Прегледайте АвтоБилд брой 2 (Българския)
Модератор: Общи модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Прегледайте АвтоБилд брой 2 (Българския)
Има доста интересни неща на който аз доста се изкефих особенно рубриката "репортаж", и сравнителен тест - системи за задвижване "Има ли полза от двойното предаване"
Ми какво да ви кажа не искам в мене да се пораждат такива особенни чуства към феновете на Ауди и тяхното куатро но там много добре е описано къде и как и какви да предимствата на 4х4 пред предно/задно а именно:
(цитирам) "В крайна сметка трябваше да направим изненадващият извод, че двойното предаване е безусловно необходимо единствено за каране на сняг. При всички други обстоятелства (дори и на мокър път) съвременните автомобили с две задвижващи колела са подчти равностойни при условие, че имат на борда си усъвършенствана електронна техника (ESP, DSC и т.н.)" Разбира се трябва да видите особенно данните за А4 сравненията м/у времената за една обиколка на писта на сух път, мокър, и т.н. ми какво да ви кажа особенно няма голям смисъл от прословутото куатро ако не си ходите с лимузината за риба на 7-те рилски езера
или цитирам "ако не живеете на някой глетчер може да си спестите парите за версията Four Grip"
Абе няма да коментирам повече купете и прочетете има доста интересни статий и материали особенно "Преглед на качеството 2003"
УЖАСНО ИНТЕРЕСЕН БРОЙ
Ми какво да ви кажа не искам в мене да се пораждат такива особенни чуства към феновете на Ауди и тяхното куатро но там много добре е описано къде и как и какви да предимствата на 4х4 пред предно/задно а именно:
(цитирам) "В крайна сметка трябваше да направим изненадващият извод, че двойното предаване е безусловно необходимо единствено за каране на сняг. При всички други обстоятелства (дори и на мокър път) съвременните автомобили с две задвижващи колела са подчти равностойни при условие, че имат на борда си усъвършенствана електронна техника (ESP, DSC и т.н.)" Разбира се трябва да видите особенно данните за А4 сравненията м/у времената за една обиколка на писта на сух път, мокър, и т.н. ми какво да ви кажа особенно няма голям смисъл от прословутото куатро ако не си ходите с лимузината за риба на 7-те рилски езера

Абе няма да коментирам повече купете и прочетете има доста интересни статий и материали особенно "Преглед на качеството 2003"
УЖАСНО ИНТЕРЕСЕН БРОЙ

Оо, аз това за двоиното предаване отдавна сам го разбрал 4е има полза само на сняг
Неразбирам защо феновете му толкова го хвалят.Ето я моята философия
ако наще пътища бяха на нивото на европеиските(смисъл по4истени и без ровове)на мен въобще не ми трябва куатро и т.н след като разполагам с модерните системи на новите автомобили.4х4 е само за трудните терени към които градските терени не би трябвало да спадат






- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Да и аз си копувам само това списание ,но скоро ще си копувам и немското.Колкото до 4х4 или задно ,мисля че повечето хора по лесно ще управлявят 4х4 ,задното е за фън и за добрите шофьори.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Може "синтетичния" тест на Ауто Билд да води до такива изводи. Горе--долу такова беше заключението и на Кар енд Драйвър, но мисля, че реалността по пътищата особено в България е изцяло в полза на двойното. Толкова зле поддържани пътища през зимата едва ли има в Германия и САЩ. Реално няколко месеца от годината е така и дори и само за един миг двойното предаване може да ти спаси живота. Имал съм удоволствието доста да карам Ауди Куатро зимата и честно казано колата вдъхва усещане за огромно превъзходство по отношение на сцеплението (а в случая и за мощност идваща от 2.8 мотора) пред всички останали коли. И в завои и при тръгване усещането е страхотно. Дайте да оставим приказката за добри/лоши шофьори....По западните пътища няма изненади...Тук пред моята кооперация е наколонена улица с такъв лед, че веднъж загубиш ли инерция няма тръгване нито с предно, нито със задно - единствения ти шанс е двойно. А като се сетя миналата година едно ЕС500 колко време го бутахме на паркинга при 40 см сняг и лед. И това са само дребните неудобства....като например да си оставиш колата на 200 метра от вилата, защото не може да се качи. Ами когато си тръгнал да вършиш работа и кръстосваш България?
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
[quote="Ozzman"]..... [quote]
Добре де така е куатрото дава усещане за надмощие ,но само през зимата. Но щом ше говорим за проходимост дай да си купим по една "уаска" па да да я мерим с куатрото.
Не ,че е лошо колата ти да е 4х4, но за местата където ходя и за сняг по 2-3 месеца в годината няма да си купя кола 4х4.
Добре де така е куатрото дава усещане за надмощие ,но само през зимата. Но щом ше говорим за проходимост дай да си купим по една "уаска" па да да я мерим с куатрото.
Не ,че е лошо колата ти да е 4х4, но за местата където ходя и за сняг по 2-3 месеца в годината няма да си купя кола 4х4.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ozzman написа:.....
и ти си прав


Просто аз следя по мене си















Четох изказвания от рода
*"продаде си Е класата и си купи А6 куатро щото му писна като пътува до банско да спи на Предела..."
и
*"Куките го спряха и му поискаха вериги но той не знаеше какво е това"
които са ми супер смешни

Но всеки си има правото на свободно слово и да говори каквото си реши



PEACE

* Цитатите са от Ауди форума и просто ги давам за пример, нека техните автори не се сърдят -нали това са тяхните думи

да не забравяме и загубата на мо6тност при 4х4, изядените съединители и недай боже ремонт на предаването...ли4но ни6то против 4х4 ноо с на6те пъти6та ремонта на едно 4х4 си е..ло мамата.
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Колега Пенчев ,не съм съгласен, че новите технологии могат да заменят 4х4 .Тракшъна работи, като ти отнема гаста. Да обаче и да ти превъртат гумите ти пак пълзиш докато при новите технологии в момента на превъртане скапаната джаджа ти връща гаста и ти оставаш на място. Ако есп-то беше толко перфектно нямаше в ръководството на автомобила да пише ,че има моменти в, който е по добре да се изключи. Така че ако говорим за проходимост нищо не е по добро от кола с 4х4.
За ауто билд, не съм съгласен с вас...елементарен пример.
Как точо може да се сравним една тойота корола например с едно бмв 3-компакт...
1. за технологийте в две коли и дума не може да става; ми много ясно, че като имаш 5 пъти повече електроника все нещо ще отказе рано или късно
2. Когато някой си купи БМВ иска всичко да му е ПЕРФЕКТНО...иначе казано, ако имам тойота за 20 000лв. и пластмасите ми дрънкат ми дреме нали, ако имам бмв за 60 000лв. и дори химикалката поставена някъде в колата да потропва пък ще е дефек...
Да не говориме, че за ауто билд всичко най е голф или по-точно WAGroup...и колко грешки им допускът журналистите...една кола от един до друг брой я дават с резултати съвсем различни...
Иначе и аз си го взимам всеки месец, има и доста полезна информация в него...
Как точо може да се сравним една тойота корола например с едно бмв 3-компакт...
1. за технологийте в две коли и дума не може да става; ми много ясно, че като имаш 5 пъти повече електроника все нещо ще отказе рано или късно
2. Когато някой си купи БМВ иска всичко да му е ПЕРФЕКТНО...иначе казано, ако имам тойота за 20 000лв. и пластмасите ми дрънкат ми дреме нали, ако имам бмв за 60 000лв. и дори химикалката поставена някъде в колата да потропва пък ще е дефек...
Да не говориме, че за ауто билд всичко най е голф или по-точно WAGroup...и колко грешки им допускът журналистите...една кола от един до друг брой я дават с резултати съвсем различни...
Иначе и аз си го взимам всеки месец, има и доста полезна информация в него...

- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- Racing_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Ст. Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70 3.0si
Абе вярно че в Auto Bild голфа и мерцедеса винаги бият,ама за мене няма по-добро списание в БГ за момента.Разбира се според мен де...



- Racing_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Ст. Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70 3.0si
От година и нещо купувам Bild,но реших оня ден да си взема Авто Труд-колата беше Е36 на старо..Ебати глупостите пишеше- малкия дизел бил 2.0,М3 Ево ускорявало за 5.6 .. :uzi:
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани