Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performance"?
Модератор: Общи модератори
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performance"?
Пускам тази тема заради зародилите се спорове в темата за F10 М5, сравнявайки го с М550d, спорове дали има нужда от такъв дизел с означение М и заради други такива в множество теми.
Мисля ще е интересно да се разбере мнението на Българските ентусиасти.
Мисля ще е интересно да се разбере мнението на Българските ентусиасти.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Според мен конкретно за "М" баджа в означенито на "един дизел" е чиста проба опит за плавен преход... Преход към близкото бъдеще, където си мисля, че в скоро време ще сме свидетели на дизелов спортист
Аз лично го приемам като разширен М-пакет. Досега имахме оптичен пакет, окачване, интериор... Сега добавят и лек тунинг по мотора и го наричат "M Performance"
Иначе за момента "Мx" все още си е "Мx", там не смеят да пипат
Нямат смелост да напишат M5d, поне на тоя етап 


Иначе за момента "Мx" все още си е "Мx", там не смеят да пипат


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Така де, аз затова написах "значението "М", а не М3, М5 или нещо такова.
Хм, на мен единственото логично обяснение, което ми идва на ум е, че наистина искат да ни подготвят за излизането на дизелова М-ка в недалечното бъдеще, може би още с новото М3.
Защото ако изведнъж ни я праснат, това би било като човек да си легне на 20 и да се събуди на 65! Би си теглил ножа сигурно, а с времето по-леко приема нещата. Иначе не виждам друг смисъл за това М550д. Защото казваш пакети и разни там. Ами какво му пречи на човек да си поръча Ф10 с най-големия дизелов мотор, с М-пакет и окачване, да си го мапне и да получи същото като М550д, но на значително по-ниска цена? Та и аз съм на това мнение - подготвят пазара за дизелова М-ка или по-скоро гледат дали ще има достатъчно мераклии за нея.
Хм, на мен единственото логично обяснение, което ми идва на ум е, че наистина искат да ни подготвят за излизането на дизелова М-ка в недалечното бъдеще, може би още с новото М3.

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Светът се променя постоянно и тогава защо тази буква трябва да се свързва единствено и само с едино единствено гориво ( бензин ). Ако ще и с вятър да се движи има ли динамичните характеристики ( предполагам не говорим за купе ) подобаващи за М двигател защо да няма това означение. И не виждам сравнение с други дизели като тук за пръв път се използват три турбини . Аз нито М-ка съм карал нито тритурбо двигател па макар и дизелов тъй че не виждам пречка сравнявайки само характеристики .
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
нека има разнообразие,нищо не се е променило.
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
То както е тръгнало скоро ще има М и на батерии или на водород та не мисля че света е толкова консервативен както преди 10-15 години.Сега би се приела такава идея доста по леко.Въпреки това Европа в момента я тресе яко екологичната вълна и малко тоя дизел не се връзва с модата в бранша по простата причина че дизела "цапа " повече но да видим каква ще я свърши рекламата.Може пък таргета на модела да не е европейския пазар 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Според мен това е опит ///М да се появи на багажника на колите и на по-обикновенните хора, които търсят не само стортен дух но и практичност, което е един добър ход за компанията ..... НО за мен М ще си остане само и единствено бензинов дзвер .. пък и някак си не си представям да карам зад някоя напомпена баварка и да прочета отзаде Мхd и вместо да ме изкефи до смърт кат натисне гаста да ме опуши до смър .... НЕ ВЪРВИ НЯКАК СИ ...
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Поосакатиха значението на буквичката "М" и хвърлиха сянка върху иконата за истинския ентусиаст. Това за мен стана още с пускането на Х5/Х6М. Наистина брутални могат да бъдат само 3-ката и 5-цата с бензинови мотори, другото е маркетинг. Айде турбото ще го преглътнем заради икономията и екологията, но дизеляци и джипки... 

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Много хора ще кажат класиката не се пипа тя си е неподлежаща на промени ...
Според мен обаче една компания трябва да се развива във всеки аспект.
Освен излизането на нови модели и нови продукти трябва да се подобрява и разнообразява гамата на предлаганите в момента продукти.
Дизелът с бадж М не омаловажава буквата и нейното величие, не омаловажава труда на инженерите в този департамент - той им докарва повече работа и им поставя нови цели.
Според мен от този ход на БМВ можем да очакваме само интересни и добри резултати !
Според мен обаче една компания трябва да се развива във всеки аспект.
Освен излизането на нови модели и нови продукти трябва да се подобрява и разнообразява гамата на предлаганите в момента продукти.
Дизелът с бадж М не омаловажава буквата и нейното величие, не омаловажава труда на инженерите в този департамент - той им докарва повече работа и им поставя нови цели.
Според мен от този ход на БМВ можем да очакваме само интересни и добри резултати !
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Аз сигурно ще се повторя , но още от преди 10-12 години БМВ поеха по различен път . БМВ вече не е хардкор производител , който не пуска седани с по-малко от 6 цилиндъра , отрича турбото , АВДто и дизеловия мотор . Баварците искат да са авангарда на автомобилостроенето , да бъдат част от всички модни тенденци , независимо че това разваля голяма част от харизмата им .
Всичко това щеше да бъде неприятно , ако всички останали производители не го правеха
Мерцедес , като масовия производител с най-висок имидж пуснаха грозен мини ван , че даже и негови клонинги (А класа / Б класа / Р класа) .
Ягуар окончателно скъсаха със визията си на Е34ка и минаха на копия на Лексус .
Та предвид тези факти , ситуацията с БМВ си е цвете . Излиза зелен суперспортист , след него и истински супер-спортист . М550хД ще последва пазарния "успех" на Кю7 6.0 ТДИ и белкем тогава се сетят че с печка , спортист не се прави
Всичко това щеше да бъде неприятно , ако всички останали производители не го правеха

Мерцедес , като масовия производител с най-висок имидж пуснаха грозен мини ван , че даже и негови клонинги (А класа / Б класа / Р класа) .
Ягуар окончателно скъсаха със визията си на Е34ка и минаха на копия на Лексус .
Та предвид тези факти , ситуацията с БМВ си е цвете . Излиза зелен суперспортист , след него и истински супер-спортист . М550хД ще последва пазарния "успех" на Кю7 6.0 ТДИ и белкем тогава се сетят че с печка , спортист не се прави

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Ама то имало q7 6.0 тди...?
Кой болен мозък ще си купи това при положение, че те и 4.2 тди в този хамбар почти не купуваха?
Иначе някой нагоре писа за М Х5/Х6. Според мен на второто донякъде му отива заради все пак спортната визия за такъв сегмент, та затова специално М Х5 ми се струва доста по-скромно на визия за спортни претенции.


Кой болен мозък ще си купи това при положение, че те и 4.2 тди в този хамбар почти не купуваха?
Иначе някой нагоре писа за М Х5/Х6. Според мен на второто донякъде му отива заради все пак спортната визия за такъв сегмент, та затова специално М Х5 ми се струва доста по-скромно на визия за спортни претенции.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Има Кю7 В12 ТДИ . Цената му е само със 60 000 лева над тази на Х5М , като разбира се е доста по-тромаво , вероятно заради базовото тегло от 2700+ кг
Но поне не го кръстиха СКю7 .

- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
acho.rs написа:Аз сигурно ще се повторя , но още от преди 10-12 години БМВ поеха по различен път . БМВ вече не е хардкор производител , който не пуска седани с по-малко от 6 цилиндъра , отрича турбото , АВДто и дизеловия мотор . Баварците искат да са авангарда на автомобилостроенето , да бъдат част от всички модни тенденци , независимо че това разваля голяма част от харизмата им .
Всичко това щеше да бъде неприятно , ако всички останали производители не го правеха![]()
Мерцедес , като масовия производител с най-висок имидж пуснаха грозен мини ван , че даже и негови клонинги (А класа / Б класа / Р класа) .
Ягуар окончателно скъсаха със визията си на Е34ка и минаха на копия на Лексус .
Та предвид тези факти , ситуацията с БМВ си е цвете . Излиза зелен суперспортист , след него и истински супер-спортист . М550хД ще последва пазарния "успех" на Кю7 6.0 ТДИ и белкем тогава се сетят че с печка , спортист не се прави
BMW като всяка компания търси печалбата дали ще я постигне с М-ка дизел едвали


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Като търсят разширяване, да направят един суперкар. УБЕДЕН съм, че ще го направят с едни гърди по-добър от този на конкурентите, както стана с пистака. Просто компанията има огромен потенциал и възможности.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
BMWPOWERRR_ACM написа:Като търсят разширяване, да направят един суперкар. УБЕДЕН съм, че ще го направят с едни гърди по-добър от този на конкурентите, както стана с пистака. Просто компанията има огромен потенциал и възможности.
Само дето от суперкар не се печели....Често пъти разходите за разработка/тест и производство превишават приходите от печалби щото реално са 2% от пазара на коли. Така ,че по скоро биха го направили като реклама на компанията.
А по темата подкрепям мнението на Ачката, БМВ ще сложат М не на това което му отива, а на това на което каже маркетинговия отдел.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани