Карбуратор или Инжекция ?
Модератор: Общи модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Карбуратор или Инжекция ?
След дълги спорове с небезизвестния Ати, реших да попитам за да се ориентирам!
По принцип съм фен на инжекцията и компютърно контролираните неща
знаете вече де
!
Въпроса е кое е по добро (макар нови коли с карбуратор да няма май) от кое може да се изтръгнат повече коне с модификации?
Има и още два допълнително възникнали въпроса кое е по икономично и кое е по лесно за подръжка!?
Нека коментара да бъде комплексен, пък отговора ви еднозначен в зависимост от нуждите и предпочитанията ви!
Както винаги шеговитоста е за предпочитане!
По принцип съм фен на инжекцията и компютърно контролираните неща



Въпроса е кое е по добро (макар нови коли с карбуратор да няма май) от кое може да се изтръгнат повече коне с модификации?
Има и още два допълнително възникнали въпроса кое е по икономично и кое е по лесно за подръжка!?
Нека коментара да бъде комплексен, пък отговора ви еднозначен в зависимост от нуждите и предпочитанията ви!
Както винаги шеговитоста е за предпочитане!
May the BMW force be with you!
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Ами аз пък съм ЗА - да си имам тиган под ръката.
Защо?
Причините са чисто субективни - все пак не правят вече коли с карбуратор и си има причини, но на мен повече ми харесва, защото:
1. Лесно се подържа (ако знаеш как)
2. Лесно само с врътване на едно - две болчета можеш коренно да промениш настройките на двигателя - да върви повече или да гори по-малко
3. Лесно се правят по още един чифт жигльори с по-голямо сечение - не трябва както при инцекцията чипове, мапване итн
4. Инжекцията притъпява с една идея работата на двигателя, пък мен ми харесва как звучи.
5. Карбуратор е винаги с делко - веднага може да се даде малко по-голямо предварение за състезание и после да се върне
6. Сравнение със сток инжекция карбуратора има по-бърз тротъл риспонс
С какво обаче трябва да се ядосвам:
- лесно се разцентрова, като остареят
- при всяка смяна на бензиностанцията трябва да се прави нова центровка на запалването, за да е всичко отпимално
- като се прецака двигател с инжекционово впръскване най-често губи мощност и малко се увеличавам разхода
- като се прецака карбуратора - разхода на ЗИЛ ми се вижда малък
- няма вече части за повечето карбуратори
Като цяло си е върпос на избор, но аз залагам на старата максима - много работен обем захранени с много бензин
ПС - а пък заради вечните ни спорове с Василен той ми вика "Тиганчо", а аз от инжекцион
инжекция
"Доктора"
Защо?
Причините са чисто субективни - все пак не правят вече коли с карбуратор и си има причини, но на мен повече ми харесва, защото:
1. Лесно се подържа (ако знаеш как)
2. Лесно само с врътване на едно - две болчета можеш коренно да промениш настройките на двигателя - да върви повече или да гори по-малко
3. Лесно се правят по още един чифт жигльори с по-голямо сечение - не трябва както при инцекцията чипове, мапване итн
4. Инжекцията притъпява с една идея работата на двигателя, пък мен ми харесва как звучи.
5. Карбуратор е винаги с делко - веднага може да се даде малко по-голямо предварение за състезание и после да се върне
6. Сравнение със сток инжекция карбуратора има по-бърз тротъл риспонс
С какво обаче трябва да се ядосвам:
- лесно се разцентрова, като остареят
- при всяка смяна на бензиностанцията трябва да се прави нова центровка на запалването, за да е всичко отпимално
- като се прецака двигател с инжекционово впръскване най-често губи мощност и малко се увеличавам разхода
- като се прецака карбуратора - разхода на ЗИЛ ми се вижда малък
- няма вече части за повечето карбуратори
Като цяло си е върпос на избор, но аз залагам на старата максима - много работен обем захранени с много бензин

ПС - а пък заради вечните ни спорове с Василен той ми вика "Тиганчо", а аз от инжекцион


След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
ах. ма отговора е далеч по-прост... разлики почти няма - освен ако не става въпрос за много много коне.... тогава карбураторите са предпочитани, а ако се говори за въртящ момент- инжекциона.
по принцип е прието че инжекциона прави по-добър въртящ момент на ниските (по добро атомизиране при нисък въздушен поток), докато карбуратора дава по-добър дебит при високи скорости във входящия тракт.
по принцип е прието че инжекциона прави по-добър въртящ момент на ниските (по добро атомизиране при нисък въздушен поток), докато карбуратора дава по-добър дебит при високи скорости във входящия тракт.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Карбуратор uber alles!!!
Това си е чистата сила...




Последна промяна ISATIS на 28 Яну 2005, 23:14, променена общо 1 път
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 06 Сеп 2019, 17:24, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Солекса му е майката, гласувах за карбуратор! 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
ати много добре ги каза работите.аз съм нямал по-дълъг контакт с кола инжекцион и така че не ги разбирам много...ама нашата е карбуратор и е много добре.както каза Тиганчо
връткаш само един 2 болта и си си оправил работата.абе по начало не съм фен на много електроника,защото това е предпоставка за по нататъшни проблеми 



8.32
Аз съм твърдо за инжекция. Никакъв карбуратор не може да се сравнява с една модерна многоточкова инжекция. Нито по палене, нито по икономичност, токсичност, мощност. Карбуратора е може би по-надежден но колко от нас които имаме инжекции сме закъсвали на пътя заради тях? Аз никога! По-горе беше писано че врътваш едно -две болчета на карбуратора и айде - икономичност или мощност. Нищо подобно. Само си го разбазикваш и после ядеш дървото. Вижте само колко малко проблеми имат моделите на БМВ с инжекциите- работят по 20 години без проблем, най-много помпа да отиде. А карбураторите ? Износват се отвсякъде. КАРБУРАТОР - да, но само чисто нов.
е21 345 0-402м 12.18


27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани