Автомобилни газови уредби
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Автомобилни газови уредби
http://www.memtextom.dir.bg/aguinfo.htm
Предварително желая да уточня.
Нямам голям опит с газовите уредби. Не съм тръгнала и да слагам АГУ. Отварям темата с молба за съвет и инфо.
Горе оставения линк е с инфо за самите Газови уредби.
Питането ми е следното. Понеже се убеждавам за пореден път, че мога да науча нещо в този форум.
При зададен въпрос в Пежо клуба, от едно от момчетата ...
АГУ първо поколение
Това са класическите автомобилни газови уредби, състоящи се от резервоар за гориво (втечнен газ LPG), електромагнитни вентили за газ и за бензин, превключвател газ/бензин, редуктор-изпарител и смесител.
АГУ второ поколение
Този вид автомобилни газови освен компонентите на класическите АГУ от I поколение съдържат още електронен блок за управление (най-често микропроцесорен), който в зависимост от температурата, от честотата на въртене на коляновия вал и от състава на изгорелите газове управлява чрез малък стъпков двигател състава на гориво-въздушната смес, постъпваща в цилиндрите на двигателя. В резултат от оптимизирането на съотношението гориво / въздух се подобрява изгарянето и значително се намаляват вредните емисии в изгорелите газове.
АГУ трето поколение
При автомобилните газови уредби от III поколение се осъществява директно впръскване на газовото гориво (газов инжекцион).
Освен резервоар за гориво, електромагнитни вентили и превключвател газ/бензин, съдържат още редуктор, горивен дистрибутор (газов разпределител), газови инжектори и електронен блок (микропроцесорна управляваща система).
Според мен, това са разликите и се монтират на различни модификаций двигатели - карбуратор, моно-инжекцион, пълен инжекцион.
Правилно ли съм разтълкувала информацията от линка или не? Да науча нещо и аз.
Предварително желая да уточня.
Нямам голям опит с газовите уредби. Не съм тръгнала и да слагам АГУ. Отварям темата с молба за съвет и инфо.
Горе оставения линк е с инфо за самите Газови уредби.
Питането ми е следното. Понеже се убеждавам за пореден път, че мога да науча нещо в този форум.
При зададен въпрос в Пежо клуба, от едно от момчетата ...
"нямам си представа как работят газовите уредби и каква е разликата между АГУ 1во, 2ро и 3то поколение, нито пък какво трябва да е съотношението кг/к.с. за да върви повече колата и т.н"
АГУ първо поколение
Това са класическите автомобилни газови уредби, състоящи се от резервоар за гориво (втечнен газ LPG), електромагнитни вентили за газ и за бензин, превключвател газ/бензин, редуктор-изпарител и смесител.
АГУ второ поколение
Този вид автомобилни газови освен компонентите на класическите АГУ от I поколение съдържат още електронен блок за управление (най-често микропроцесорен), който в зависимост от температурата, от честотата на въртене на коляновия вал и от състава на изгорелите газове управлява чрез малък стъпков двигател състава на гориво-въздушната смес, постъпваща в цилиндрите на двигателя. В резултат от оптимизирането на съотношението гориво / въздух се подобрява изгарянето и значително се намаляват вредните емисии в изгорелите газове.
АГУ трето поколение
При автомобилните газови уредби от III поколение се осъществява директно впръскване на газовото гориво (газов инжекцион).
Освен резервоар за гориво, електромагнитни вентили и превключвател газ/бензин, съдържат още редуктор, горивен дистрибутор (газов разпределител), газови инжектори и електронен блок (микропроцесорна управляваща система).
Според мен, това са разликите и се монтират на различни модификаций двигатели - карбуратор, моно-инжекцион, пълен инжекцион.
Правилно ли съм разтълкувала информацията от линка или не? Да науча нещо и аз.
Да караш Peugeot е страст!
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани