Има ли БМВ с V6 мотор?
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Няма такова животно 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Resurrector
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.04.2003
- Местоположение: София
Аха, изглежда печеля баса.
Той говореше за някакво 320 "троен стоп", ама според мен е тъпо на кола със задно да сложиш V6.
V8 е OK, там вече няма значение дали е inline или V.

V8 е OK, там вече няма значение дали е inline или V.
Я вышел им наперерез!
Resurrector написа:Аха, изглежда печеля баса.Той говореше за някакво 320 "троен стоп", ама според мен е тъпо на кола със задно да сложиш V6.
V8 е OK, там вече няма значение дали е inline или V.
И двамата вместо да трошите пари по басове си купете малко книжки или си платете да повисите повече из интернет и се образовайте ..
Това, че е тъпо да сложиш V6 на задно е изказване пред, което в момента съм застинал в недоумение! Чак не ми идва аналогична глупост, за да го изкоментирам ...
Наистина момчета този форум го поддържаме и правим освен заради ентусиазма към BMW, но също така и с ОГРОМНОТО желание българските автомобилни ентусиасти да се образоват, защото съм ставал свидетел на милиарди простотии точно поради невежество и самочувствие... Винаги се хвърлям в спорове, за да научи нещо събеседника!
Веднъж ми се случи два часа да обяснявам какво е анти-лаг система, за да обясня на разказвача, че не пази скоростната кутия както той твърдеше .. ?!
По твоят въпрос BMW никога не са имали V6, BMW винаги са правили редови шест цилиндрови мотори, с което са и известни! Ако не ме лъже в паметта в Motortrend (уважавано американско издание) бяха правили тест на някое BMW и пишеше (импровизирам) "Ако двигателя е шест цилиндъра, нека да са в един ред и нека са подредени от BMW, защото никой не прави по-добри редови шест цилиндрови мотори от тях"! Да си знаеш за напред

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Resurrector написа:ама според мен е тъпо на кола със задно да сложиш V6.
Любопитно ми е да науча какви са ти доводите за това твърдение

А иначе Turturelo го каза другото.
ПП. Turturelo разбирам, че вече си доста зает с новото си поприще, но си спомних за идеята да се направи към форума една образователна секция относно историята, моделите и т.н. Как мислиш може ли да се реализира, а пък мисля, че всеки от нас ще помогне с каквото може и знае. Ще бъде много полезно за новите ентусиасти, а и форума ще придобие съвсем друг облик.
- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Dimitar , честно казано в The best of има толкова много и все полезни теми , ама като я има тая секция колко мислиш са хората , които са влезнали и са прочели нещо
... Сега няма да правя реклама на The best of , обаче ако всеки влезне и попрочете оттук-оттам по нещо ... Според мен това е образователната секция ... 




- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Съгласен съм, но в The Best има и много други неща. Там са най-добрите теми от всички форуми. Мисълта ми беше, това да е отделна секция, подредена, класифицирана, с лесна за намиране информация и т.н.
Идеята я има още, но лошото е, че не ни достигат хората склонни да помагат. Всеки е зает дали с работа, дали с други задачи и не остава време за всичко.. Мислим да мушнем някаква такава секция в сайта, но преди всичко трябва да подкараме сайта, което води със себе си още много много задачи
Лично за себе си - преди бях безделник и по цял ден се занимавах с форума, сега отидох на другата крайност, почти нямам време да седна да си почина и свободното си време използвам да спя

Лично за себе си - преди бях безделник и по цял ден се занимавах с форума, сега отидох на другата крайност, почти нямам време да седна да си почина и свободното си време използвам да спя

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Мисля, че тук ще се намерят доста хора да помогнат. Мен може да ме броите за такъв. Само кажете какво и как трябва да се прави.
- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
И аз бих помогнал с каквото мога за сайта ... Бройте ме и мен
ПС : Turturelo , я вземи ни разпредели работата на нас , и когато можеш ( когато си свободен ) ще помагаш и ти


ПС : Turturelo , я вземи ни разпредели работата на нас , и когато можеш ( когато си свободен ) ще помагаш и ти

заблуден е младежа... няма лошо... ша му го събера във едно изречение- предно или задно има значение за какъв баланс на автомобила е целял производителя- какъв е двигателя във случая не играе (особено като теглото не е критерии за това колко цилиндра има и как са разположени). положението на двигателя във купето играе много по-голяма роля...
но както ти подсказаха младежите преди това - иди прочети това онова- "дъ бест оф" е добро начало.. там има една темичка за окачване, баланс, това онова.. почни оттам примерно
поздрави.
но както ти подсказаха младежите преди това - иди прочети това онова- "дъ бест оф" е добро начало.. там има една темичка за окачване, баланс, това онова.. почни оттам примерно
поздрави.
Последна промяна alx на 17 Апр 2004, 19:01, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани