BMW атакува пазара за малки градски коли с новата 1-ва серия
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
BMW атакува пазара за малки градски коли с новата 1-ва серия
Германският гигант за луксозни коли BMW се впусна в битка на нов за компанията пазар, този на градския сегмент компактни автомобили от среден клас.
Новата BMW 1-a серия ще срещне обаче ожесточената конкуренция на Audi A3 и Alfa Romeo 147. Концептуалният модел бе представен на автосалона в Женева през 2002 г., но окончателният модел бе презентиран пред журналисти в четвъртък. Очаква се 1-а серия да излезе на пазара в началото на тази есен.
Новият модел е своебразен наследник на легендарното BMW 2002 Touring, което баварският гигант произвеждаше от 1968 до 1976 г.
Автомобилът се отличава с агресивната си бъбрековидна решетка отпред и с двойни светлини под стъклата на фаровете.
Страничната линия с високите врати и с малките прозорци пък силно напомня за новата 5-а серия.
Дължината на спортния и луксозен хечбек е 4230 мм, ширината му е 1750 мм, а височината е 1430 мм.
Багажното пространство на автомобила е 330 литра, но при сваляне на несиметрично разположените задни седалки се постига товарен обем от 1150 литра с равен под.
Запалването на двигателя става от бутон на централната конзола в купето.За задвижване на 1-ва серия ще се предлагат два бензинови и два дизелови мотора, които ще осигурят водещи в класа динамични характеристики.
За задвижване на 1-а серия ще се предлагат два бензинови и два дизелови мотора, които ще осигурят водещи в класа динамични характеристики.
Базовият вариант е 116i с 1.6-литров, 4-цилиндров агрегат със системата Valvetronic 115 конски сили и 150 Нм. С него 1-а серия се ускорява от 0 до 100 км/ч за 10,8 сек. и достига до точно 200 км/ч.
За разлика от новите 5-та, 6-та и 7-ма серии, 1-ва серия няма датчик, който да пуска фаровете, когато стане тъмно.
Интериорът на автомобила е 5-местен и подобен на този в X3, но дизайнът е по-раздвижен. На задния ред седалки са оформени две индивидуални места, а централната облегалка може да бъде свалена като удобен подлакътник.
BMW ще произвежда приблизително по 150 000 коли от новата 1-ва серия годишно, като засега колата няма да бъде продавана в Северна Америка.

Новата BMW 1-a серия ще срещне обаче ожесточената конкуренция на Audi A3 и Alfa Romeo 147. Концептуалният модел бе представен на автосалона в Женева през 2002 г., но окончателният модел бе презентиран пред журналисти в четвъртък. Очаква се 1-а серия да излезе на пазара в началото на тази есен.
Новият модел е своебразен наследник на легендарното BMW 2002 Touring, което баварският гигант произвеждаше от 1968 до 1976 г.
Автомобилът се отличава с агресивната си бъбрековидна решетка отпред и с двойни светлини под стъклата на фаровете.
Страничната линия с високите врати и с малките прозорци пък силно напомня за новата 5-а серия.
Дължината на спортния и луксозен хечбек е 4230 мм, ширината му е 1750 мм, а височината е 1430 мм.
Багажното пространство на автомобила е 330 литра, но при сваляне на несиметрично разположените задни седалки се постига товарен обем от 1150 литра с равен под.
Запалването на двигателя става от бутон на централната конзола в купето.За задвижване на 1-ва серия ще се предлагат два бензинови и два дизелови мотора, които ще осигурят водещи в класа динамични характеристики.
За задвижване на 1-а серия ще се предлагат два бензинови и два дизелови мотора, които ще осигурят водещи в класа динамични характеристики.
Базовият вариант е 116i с 1.6-литров, 4-цилиндров агрегат със системата Valvetronic 115 конски сили и 150 Нм. С него 1-а серия се ускорява от 0 до 100 км/ч за 10,8 сек. и достига до точно 200 км/ч.
За разлика от новите 5-та, 6-та и 7-ма серии, 1-ва серия няма датчик, който да пуска фаровете, когато стане тъмно.
Интериорът на автомобила е 5-местен и подобен на този в X3, но дизайнът е по-раздвижен. На задния ред седалки са оформени две индивидуални места, а централната облегалка може да бъде свалена като удобен подлакътник.
BMW ще произвежда приблизително по 150 000 коли от новата 1-ва серия годишно, като засега колата няма да бъде продавана в Северна Америка.

SGV
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани