Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1191
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от @2bar » 15 Окт 2016, 20:53

zAcK написа:
Колкото до W222 и това, че седмицата била като танк :mhihi: Надявам се колегата да се обоснове!
200-300 кг. в полза на седмицата не ми се струва да я карат да се усеща като танк, даже напротив :mhihi:



к'во да се обосновавам....това ми е работата - постоянно карам коли и сравнявам...при 222 и воланът е по - добър и самото потегляне, и самото каране и като паркираш има разлика...като се качиш в седмица....ми малко си е дървено в сравнение с 222. потегляш с повече газ, при маневриране на място воланът дървен общо взето няма го този финес, като при 222.

да не говорим, че 222 е доста по - добра в много дисциплини от 7er....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4800
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от acho.rs » 16 Окт 2016, 11:38

@2bar написа:
zAcK написа:
Колкото до W222 и това, че седмицата била като танк :mhihi: Надявам се колегата да се обоснове!
200-300 кг. в полза на седмицата не ми се струва да я карат да се усеща като танк, даже напротив :mhihi:



к'во да се обосновавам....това ми е работата - постоянно карам коли и сравнявам...при 222 и воланът е по - добър и самото потегляне, и самото каране и като паркираш има разлика...като се качиш в седмица....ми малко си е дървено в сравнение с 222. потегляш с повече газ, при маневриране на място воланът дървен общо взето няма го този финес, като при 222.

да не говорим, че 222 е доста по - добра в много дисциплини от 7er....

Не знам къде работиш колега, но и във вестник авто труд се изразяват по-добре. Воланът дървен, колата дървена - страшни сравнения :bowdown: Аз пък си мисля, че твърдия волан е характерна и определяща черта за БМВ от 100 години. От друга страна волана на пасат 4ка е доста "по-мек" :yes: За дългия ход на педала на газта, спирачката, директния волан и връзката на тия 3те в драйвинг ескипируънса, предполагам няма нужда да се говори, "щото еСката бате е по-яката кола"
"Всеки БМВ ентусиаст рано или късно си купува немския еквивалент на лада 2106/1500"
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от djkita » 16 Окт 2016, 12:17

Щом това е критерия за коя кола е по-добра кола, значи и Опел Корса 2000-2003г. е по-добра кола от актуалната 7ца - при нея като въртиш волана и имаш чувството, че някой ти е откраднал колелата :D

П.С. Как така определяте толкова лесно, коя кола е по-добра? Такива мнения обикновено дават децата на 12 години. Има си тестове, там реално показват кое как е. Ако за всички хора на този свят, S класата беше най-добрата кола, автомобили като 7er и А8 никой нямаше да ги купува ;)
Изображение

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1191
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от @2bar » 16 Окт 2016, 15:02

acho.rs написа:
@2bar написа:
zAcK написа:
Колкото до W222 и това, че седмицата била като танк :mhihi: Надявам се колегата да се обоснове!
200-300 кг. в полза на седмицата не ми се струва да я карат да се усеща като танк, даже напротив :mhihi:



к'во да се обосновавам....това ми е работата - постоянно карам коли и сравнявам...при 222 и воланът е по - добър и самото потегляне, и самото каране и като паркираш има разлика...като се качиш в седмица....ми малко си е дървено в сравнение с 222. потегляш с повече газ, при маневриране на място воланът дървен общо взето няма го този финес, като при 222.

да не говорим, че 222 е доста по - добра в много дисциплини от 7er....

Не знам къде работиш колега, но и във вестник авто труд се изразяват по-добре. Воланът дървен, колата дървена - страшни сравнения :bowdown: Аз пък си мисля, че твърдия волан е характерна и определяща черта за БМВ от 100 години. От друга страна волана на пасат 4ка е доста "по-мек" :yes: За дългия ход на педала на газта, спирачката, директния волан и връзката на тия 3те в драйвинг ескипируънса, предполагам няма нужда да се говори, "щото еСката бате е по-яката кола"


прав си колега за изразяването, ама донякъде....проблемът ми е, че много термини просто не мога да ги преведа така, че да се разберат от повечето хора и то само с една две думи. Понякога за един термин на немски, са ми нужни поне 2 - 3 изречения.... Затова и не ги превеждам, което пък води и след себе това, че не ги и използвам като пиша в форума. Това е едната от причините, да не пиша, кой знае колко активно, защото още на второто изречение ме "хващат лудите" като се чудя как точно да преведа някой термин от немски вместо да си го напиша просто на немски. От друга страна все пак не правя презентация, която ще се чете от "големите шефове", че да обръщам внимание, какво пиша и как се изразявам. Затова и не си давам зор. Все пак е форум, а не както казах, презентация за "големите шефове".


Иначе аз моят експириънс го правя тук или тук или тук или на други места, които не трябва да се показват....ти къде правиш твоят ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4175
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от Dextuar » 16 Окт 2016, 15:43

Готов съм да се жертвам, пиши на немски, аз ще превеждам, искам да черпя инфо директното от източника...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1728
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.7 млн. км.

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от Top Gun Maverick » 18 Окт 2016, 20:49

lordlosh написа: А и според медиите, продажбите на 7-цата до момента не са добри, затова и от БМВ ще вадят 8-ма серия купе, като "уж" има недостатъци в дизайна на 7-ма серия, които ще се отстранят при 8-цата.

Само да вметна, че 8-ма серия е замислена бая преди да се предвидят очаквания за продажби, каму ли да се реализират такива, та не това е причината да се появи 8-ма серия. :mhihi: А и се казва сбогом на 6-та с нейната поява, според мен просто искат да направят по-голяма 6-та серия, която да е доста над 5-та и затова ще я кръстят 8-ма. По този начин казват сбогом на моята мечтана кола, а именно новата М6 да бе олекотена и с Х-драйв, но уж знаят какво правят и може новата М8 да не е толкова тежка, колкото аз си мисля в стремежа им да е все повече ГТ.
Ще видим.
Let me take your hand, guide me, I'll walk slow
But stay right beside me, devil's trying find me, hide me
Hold up, I take that back
Protect me and give me the strength to fight back!

Изображение
In God we trust, all others we track.
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4800
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от acho.rs » 19 Окт 2016, 19:24

Top Gun Maverick написа:
lordlosh написа: А и според медиите, продажбите на 7-цата до момента не са добри, затова и от БМВ ще вадят 8-ма серия купе, като "уж" има недостатъци в дизайна на 7-ма серия, които ще се отстранят при 8-цата.

Само да вметна, че 8-ма серия е замислена бая преди да се предвидят очаквания за продажби, каму ли да се реализират такива, та не това е причината да се появи 8-ма серия. :mhihi: А и се казва сбогом на 6-та с нейната поява, според мен просто искат да направят по-голяма 6-та серия, която да е доста над 5-та и затова ще я кръстят 8-ма. По този начин казват сбогом на моята мечтана кола, а именно новата М6 да бе олекотена и с Х-драйв, но уж знаят какво правят и може новата М8 да не е толкова тежка, колкото аз си мисля в стремежа им да е все повече ГТ.
Ще видим.

Ами вземи си ЦСЛ или RS7 - иначе как си представяш 6табсерия хем по-лека хем с АВД . И от алуминии и карбон кор да я направят пак няма съкне повече от 100кг, което на 2тона означава абсолютно нищо.
Инак сменят името щото се видя, че като цена е мнооого над конкуренцията и на клиентите им е малко неприятно да дават 50/100 повече пари за купе версията на 5цата
"Всеки БМВ ентусиаст рано или късно си купува немския еквивалент на лада 2106/1500"
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1728
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.7 млн. км.

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от Top Gun Maverick » 19 Окт 2016, 20:55

Не е 50/100, някъде 20%-та е разликата, освен ако не сравняваш 530д с М6 примерно, но ако е М5 с М6 да речем и като нови и сега втора ръка си е 20%-та разликата, което си е съвсем нормално - едното го има на всяка крачка(говорим като цяло за Ф10)а другото си е рядкост дори с най-малкия двигател. А 100 кила са си 100 кила и на 1880(примерно) са си над 5%-та.
Аз съм сектант, не мога да си купувам от тия двете по никакви причини. Виж за нещо Американско бих направил изключение, поне ще го няма по пътищата. :mhihi:
Let me take your hand, guide me, I'll walk slow
But stay right beside me, devil's trying find me, hide me
Hold up, I take that back
Protect me and give me the strength to fight back!

Изображение
In God we trust, all others we track.
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 5.02.2003
Местоположение: София

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от El_Loco » 21 Окт 2016, 0:45

имах възможността да я покарам. за мен отвън 7мицата изглежда уникално. беше ми фаворит (ес класата не ме радва външно). за съжаление карах 730д и съм доста разочарован. не само от мотора. от самото усещане за колата. в ф10 се чувствам много по добре! поседях и в ес-ката. просто бмв-то стои някак по евтино. отзад да те возят е ок. но дори таблета като го подържиш в ръце и изглежда някак евтин. седалките и кожите са супер! изработката е на ниво. нооо не е това което очаквах.

качих се и в колата, която за мен вече няма аналог - новата панамера. всичко е перфектно в тази кола! дисплеи, бутони, седалки, не ми се слизаше...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: М-ка

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от TNT » 22 Окт 2016, 16:10

Да, на мен ми е много интересно как премиум марките започнаха да достигат по цени Порше :yes: :dunno: Това е абсурдно.
Изображение

Кръстникът
Аватар
Мнения: 501
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: атмосферка
Мечтае да кара: с чарджър
Детайли за колата: стокови

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от c04 » 23 Окт 2016, 10:21

Пазарът е такъв явно... :mhihi:
Баварец=Красавец :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от The7omahawk » 23 Окт 2016, 12:19

В подкрепа на колегата @2Bar - G11 не съм карал, наточено F01 LCI съм карал, и W222 съм карал. Последното А8 фейс също, ама то горкото е толкова далеч от тея двете за мен...
Но наистина, W222, за разлика от W221 се усеща много по-свързана с пътя - волана вече не е лек като перо, ами е точно толкова тежък, колкото е необходимо и дава необходимия фийдбек без да е прекалено натрапчив за шофьора. Спирачките, традиционно по Мерцедесовски са брилянтни, возията е прекрасна, а усещането вътре е много, много по-добро от това от F01, а след като седнах в G11 на автосалона - ами, отстъпва на S и по това колко специален те кара да се чвстваш. Единствения минус за мен в тази кола е 7G-Tronic, който е много далеч от ZF8HP в BMW като бързина и отзивчивост. На живо дизайна е субективен, но въпреки, че на всеки ъгъл вече има W222 за мен е по-завършената като визия кола.
Искрено се надявам обаче нещата, които BMW вземат от 7 и прехвърлят в новата 5ца да я направят бестселър в класа си :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4192
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от ///M Power » 01 Дек 2016, 10:30

Нещо като представяне на М760Li:
https://www.youtube.com/watch?v=r2j05PiYjPM
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1728
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.7 млн. км.

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от Top Gun Maverick » 01 Дек 2016, 20:14

Както е писал един човек в коментарите:
I cant wait to be the seventh owner of this car

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ще е интересно М8 или както ще е точно наименованието(това е запазено вече, но дали ще се ползва...)какво ще предлага спрямо тази, освен 2-те врати разлика де. :mhihi:
Let me take your hand, guide me, I'll walk slow
But stay right beside me, devil's trying find me, hide me
Hold up, I take that back
Protect me and give me the strength to fight back!

Изображение
In God we trust, all others we track.
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 22.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '10 E550

Re: Новото BMW 7er (G11/G12) (2015)

Мнение от DAN40_91 » 25 Дек 2016, 18:39

Лично на мен F01 ми харесва повече като дизайн от новата седмица. Не знам, просто формата на фаровете ми е малко противна.. наистина леко напомня на Октавия 2. :mhihi: Впрочем, поради тази причина, не съм очарован и от новата петица... Уви, F10 изглеждаше уникално с М-пакет.
А относно интериора на W222 - просто е от друго измерение - материалите и дизайна са уникални.. Качвал съм се веднъж на такава, наистина те кара да се чувстваш специален. G11 е много хай-тек отвътре, но според мен му липсва класата и "аристократичността" на W222.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook