Карбуратор или Инжекция ?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Карбуратор или Инжекция?

Карбуратор щото е готино да имаш тиган под ръка(под капака)
9
17%
Инжекция - като малък си играех на чичо доктор
43
83%
 
Общо гласове : 52
Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Карбуратор или Инжекция ?

Мнение от Vasilen » 18 Май 2004, 11:22

След дълги спорове с небезизвестния Ати, реших да попитам за да се ориентирам!
По принцип съм фен на инжекцията и компютърно контролираните неща :type: :comp: знаете вече де 8) !
Въпроса е кое е по добро (макар нови коли с карбуратор да няма май) от кое може да се изтръгнат повече коне с модификации?
Има и още два допълнително възникнали въпроса кое е по икономично и кое е по лесно за подръжка!?
Нека коментара да бъде комплексен, пък отговора ви еднозначен в зависимост от нуждите и предпочитанията ви!
Както винаги шеговитоста е за предпочитане!
May the BMW force be with you!

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 18 Май 2004, 12:19

Инжекция :yes:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

М40 Forever
Аватар
Мнения: 2550
Регистриран на: 4.11.2003
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M

Мнение от Малкия » 18 Май 2004, 12:30

Инжекция му е маиката :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София

Мнение от drift » 18 Май 2004, 12:51

Инжекция не знам много коли на карбуратор на които да им работи добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от george » 18 Май 2004, 12:58

Аз също съм за инжекцията ама пълна(упойка) а не моно
че моното е с недостатъците на карбуратора и на инжекцията заедно

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 18 Май 2004, 13:04

Ами аз пък съм ЗА - да си имам тиган под ръката.
Защо?
Причините са чисто субективни - все пак не правят вече коли с карбуратор и си има причини, но на мен повече ми харесва, защото:
1. Лесно се подържа (ако знаеш как)
2. Лесно само с врътване на едно - две болчета можеш коренно да промениш настройките на двигателя - да върви повече или да гори по-малко
3. Лесно се правят по още един чифт жигльори с по-голямо сечение - не трябва както при инцекцията чипове, мапване итн
4. Инжекцията притъпява с една идея работата на двигателя, пък мен ми харесва как звучи.
5. Карбуратор е винаги с делко - веднага може да се даде малко по-голямо предварение за състезание и после да се върне
6. Сравнение със сток инжекция карбуратора има по-бърз тротъл риспонс


С какво обаче трябва да се ядосвам:
- лесно се разцентрова, като остареят
- при всяка смяна на бензиностанцията трябва да се прави нова центровка на запалването, за да е всичко отпимално
- като се прецака двигател с инжекционово впръскване най-често губи мощност и малко се увеличавам разхода
- като се прецака карбуратора - разхода на ЗИЛ ми се вижда малък
- няма вече части за повечето карбуратори

Като цяло си е върпос на избор, но аз залагам на старата максима - много работен обем захранени с много бензин :wink:
ПС - а пък заради вечните ни спорове с Василен той ми вика "Тиганчо", а аз от инжекцион :arrow: инжекция :arrow: "Доктора"
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 18 Май 2004, 13:48

И аз съм за инжекцията, макар и в поста на Ати да има доста истина... Все пак зависи кой за какво ползва колата :wink:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 18 Май 2004, 16:36

ах. ма отговора е далеч по-прост... разлики почти няма - освен ако не става въпрос за много много коне.... тогава карбураторите са предпочитани, а ако се говори за въртящ момент- инжекциона.

по принцип е прието че инжекциона прави по-добър въртящ момент на ниските (по добро атомизиране при нисък въздушен поток), докато карбуратора дава по-добър дебит при високи скорости във входящия тракт.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 8.02.2004
Местоположение: Mайна сити

Мнение от ISATIS » 18 Май 2004, 16:54

Карбуратор uber alles!!! :D Това си е чистата сила... :P 8)
Последна промяна ISATIS на 28 Яну 2005, 23:14, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Май 2004, 18:17

.
Последна промяна steeN на 06 Сеп 2019, 17:24, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Мнение от alpina-ma6inata » 18 Май 2004, 18:53

Солекса му е майката, гласувах за карбуратор! :D
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 18 Май 2004, 19:01

при инж-а има много повече мерени по самия процес .. по- прецизна работа.. икономоя и.т.н.т
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 18 Май 2004, 20:55

ати много добре ги каза работите.аз съм нямал по-дълъг контакт с кола инжекцион и така че не ги разбирам много...ама нашата е карбуратор и е много добре.както каза Тиганчо :lol: връткаш само един 2 болта и си си оправил работата.абе по начало не съм фен на много електроника,защото това е предпоставка за по нататъшни проблеми :roll:
Изображение
8.32

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 18 Май 2004, 21:36

Всеки хвали каквото има.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Май 2004, 22:11

Аз съм твърдо за инжекция. Никакъв карбуратор не може да се сравнява с една модерна многоточкова инжекция. Нито по палене, нито по икономичност, токсичност, мощност. Карбуратора е може би по-надежден но колко от нас които имаме инжекции сме закъсвали на пътя заради тях? Аз никога! По-горе беше писано че врътваш едно -две болчета на карбуратора и айде - икономичност или мощност. Нищо подобно. Само си го разбазикваш и после ядеш дървото. Вижте само колко малко проблеми имат моделите на БМВ с инжекциите- работят по 20 години без проблем, най-много помпа да отиде. А карбураторите ? Износват се отвсякъде. КАРБУРАТОР - да, но само чисто нов.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook