BMW X1 2019
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: BMW X1 2019
Еми нормално, перманентно 4х4 е безмислено, само вдига разхода.Don_Diego написа:Всички марки бягат от перманентното 4х4
xDrive-a в X1-цата е доста добър и вобще не може да усетиш, че основното задвижване е предно. Когато трябва да подаде към задния мост, го прави. Тва че X1-цата не било БМВ щот не било със задно са пълни глупости и филмарщини, едва ли някои си зима джип да прави понички.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: BMW X1 2019
Като за Х1 стана прекалено голяма.... истинската Х1-ца беше първата, след това... са някви назобени варианти, а пък тоя фейс на F48 вече... Сигурно е с размерите на първото Х5...
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: BMW X1 2019
Don_Diego написа:Всички марки бягат от перманентното 4х4, Q5та ми е с така нареченото quattro ultra, което през по-голямата част от времето си е на предно и при необходимост включва задния мост
Ц, бягат само в ниският клас АВД- Рено, Опел, фв и фв производни. Ауди отдавна използват Халдекс за голфовете си, сега за първи път пуснаха така нареченото Куатро Ултра в А6 и А4, което (освен че е с неадекватно име) се ползва само в 2.0 мотори, поне последно беше така. И това няма значение, защото А4 например се оказа се продава почти изцяло с предно предаване и 2.0 дизел 150кс, тук там 190кс. Там перманентно куатро по-скоро пречи. А4, А6, Кю и А8 над 3.0 тди (или тама както се казва - 80-90тди) Кю7 няма ултра куатро.
При сериозните автомобили, авдто трябва да е постоянно зацепено, по него се правят цялостни настройки на автомобила. Не случайно, БМВ се дърпаха толкова време от опцията да се изключва предния мост.
Х1 отвън е по-малко от Е53, вътре е същото. Това е заради икономичната концепция с 4цил напречен мотор.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: BMW X1 2019
Слез малко на земята, коли по 100к евро да са нисък клас.... Всичко се прави с цел икономии на гориво, пък и да има повече неща за разваляне
Куатро ултра работи доста по-адекватно от всякакви Халдекс тъпотии или по-старите с виско муфа.
Куатро ултра работи доста по-адекватно от всякакви Халдекс тъпотии или по-старите с виско муфа.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: BMW X1 2019
Quattro ultra напрактика Е преправена Халдекс ситема... Каквото е и xDrive-a в X1.Don_Diego написа:Куатро ултра работи доста по-адекватно от всякакви Халдекс тъпотии или по-старите с виско муфа.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: BMW X1 2019
Don_Diego написа:Слез малко на земята, коли по 100к евро да са нисък клас....
Е к'во да слиза на земята, то и от абревиатурата е ясно - UKL 2
Ubi dubium, ibi libertas
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: BMW X1 2019
UKL беше едно време, вече се нарича FAAR и ще се среща все по-често сред БМВ-тата.hell's angel написа:Don_Diego написа:Слез малко на земята, коли по 100к евро да са нисък клас....
Е к'во да слиза на земята, то и от абревиатурата е ясно - UKL 2
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани