Защо според вас...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW X3 3.0d '04

Защо според вас...

Мнение от DIDO » 07 Ное 2003, 8:27

Защо според вас колата при здраво настъпване и каране на
V-max гори повече масло, то за бензина е ясно :lol: :lol: :lol:
Ама за маслото не знам. Първо мислех че от температурата изгаря,
но това важи ако караш и ва Ве макс и на ръчкане в града?

Ако някой има некви идеи да казва :wink:
BMW - Усещане за автомобил


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 07 Ное 2003, 9:09

разбира се че температурата е основният фактор!
1. темперература. маслото става по-летливо (кат се нагрее вискозитета му пада) и почва по-лесно да се "провира" между елементите на двигателя...
2. изпаряване -също така се и изпарява-за това имаш на капака на главата маркучи каде връщат обратно в мотора маслените пари...
3. високото му налягане при макс. обороти (пак се мъчи да се "махне" от двигателя... :lol: :lol:

това важи ако караш и ва Ве макс и на ръчкане в града както сам казваш...даже ако ръчкаш в града ще изгориш със сигурност повече :wink:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Навсякъде

Мнение от Dimitrov » 14 Ное 2003, 0:35

Според мен не за пренебрегване и следният фактор:
При градско каране - чести стартове на студен двигател, каране на крадки разстояния до и под 15 километра м/у два старта, мотора няма време да достигне оптимална работна температура и да я задържи. Получава се бензинов конденз в маслото и се създава илюзията, че мотора не харчи масло или харчи пренебрежително малко, защото бензиновият конденз го компенсира(напъно или частично).
При излизане извънградско - работа в оптимален или малко над оптималният температурен режим, бензиновият конденз се изпарява от маслото и то намалява по чувствително в сравнние с градското каране.
Затова градското каране износва по-бързо маслото и скъсява пробега м/у смените.
Хубаво е при преобладаваща употреба на автомобила в градски условия да се използва всяка възможност да се покара извънградско , за да се подобрят характеристиките на маслото, да се прочистат горивните камери и т.н.
Разбира се и изпаряването и изгарянето на маслото са фактори определящи разхода.
Искам да карам КОЛАТА, която свива улицата!


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 14 Ное 2003, 11:08

с годините и изминатите километри харченето на масло се засилва, това също е нормално, просто сегментите нямат свойствата който са имали когато колата е излязла от магазина
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook