БМВ 520i срещу Ауди А4 1.8Т 1997
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- aleksikirov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 1.06.2006
БМВ 520i срещу Ауди А4 1.8Т 1997
Здравйте всички! Предстои ми покупка на кола и съм се спрял на тези два модела: БМВ 520 1997-98 и Ауди А4 1.8Т от същата година и двата с ръчни скорости. Наясно съм с пазарните цени на двта автомобила както и с разхода на гориво и не ме притесняват. Но искам да попитам запознатите коя кола е по трудна за поддражка? Интересува ме най вече предницата. Коя от двете е по трошлива и за коя частите са по скъпи. Ако някои може да каже ориентировчни цени за някои части като носачи, накладки, рейка, саединител, феродо, ремъци, рейика, скоростна кутия и тн. ще ми бъде мн полезно. Предварително благодаря на отзовалите се!
kola
провери това поне да се ориентираш пак ако почетеш из форума ще научиш много неща поне аз така направих. www.kanex.bg
Няма начин да няма начин
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Знам само едно,Ауди А4 има 8 алуминиеви носача отпред и струват по
100 лв всеки.Прави сметка колко излиза ремонта на предницата
100 лв всеки.Прави сметка колко излиза ремонта на предницата

- aleksikirov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 1.06.2006
bmwdriver написа:Знам само едно,Ауди А4 има 8 алуминиеви носача отпред и струват по
100 лв всеки.Прави сметка колко излиза ремонта на предницата
На 520i колко са? Някаде четох 4е са пак алуминиеви и май отиват кум 200лв всеки.
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
За БМВ-то да кажат колегите, но ако мислиш да караш личната си кола като състезателна А4-ката не е за теб защото ще виеш врат!
Скоростната кутия защо я зачисли към ремонтите?!

Скоростната кутия защо я зачисли към ремонтите?!


Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Говорите глупости!
И двигателя е здрав и много върви и няма гаранция че ще реве за турбо... говорите на изуст, нямате опит... личи си
И двигателя е здрав и много върви и няма гаранция че ще реве за турбо... говорите на изуст, нямате опит... личи си
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
мм
Нз коя кола е по добра мн ясно ,че като псунеш тема м/у ауди бмв в форум за бмв ще ти кажат че бмв е по добро в всяко отношение ако пуснеш същата тема в ауди ще ти кажат друго относно по скъпата подръжка на ауди а4 мен ме съмнява първо фирмата ауди предират с това вижте ние прелдгаме също толкова добри коли като бмв и мерцедес но при нас разходите по експлоатация са по ниски освен това е39 е по висок клас дори само от това би трябвало да са му по скъпи частите аз не мисля ,че аудито е толкова лошо колкото го изкрват а бмв-то е толкова добро колкото го описват факт е че 5цата по луксозна но защо а4-ките държат толкова високи цени за класа си а пък 5цата е39 държи по ниски цени от конкурентите е клса 210 и а6 с5 особено а6 трябва да си има причини за тези цени щом гледаш тези коли явно си предвидл да дадеш еднаква сума за коя и да е може би аудито за парите на бмв 5 е39 ще по добро моита препоръка е ако не си маняк и върл фен влюбен в бмв 5-ца е39 който не
би карал нищо друго освен тази кола като купуваш кола гледаи само състояние зимаи това което в наи-доборо състояне да е подържана перфектно да е възможно колкото се може по нова година и на по малко км макар ,че тия киломерти са относително понятие въобще не се ръководи от марки и модели зимаи това което е наи доброто.
би карал нищо друго освен тази кола като купуваш кола гледаи само състояние зимаи това което в наи-доборо състояне да е подържана перфектно да е възможно колкото се може по нова година и на по малко км макар ,че тия киломерти са относително понятие въобще не се ръководи от марки и модели зимаи това което е наи доброто.
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Re: мм
bader написа:но защо а4-ките държат толкова високи цени за класа си а пък 5цата е39 държи по ниски цени от конкурентите е клса 210 и а6 с5 особено а6 трябва да си има причини за тези цени
А защо Е46 е вървят по 4-5 хилки над Е39 същата година?
Просто защото тройките са по-търсени и съответно им надуват цените доста над реалните.
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Верно е,наскоро един познат в сервиза му ремонтираше една А4 - толкоз му струваха общо носачите - по 4 от всяка страна...едната двойка са малко по-евтини,другата двойка малко по-скъпи,но общата сума беше някъде там...иначе точно тая А4 с турбото върви доста...и двете коли не са лоши,Е39ката обаче е по-луксозна и комфортна,просто е малко по-висок клас...bmwdriver написа:Знам само едно,Ауди А4 има 8 алуминиеви носача отпред и струват по
100 лв всеки.Прави сметка колко излиза ремонта на предницата

29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани