BMW 525tds-пали трудно, къде е проблема?!
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
BMW 525tds-пали трудно, къде е проблема?!
Здравеите,
Изкам да попитамотносно мотора М51 на БМВ които се монтира на 525тд, тдс, 325тд, тдс а сащо така и на Опел Омега 2. 5 ТД.
Вапроса ми е следниа:
този мотор пали отлично когато е студен но при топал старт е нужно да се варти малко повече (колата е работила и е била изгасена и след около час пали по трудно видимо по трудно).
Това се наблудава и при Опел на 180 000 км и при БМВ на 98000км. Каде е проблема?
Гледаики ел. Шема на автомобила се вижда че накалните свещи (от шестата) подават ток и кам горивопогкачвастата помпа (в резервоара) които заедно сас свещите работи 5сец и после след като стартира колата отново трагава.
Когато мотора е топал не се вклучва накала а от там и тази горивоподкачваща помпа (това е задание в компутера). Дали проблема е в горивната система ?загува на вакум ?
ако некои има идеиа молиа да сподели.
Благодариа Ви
Изкам да попитамотносно мотора М51 на БМВ които се монтира на 525тд, тдс, 325тд, тдс а сащо така и на Опел Омега 2. 5 ТД.
Вапроса ми е следниа:
този мотор пали отлично когато е студен но при топал старт е нужно да се варти малко повече (колата е работила и е била изгасена и след около час пали по трудно видимо по трудно).
Това се наблудава и при Опел на 180 000 км и при БМВ на 98000км. Каде е проблема?
Гледаики ел. Шема на автомобила се вижда че накалните свещи (от шестата) подават ток и кам горивопогкачвастата помпа (в резервоара) които заедно сас свещите работи 5сец и после след като стартира колата отново трагава.
Когато мотора е топал не се вклучва накала а от там и тази горивоподкачваща помпа (това е задание в компутера). Дали проблема е в горивната система ?загува на вакум ?
ако некои има идеиа молиа да сподели.
Благодариа Ви
- FLEX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39 540ia Е65 745i
аз смених блока на помпата с чисто нов от дару кар и пак ми пали трудно мериха ми компреся налягане на турбото всичко перфекно оказаха се веригите растеглени са и не може да се центрова за да пали хубаво та провери си ги.
- zaza1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 29.05.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 320i и 318ti
Според мен проблема е разтегната верига на 90% съм сигурен към 600лв струва операцията.Някъде имаше тема за веригата
Е тва е тема относно трудно палене при топъл тдс в е36 форума http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
- vanko1dani
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: дупница
- Кара: BMW 530 DA COMBI
- Мечтае да кара: M5 2011
- Детайли за колата: ХУБАВИЦА 2002 АВТОМАТ С PowerBox КРАСОТИЧКА
тдс пали трудно
колеги аз имах проблем с тдс пали трудно наслушах се на тъпотии от сорта гнп проблем защото колата дигаше 200 а палеше трудно отидох в супер дизел на околовръсното и там ми казаха смени си веригата аз ама момчета сигурни ли сте а те да.Отидох в Авто плюс купих си агренажа 600 лв.12 неща са и оттам в Аутоплани сервиз след Илиянци посока базата на Петрол и срещу 130 лв.труд и 30 лв. гарнитура на картера и след 3 дни 230км вдигнах и вече спях спокойно 

alpina
- vanko1dani
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: дупница
- Кара: BMW 530 DA COMBI
- Мечтае да кара: M5 2011
- Детайли за колата: ХУБАВИЦА 2002 АВТОМАТ С PowerBox КРАСОТИЧКА
тцтцт
Проблема е от датчика който при топъл двигател не дава на свещите да греят и аз имам същия проблем , недъга на този датчик е че дори да е малко топла колата пак не греят свещите и колата пали по трудно, имай предвид че като го извадиш няма да ти работи климатика.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани