Приемам поздрави....
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Приемам поздрави....
Вече завърши моят дългоочакван ремонт и сега съм истински член на групата за наказване на малки бегачки.
Накратко с факти:
Ремонта ни отне 5 дена. В 3 от тях се работеше по 16-17 часа непрекъснато, в другите два по 8 часа.
За измиване на частите на двигателя се изразходваха 15 литра нафта и 10 литра бензин.
Общо ремонта ми излезе около 1260 лева.
Сменени са всички лагери по коляновия вал, сегментите, кобилиците, шлайфана е главата и клапаните.
Сега колата е направо ЛУДА. Не дава да и се настъпи газта. Възвърна ми се любовта към моето БМВ и сега е още по силна от преди.
Разликата между 320 и 323 е колкото от земята до слънцето, умножена по милион....
Искам да благодаря най сърдечно на Роската и Иван за ПЕРФЕКТНО свършената работа, да им се извиня за всичките причинени неудобства и мъки. Сега наистина съм един от най-щастливите притежатели на БМВ!!!
Накратко с факти:
Ремонта ни отне 5 дена. В 3 от тях се работеше по 16-17 часа непрекъснато, в другите два по 8 часа.
За измиване на частите на двигателя се изразходваха 15 литра нафта и 10 литра бензин.
Общо ремонта ми излезе около 1260 лева.
Сменени са всички лагери по коляновия вал, сегментите, кобилиците, шлайфана е главата и клапаните.
Сега колата е направо ЛУДА. Не дава да и се настъпи газта. Възвърна ми се любовта към моето БМВ и сега е още по силна от преди.
Разликата между 320 и 323 е колкото от земята до слънцето, умножена по милион....
Искам да благодаря най сърдечно на Роската и Иван за ПЕРФЕКТНО свършената работа, да им се извиня за всичките причинени неудобства и мъки. Сега наистина съм един от най-щастливите притежатели на БМВ!!!
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::Приемам поздрави....
Ами поздравявам те продължавай да късаш всичко що е малки бегачки там разни GT GTI GSI B4 MB SRI XSI V-TEC и други! Твойта не беше ли 320??
BMW-DIESELPOWER
BMW-DIESELPOWER
- RAFF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
отг::Приемам поздрави....
Честито!Желая ти безавариино пилотиране и умната.
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
- kbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 1.07.2002
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20
отг::Приемам поздрави....
Добре дошъл при 323 няма да съжаляваш. А разлика наистина има. На моето последно му се кефих вчера от Бургас към Сливен. УРАГАН.
323i Е30`85
323i Е30`85
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
отг::Приемам поздрави....
Leka i bezavariina!!!Abe nedei nogo da gi nakazva6 vse pak i te sa hora,samo ako te predizvikat!!!
Ina4e 4estito!!!Porasna ti rabotata na tebe!!!
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!!!!!
Ina4e 4estito!!!Porasna ti rabotata na tebe!!!
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!!!!!
отг::Приемам поздрави....
A chestito i ot men:o) Veche si maskiran zlodei :o) Samo ti lipsva edno 316i i mogesh da gi zduhvash qko. Az kato gledah kakvo pravi 323 na Parveneci i vzeh mnogo da se kefq :o) Nqma li da ima razrabotvan i posle rychki ili ..?
Da vzema i az da prepilq kombito :-):-):-).
BMW 318i touring E30 '90
Da vzema i az da prepilq kombito :-):-):-).
BMW 318i touring E30 '90
отг::Приемам поздрави....
Да,всъшност всички учасници в ремонта се потрудихме усърдно,даже доста.Но дед лайна който беше определен предварително доста изнерви всички и съчетано с голямата умора ,направо ни смаза.То аз съм виновен ,щото подведох Сашо ,че работата ще мине по-бързо,но уви!
Едно е ясно от цялата работа:
БЪРЗИНАТА Е ВРАГ НА ПРЕЦИЗНОСТА!
Или бързата кучка слепи ги ражда.
Обаче всичко лошо остава назад след добрия краен резултат или казано по друг начин целта оправдава средствата!
Аз специално бях доволен от крайният резултат , то друго неможеше и да бъде при средствата , който хвърли Сашо.
Дано разработването протече нормално , което лично мен много ме притеснява,защото колата работи на място at idle едва 15-тина минути,вместо полагащите се час и половина два.Притеснени от времето , ние я пришпорихме веднага , което не може да се каже ,че е добрв.И второ нормалната работна температура ,не е от най-добрите за новороденият мотор.Тя температурата всъщност беше доста добра,преди да раздвижим колата от място,но след това спряхме и парното и...дано това да е без последици за мотора.
Радвам се ,успяхме да помогнем с каквото можем и това е най-малкото,което можем да направим за всички приятели помогнали ни в онзи тежък миг на катастрофата!
Ще се радвам ако и ние като руските братя баваркаджий , успеем да създадем някакво емърджънси звено за помощ на изпаднал в беда.
LET THE FORCE BE WITH YOU , MAN !
GOD BLESS THE ALPINA'S 323i !!!
Едно е ясно от цялата работа:
БЪРЗИНАТА Е ВРАГ НА ПРЕЦИЗНОСТА!
Или бързата кучка слепи ги ражда.
Обаче всичко лошо остава назад след добрия краен резултат или казано по друг начин целта оправдава средствата!
Аз специално бях доволен от крайният резултат , то друго неможеше и да бъде при средствата , който хвърли Сашо.
Дано разработването протече нормално , което лично мен много ме притеснява,защото колата работи на място at idle едва 15-тина минути,вместо полагащите се час и половина два.Притеснени от времето , ние я пришпорихме веднага , което не може да се каже ,че е добрв.И второ нормалната работна температура ,не е от най-добрите за новороденият мотор.Тя температурата всъщност беше доста добра,преди да раздвижим колата от място,но след това спряхме и парното и...дано това да е без последици за мотора.
Радвам се ,успяхме да помогнем с каквото можем и това е най-малкото,което можем да направим за всички приятели помогнали ни в онзи тежък миг на катастрофата!
Ще се радвам ако и ние като руските братя баваркаджий , успеем да създадем някакво емърджънси звено за помощ на изпаднал в беда.
LET THE FORCE BE WITH YOU , MAN !
GOD BLESS THE ALPINA'S 323i !!!
отг::Приемам поздрави....
Още веднъж - хиляди благодарности на Роската и Иван.
За колата не се тревожи - все пак е БМВ :-)
Спазвам инструкциите за разработка, досега автомобила се държи ИДЕАЛНО. Може и да не разбирам много от разработване, но следвам препоръките ти. Температурата рядко достига средата (карам с пуснато парно на MAX - УЖАС!).
Аз лично съм доволен много и дори щастлив (не се случва често с мен в последните години). Все едно съм купил нова кола.
Ти свърши ПЕРФЕКТНА работа и честно казано си the best MASTER OF BMW , който съм срещал в България и от сега нататък аз поемам отговорността за малкото чудо на техниката.
Пожелавам ви успехи и вече да се пазете от мен. :-)
(хората с БМВ над 150 коня да не се засягат :-))
За колата не се тревожи - все пак е БМВ :-)
Спазвам инструкциите за разработка, досега автомобила се държи ИДЕАЛНО. Може и да не разбирам много от разработване, но следвам препоръките ти. Температурата рядко достига средата (карам с пуснато парно на MAX - УЖАС!).
Аз лично съм доволен много и дори щастлив (не се случва често с мен в последните години). Все едно съм купил нова кола.
Ти свърши ПЕРФЕКТНА работа и честно казано си the best MASTER OF BMW , който съм срещал в България и от сега нататък аз поемам отговорността за малкото чудо на техниката.
Пожелавам ви успехи и вече да се пазете от мен. :-)
(хората с БМВ над 150 коня да не се засягат :-))
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
отг::Приемам поздрави....
АЗ СЪМ ПЪРВИЯ ДОБРОВОЛЕЦ ЗА ТАКОВА СПЕШНО ЗВЕНО
ЗА КОЕТО ПРЕДЛОЖИ РОСКАТА.
ОТНОСНО САШО ЩЕ СЕ ПАЗИМ, ДОКАТО НЕ СЕ ПРОБВАМЕ
ПЪК ПОСЛЕ МОЖЕ МОЖЕ И ДА НЕ СЕ ПАЗИМ
BMW 325i //M-Technik //M-Dynamics //MegOFF
http://www.megoff.hit.bg
ЗА КОЕТО ПРЕДЛОЖИ РОСКАТА.
ОТНОСНО САШО ЩЕ СЕ ПАЗИМ, ДОКАТО НЕ СЕ ПРОБВАМЕ
ПЪК ПОСЛЕ МОЖЕ МОЖЕ И ДА НЕ СЕ ПАЗИМ



BMW 325i //M-Technik //M-Dynamics //MegOFF
http://www.megoff.hit.bg
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::Приемам поздрави....
АЗ също подкрепям идеята на Роската за СПЕШНОТО ЗВЕНО
BMW-DIESELPOWER
BMW-DIESELPOWER
- BM Boby
-
отг::Приемам поздрави....
Chestito, Sasho, i mojte pozdravlenia za ekipa, napravil remonta ... Karah vednaj 323 ... no njama da go zabravja nikoga, ako udovolstvieto ti e 50% ot tova koeto az izpitah togava ti si shtastliv chovek :-))... Good luck!
BTW, nalagat li se promeni po el blok, diferencial etc pri takava migracia 320 - 323 (prostete za amatjorskija vapros..) tx
BTW, nalagat li se promeni po el blok, diferencial etc pri takava migracia 320 - 323 (prostete za amatjorskija vapros..) tx
отг::Приемам поздрави....
Няма защо да се извиняваш Боби!
Не си длъжен да знаеш тези неща!
А това ,че караш БМВ говори ,че изобщо не си аматьор!
За разлика от ремонта на Сашо,при теб ще се наложи смяната на всичко-цял вдигател+ЕСU+ск.кутия.
Диференциала , тоест предавателното отношение на главното предаване ,трябва да се измени по възможност.Иначе и с твоят колата ще се движи ,но ще е другояче разчетена.Тъй като за предавателните отношения сме говорили доста ,ако не знаеш какъв ще е ефекта с твоето главно предаване и с М20Б25 мога да ти го обясня.
Не си длъжен да знаеш тези неща!
А това ,че караш БМВ говори ,че изобщо не си аматьор!
За разлика от ремонта на Сашо,при теб ще се наложи смяната на всичко-цял вдигател+ЕСU+ск.кутия.
Диференциала , тоест предавателното отношение на главното предаване ,трябва да се измени по възможност.Иначе и с твоят колата ще се движи ,но ще е другояче разчетена.Тъй като за предавателните отношения сме говорили доста ,ако не знаеш какъв ще е ефекта с твоето главно предаване и с М20Б25 мога да ти го обясня.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::Приемам поздрави....
Ако искаш може да го обясниш и на мен при мен диференцияла е от 316 а двигателя е М20В25
според мен е доста бъгава така:)
BMW-DIESELPOWER
според мен е доста бъгава така:)
BMW-DIESELPOWER
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани