една тема със идея да стане интересно четиво
Модератор: Общи модератори
една тема със идея да стане интересно четиво
Днеска като се промъквах през редовния "паркинг" наречен магистрала ми хрумна една идея:
да напишеме една тема в която има случайни технически факти, мисли и тн. за "одухотворените" автомобили.
1. правила
никои няма да коментира тези преди него какво са казали.
това което напишеш трябва да е техническо, късо, интересно и информативно. може също да е спекулативно и в разрез със приети положения
написаното може да не е строго техническо, но трябва да е интересен факт свързан с коли
никои няма да задава повече въпроси във тази тема относно написаното- ако с нещо не сте съгласни или имате питанки или искате да дискутирате или го пренесете на лс или отворете нова тема..
идеята е да се получи интересно четиво. всеки може да пише повече от едно мнение...
може също да се пишат и технически признания - като примерно "нямам идея защо на дизелите поголовно им слагат турбота"
ако се спазват правилата написани до тука няма смисъл да го пиша ама все пак- дръжте се прилично
това е...
аз ще започна:
кола от 1700кг нагоре изисква двигател над 3 литра - иначе не е гот
големите двигатели (4 литра и нагоре) на дълък път са почти толкова икономични колкото и малките (1.5л) благодарение на по-дългите крайни предавки
в америка няма френски и италиански коли (с изключение на екзотиките), но има много немски коли.
kia е всеизвестно съкращение за "killed in action" - убит по време на акция
най-доходоносния патент във историята на човечеството са... чистачките на колите
ламборгини са започнали като производител на трактори.
"аеродинамиката е за тези дето не могат да правят двигатели" - енцо ферари
4х4 не са по-устоичиви на поднасяния при хлъзгав път. може да загубят посока точно както коли със предно или задно но са по-трудни за овладяване от обикновения шофьор
късите широки тръби във входящия пленум на двиагателя фаворизират конете, дългите и тесните- въртящия момент - от там и повечето нови коли с много коне са със променлива геометрия на горепосочените
ае стига толкова... после пак
да напишеме една тема в която има случайни технически факти, мисли и тн. за "одухотворените" автомобили.
1. правила
никои няма да коментира тези преди него какво са казали.
това което напишеш трябва да е техническо, късо, интересно и информативно. може също да е спекулативно и в разрез със приети положения
написаното може да не е строго техническо, но трябва да е интересен факт свързан с коли
никои няма да задава повече въпроси във тази тема относно написаното- ако с нещо не сте съгласни или имате питанки или искате да дискутирате или го пренесете на лс или отворете нова тема..
идеята е да се получи интересно четиво. всеки може да пише повече от едно мнение...
може също да се пишат и технически признания - като примерно "нямам идея защо на дизелите поголовно им слагат турбота"

ако се спазват правилата написани до тука няма смисъл да го пиша ама все пак- дръжте се прилично

това е...
аз ще започна:
кола от 1700кг нагоре изисква двигател над 3 литра - иначе не е гот
големите двигатели (4 литра и нагоре) на дълък път са почти толкова икономични колкото и малките (1.5л) благодарение на по-дългите крайни предавки
в америка няма френски и италиански коли (с изключение на екзотиките), но има много немски коли.
kia е всеизвестно съкращение за "killed in action" - убит по време на акция
най-доходоносния патент във историята на човечеството са... чистачките на колите
ламборгини са започнали като производител на трактори.
"аеродинамиката е за тези дето не могат да правят двигатели" - енцо ферари

4х4 не са по-устоичиви на поднасяния при хлъзгав път. може да загубят посока точно както коли със предно или задно но са по-трудни за овладяване от обикновения шофьор
късите широки тръби във входящия пленум на двиагателя фаворизират конете, дългите и тесните- въртящия момент - от там и повечето нови коли с много коне са със променлива геометрия на горепосочените
ае стига толкова... после пак

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Айде малко и от мене
Няма zначение колко е мощна колата всьщност, важно е как 'се чувства' при каране
Автомобилите с предно предаване не са добре преz zимата, а иначе хич
150 'турбо' коне не са повече от 150 'атмосферни'
Вьпреки че фенчетата на предното предаване фавориzират и 4х4, в действителност 4х4то по-скоро наподобява zадно, особено при по-мощните автомобили
За ускорението от 0-100 км/ч много голямо zначение окаzват скоростите на автомобила (дьлги, кьси)
Старт беz никакво превьртане на гумите не е 'най-добрия-старт'
Вьв Виена повечето 'копьрки' карат Е-класи. Има и S-класи, както и сьвсем малко Е39ки.


Няма zначение колко е мощна колата всьщност, важно е как 'се чувства' при каране

Автомобилите с предно предаване не са добре преz zимата, а иначе хич

150 'турбо' коне не са повече от 150 'атмосферни'

Вьпреки че фенчетата на предното предаване фавориzират и 4х4, в действителност 4х4то по-скоро наподобява zадно, особено при по-мощните автомобили
За ускорението от 0-100 км/ч много голямо zначение окаzват скоростите на автомобила (дьлги, кьси)
Старт беz никакво превьртане на гумите не е 'най-добрия-старт'
Вьв Виена повечето 'копьрки' карат Е-класи. Има и S-класи, както и сьвсем малко Е39ки.

- antonpenev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.06.2003
Не знам дали е точно по таз тема но бих искал да ви напиша какво прочетох на 1 страница на сервизната книжка на мойта Жигулка:
ВАЗ 21011 е петместен комфортен динамичен и икономичен автомобил-истинско удоволствие и сигурно превозно средство
.Абе аз съм карал самолет пък да науча съвсем скоро за това
[/b]
ВАЗ 21011 е петместен комфортен динамичен и икономичен автомобил-истинско удоволствие и сигурно превозно средство






- Deakon
- FX Master
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
Един автомобил е толкова бърз колкото можеш да го управляваш.
Има разлика между 150 кс на 1300 кг и 150 кс на 700 кг.
Има разлика между 150 кс на 1300 кг и 150 кс на 700 кг.
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
99% от автомобилите в света се карат по повече от 400 метра наведнъж.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
През 1982г се появява първата електрона система монтирана на двиг. от Ф1. Тогава БОШ монтира на двигателя БМВ за Брабъм система управляваща запалването,впръскването на гориво и турбото
А двигателя е 1500куб.см достигащ 1500к.с.
През 81г. Бърни Екълстън шефът на Брабъм купува правата на двигателя БМВ 4цил. 16клапана и компресори ККК създаден под ръководството на Пол Роше в БМВ Моторспорт в Мюнхен.

А двигателя е 1500куб.см достигащ 1500к.с.

През 81г. Бърни Екълстън шефът на Брабъм купува правата на двигателя БМВ 4цил. 16клапана и компресори ККК създаден под ръководството на Пол Роше в БМВ Моторспорт в Мюнхен.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
ДОБАВКА
Духайте зада не се изгорите
Ако махнете решетката с бъбреците и радиятора, благодарение на перката ще можете да излетите като самолет
око отворите багажника и монтирате един прожин да го държи леко отворен осилвате силно сцеплението на гумите при по-висока скорост
зада не сменяте спирачни дискове и ноклодки като изоглавени
исползваите спирачките само в краен случай
дизела си е дизел ама бензина е гориво - тунджа
и нещо друго - не поправяйте нещо което работи - сериозно

Ако махнете решетката с бъбреците и радиятора, благодарение на перката ще можете да излетите като самолет

око отворите багажника и монтирате един прожин да го държи леко отворен осилвате силно сцеплението на гумите при по-висока скорост
зада не сменяте спирачни дискове и ноклодки като изоглавени
исползваите спирачките само в краен случай
дизела си е дизел ама бензина е гориво - тунджа
и нещо друго - не поправяйте нещо което работи - сериозно

- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Първият автомобил с дизелов двигател предложен за продажба е бил Mercedes-Benz 260D през 1936г.
Първите електрически заключвани врати били предложени в някои луксозни автомобили още през 1958г.
През 1993г. БМВ е най-продаваният немски автомобил в САЩ
През 1993г. са произведени 1300 Ролс Ройса. Производството на всеки един от тях отнело от 4 до 6 месеца...
От 1913г. БМВ се занимава с производството на самолетни двигатели. Първите автомобили били произведени през 1929г. Малък, двуврат седан с мощност от 15к.с.
1860г. - Jean Lenoir открива запалителната свещ
1901г. - Първото Гранд При било спечелено със средна скорост от 46mph
Първите електрически заключвани врати били предложени в някои луксозни автомобили още през 1958г.
През 1993г. БМВ е най-продаваният немски автомобил в САЩ
През 1993г. са произведени 1300 Ролс Ройса. Производството на всеки един от тях отнело от 4 до 6 месеца...
От 1913г. БМВ се занимава с производството на самолетни двигатели. Първите автомобили били произведени през 1929г. Малък, двуврат седан с мощност от 15к.с.
1860г. - Jean Lenoir открива запалителната свещ

1901г. - Първото Гранд При било спечелено със средна скорост от 46mph



- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
мисля, че точно тук е мястото да бъде споменато какво символизира емблемата на БМВ. Както Иво каза, БМВ е произвеждало самолетни двигатели, но след края на втората световна изцяло се преустройват към автомобили, но решават да съхранят идеята за началото си. точно за това емблемата символизира бяла перка на самолет на фона на синьото небе.

- VEYRON
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: '89 BMW 320i Coupe
Първото Ламборгини 350 GT V12 е представено на автомобилно изложение без двигател .... защото не се събира
И един интересен отговор на Лука Ди Монтедземоло на въпроса какво мисло за McLaren Mercedes SLR
"Аз почитам и уважавам Мерцедес, но автомобил, произведен в един милион екземпляра не може да бъде изключителен. SLR е студена технология, в него няма емоция. Може би ние не сме толкова перфектни колкото Mercedes, но ние сме и ще си останем изключителни. Ferrari винаги ще бъде екстремен - в постиженията , в технологиите, в цената и в стила . Никога няма да има Ferrari с четири врати, никога няма да има и малко , евтино "народно" Ferrari. Ferrari е едно бижу с вече неопределима пазарна стойност, един национален символ като Римския Папа"



И един интересен отговор на Лука Ди Монтедземоло на въпроса какво мисло за McLaren Mercedes SLR
"Аз почитам и уважавам Мерцедес, но автомобил, произведен в един милион екземпляра не може да бъде изключителен. SLR е студена технология, в него няма емоция. Може би ние не сме толкова перфектни колкото Mercedes, но ние сме и ще си останем изключителни. Ferrari винаги ще бъде екстремен - в постиженията , в технологиите, в цената и в стила . Никога няма да има Ferrari с четири врати, никога няма да има и малко , евтино "народно" Ferrari. Ferrari е едно бижу с вече неопределима пазарна стойност, един национален символ като Римския Папа"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани