ЛАМПАТА ЗА НАЛЯГАНЕТО НА МАСЛОТО
Модератор: Общи модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
ЛАМПАТА ЗА НАЛЯГАНЕТО НА МАСЛОТО
Значи пичове въобще незнам дали това е проблем, но съм длъжен да питам щото вече много ме гложди -:). Та значи като копувах колата (Е36, 318i, M43B18, 10.1993), майстора който водех да я огледа забеляза, че лампата за налягането на маслото се държи по следния "странен" начин - като запалиш двигателя и след това го изгасиш и веднага дадеш контакт лампата светва чак след 5-6 секунди т.е. държи налягане. Майстора ме наплаши, че може да има добавки в маслото ама аз така я бях харесал колата, че въобще не го слушах. Така - вече два пъти сменям маслото и ако имаше някъкви добавки вече щеше да са изчезнали (според мен), но лампата пак се държи така. Някой може ли да ми каже дали това е нормално и ако не е какъв може да е проблем. А иначе колата си върви страхотно. Мерси предварително.
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
Dimitar, лампата на маслото ти въобще не се държи странно, а
абсолютно нормално. Това се е получавало на всички коли които
съм карал до сега.
Та братко изобщо не се притеснявай, карай здраво баварската машина
P.S. А на майстора много поздрови от мен. Недей да ходиш повече при него, явно нищо не разбира.
абсолютно нормално. Това се е получавало на всички коли които
съм карал до сега.
Та братко изобщо не се притеснявай, карай здраво баварската машина

P.S. А на майстора много поздрови от мен. Недей да ходиш повече при него, явно нищо не разбира.
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
DIP написа:Dimitar, лампата на маслото ти въобще не се държи странно, а
абсолютно нормално. Това се е получавало на всички коли които
съм карал до сега.
Та братко изобщо не се притеснявай, карай здраво баварската машина![]()
P.S. А на майстора много поздрови от мен. Недей да ходиш повече при него, явно нищо не разбира.
Абе и аз така си мислих. Един друг майстор ми каза същото, че това било нормално за BMW-тата, тъй като някакъв си клапан за маслото се отварял постепенно за да може да остане за малко масло в главата и разпределителните валове. Незнам дали е точно така, но при колегата който кара 320i (E36, M50B20, 1992) лампата въобще не се държи така - направо си светва пак като даде контакт. С две думи някой има или ще има грижи ама незнам засега кой ще е -:).
P.S. Между другото DIP, видях че и ти си от Пловдив - та в тази връзка ти каде си правиш колата и ако са ти добри маисторите можеш да ни ги препоръчаш, че и ние да ходим при тях. И още нещо - ако знаеш - от къде в Пловдив мога да си взема лепенки www.BMWPower-bg.net
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Ще извинявате че се намесвам, ама за Пловдив за лепенки може да се обръщате към Роската, телефона му е 0889-205267. Има също и от подложките за мишка.
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
LandShark написа:Ще извинявате че се намесвам, ама за Пловдив за лепенки може да се обръщате към Роската, телефона му е 0889-205267. Има също и от подложките за мишка.
Мерси много LandShark - вече успях да се свържа с Роската и да си поставя лепенките на номерата и на задния джам (като ме видете вече някъде да свиркате -:)). Що се отнася до подложките за мишки - използвам оптични мишки и познай к'во става като мине мишката през някоя картинка (например предната решетка на бавареца) - немога да и видя курсора -:). Поради тая причина съм принуден да ползвам чисто черни или чисто бели подложки (иначе първата подложка дето си я купих беше точно с муцуната на една нова петица в средата).
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
Има известна логика в това до колко е износен клапана на
който задържа маслото, но от това според мен не може да
се съди за състоянието на мотора. Защото като клапана не
го задържа веднага пада налягането и лампата съответно
светва! НО - може и на нов мотор да се прецака клапана, така че
това не е критерии за износен мотор, а за развален клапан
който задържа маслото, но от това според мен не може да
се съди за състоянието на мотора. Защото като клапана не
го задържа веднага пада налягането и лампата съответно
светва! НО - може и на нов мотор да се прецака клапана, така че
това не е критерии за износен мотор, а за развален клапан

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Мерси за мненията ви от които излиза, че двигателя ми или поне клапана за маслото са в ред. Но никой не коментира въпроса с добавката за масло и ако все пак предположим, че я е имало, би ли трябвало да се е измила след две смени на маслото или ще и са нужни повече смени.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани