Автомобилни газови уредби

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1262
Регистриран на: 14.09.2002
Местоположение: София

Автомобилни газови уредби

Мнение от Eva* » 12 Фев 2004, 13:01

http://www.memtextom.dir.bg/aguinfo.htm


Предварително желая да уточня.
Нямам голям опит с газовите уредби. Не съм тръгнала и да слагам АГУ. Отварям темата с молба за съвет и инфо.

Горе оставения линк е с инфо за самите Газови уредби.

Питането ми е следното. Понеже се убеждавам за пореден път, че мога да науча нещо в този форум.

При зададен въпрос в Пежо клуба, от едно от момчетата ...

"нямам си представа как работят газовите уредби и каква е разликата между АГУ 1во, 2ро и 3то поколение, нито пък какво трябва да е съотношението кг/к.с. за да върви повече колата и т.н"


АГУ първо поколение

Това са класическите автомобилни газови уредби, състоящи се от резервоар за гориво (втечнен газ LPG), електромагнитни вентили за газ и за бензин, превключвател газ/бензин, редуктор-изпарител и смесител.

Изображение

АГУ второ поколение

Този вид автомобилни газови освен компонентите на класическите АГУ от I поколение съдържат още електронен блок за управление (най-често микропроцесорен), който в зависимост от температурата, от честотата на въртене на коляновия вал и от състава на изгорелите газове управлява чрез малък стъпков двигател състава на гориво-въздушната смес, постъпваща в цилиндрите на двигателя. В резултат от оптимизирането на съотношението гориво / въздух се подобрява изгарянето и значително се намаляват вредните емисии в изгорелите газове.

Изображение

АГУ трето поколение

При автомобилните газови уредби от III поколение се осъществява директно впръскване на газовото гориво (газов инжекцион).

Освен резервоар за гориво, електромагнитни вентили и превключвател газ/бензин, съдържат още редуктор, горивен дистрибутор (газов разпределител), газови инжектори и електронен блок (микропроцесорна управляваща система).

Изображение

Според мен, това са разликите и се монтират на различни модификаций двигатели - карбуратор, моно-инжекцион, пълен инжекцион.

Правилно ли съм разтълкувала информацията от линка или не? Да науча нещо и аз.
Да караш Peugeot е страст!

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook