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 16:44, променена общо 1 път

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 27 Апр 2009, 22:41

За тва казвам следното... "ДНЕС с клиенти не работим!" :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ако някой е много настоятелен го почвам със следната реплика."НЕМА а жалиш време и пари" :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 28 Апр 2009, 9:17

DroW написа:Проблема с чакането е неизбежен по сервизите


Обясни ми за чий ти трябваше да дигаш тема от преди година и половина????

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook