„Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Модератор: Общи модератори
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Alexi написа:щото ще върви зверски и средния разход ще е под 10
първо за разхода - пич тия 10 литра по каталог няма как да ги направиш, ако
турбините помпят въздух... просто вече се нагледах достатъчно на дизели,
които харчат колкото бензини...
а в същото време не забравяй каква сила набират турбо бензиновите мотори.. и съответно техния разход спада!
по мое мнение тази кола няма да може да падне под 12, при готини условия
а колко ще върви тази кола.. пак е под въпрос,
за мен лично такъв мотор ще бъде готин само за магистрално каране, а бмв никога не са били силни в тази дисциплина.. или поне не по-силни от бенц
No bling at the Ring
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
BadAngel написа:аз и губя идеята на тая 550д..
4х4... дизел.. голям дизел... в лека кола? за какво ти е
Лично аз бих я купил, но едва ли напудрена ще дойде под 100 евра...което е М5 или 911 или много други...цената е многоважна и ще е само за болни фенове с много възможностти...н тоя мотор е по-скоро за 750d Xdrive

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Kickdown написа:BadAngel написа:аз и губя идеята на тая 550д..
4х4... дизел.. голям дизел... в лека кола? за какво ти е
Лично аз бих я купил, но едва ли напудрена ще дойде под 100 евра...което е М5 или 911 или много други...цената е многоважна и ще е само за болни фенове с много възможностти...н тоя мотор е по-скоро за 750d Xdrive
болния фен ще иска да бъде ултимативен до край - ще вземе бензиновото М5
по-рационалния фен ще вземе средния вариянт.. примерно 535 дизел..
за това ми се губи идеята.. в Х5 примерно или 7ца 400 коня дизел може би е ОК, макар че този дизел ще харчи доста..
аз лично ако харча 200 бона за кола и искам да спортувам с нея бих взел ГТР и ще ми останат 40 бона джобни

No bling at the Ring
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Лично ми е много интересно какво се плуете и се не ви харесва я това я онова...
Разбирам от БМВ да са спрели М5 бензинка и да са пуснали дизелово такова - да ревете, ама то още нищо не се знае, а вече се почнаха спекулации колко ще върви, колко ще гори и, колко ще изкара...
И стига с тая глупост, че дизеловите двигатели са били тракащи, бавни и скучни! на 90% от времето бих взел дизелов мотор пред еквивалентния му бензинов!
Ама.. кво ли се хабя...
Разбирам от БМВ да са спрели М5 бензинка и да са пуснали дизелово такова - да ревете, ама то още нищо не се знае, а вече се почнаха спекулации колко ще върви, колко ще гори и, колко ще изкара...
И стига с тая глупост, че дизеловите двигатели са били тракащи, бавни и скучни! на 90% от времето бих взел дизелов мотор пред еквивалентния му бензинов!
Ама.. кво ли се хабя...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Аз казвам само , че е по-добре 400 дизелови коня от 4+ литра , отколкото от 3 литра - тва е .
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
acho.rs написа:Аз казвам само , че е по-добре 400 дизелови коня от 4+ литра , отколкото от 3 литра - тва е .
Това е ясно, и аз съм съгласен. Но пък не е много удачно да правим предположения (че даже и заключения) колко точно ще е здрав. Може пък да се окаже нещо кораво.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Аз нямам предвид здравина - който го купува , ще го смени след 3 години , така че не му дреме дали ще кара 400 000 или 600 000 км . Говоря за динамика и разход .
- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
jordanov написа:BMW M550dX
Това ще е чист дизелов ЗВЯР


Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Да излезат цените и оборудването и тогава ще може да се коментира по-адекватно. Ако разликата с 535d Xdrive е в рамките на 5000-6000 евро, то тогава тая кола е победител...но ако е по-голяма ще е трудна за продаване, поне според мен.
И да подчертая, че страхотно ми харесва тази кола и с кеф бих си я купил и карал, въпросът е колко ще струва, дано не е колкото М5...
И да подчертая, че страхотно ми харесва тази кола и с кеф бих си я купил и карал, въпросът е колко ще струва, дано не е колкото М5...

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Сам да вметна, че ако това нещо е около 400 коня както е с х-драйв, то ще е сигурно по бързо от М-ката до 100... да не кажа 150... И ще гори 10 комбинирано... И на доускорение ще пердаши повечето коли от много по висок клас и ранг...
Е..много хора на това са доволни...включително и аз...
Е..много хора на това са доволни...включително и аз...
- Alex_GT3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 31.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: `04 M3 CSL, Audi TT 1.8T
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
acho.rs написа:Аз казвам само , че е по-добре 400 дизелови коня от 4+ литра , отколкото от 3 литра - тва е .
Напълно съм съгласен. Едно, че се вади по-голям въртящ момент, друго че разхода на гориво също няма да е по-различен, да не кажа и по-малък от напомпан 3 литров дизел. За пример ще дам 4.2 TDI, който гори малко и върви повече от напомпания до 306 к.с. 3 литров дизелов на БМВ. За динамика мисля, че е излишно да говорим кой е по-добър. Отделно съм склонен да вярвам, че живота на по-големия двигател ще е по-дълъг от 3 литров дизел с 400 к.с. Та какъв е смисъла да се помпа още по-малкия двигател?
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
GaD написа:Сам да вметна, че ако това нещо е около 400 коня както е с х-драйв, то ще е сигурно по бързо от М-ката до 100... да не кажа 150... И ще гори 10 комбинирано... И на доускорение ще пердаши повечето коли от много по висок клас и ранг...
Е..много хора на това са доволни...включително и аз...
Да бе, те така стават тия работи... Особено ускорение до 100 км/ч под 4.5 секунди...

По данните на BMW х-драйва дава 0.2 секунди предимство 0-100 нa 550и.
535д е 5.7 секунди. С х-драйв да станат 5.5. Още една надолу от около 100 коня не ти ли се вижда леееко преувеличено?

Иначе няма спор, че колата ще е сериозна. Алтернатива на 550и - да. Обаче да се сравнява с М5 е абсурдно.
П.П. А, и още нещо - тия 10 литра комбинирано... Комбинирано каране по равно и по нададолнище ли?


"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Все си мисля, че с х-драйва... много ще свали времето 0-100... Още повече тази кола може да се стартира на 2-ра предавка както правят 335д и свалят под 5 сек само с чип...
http://www.youtube.com/watch?v=ix2tbcc9 ... r_embedded
Сега си представи повече коне, повече въртящ комент и 4х4...
А за разхода, зависи как се кара...ако се кара разумно съм доста сигуренм че комбинирано може да е около 10-11... (12-13 градско и 7 - 8 извън градско)
http://www.youtube.com/watch?v=ix2tbcc9 ... r_embedded
Сега си представи повече коне, повече въртящ комент и 4х4...
А за разхода, зависи как се кара...ако се кара разумно съм доста сигуренм че комбинирано може да е около 10-11... (12-13 градско и 7 - 8 извън градско)
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Дай да не говорим за афтърмаркет модификации, щото такива могат да се правят и на турбобензиновите. И резултатът... няма да е в полза на дизелите. 
Колкото до х-драйва - дадох ти официалните данни колко точно сваля времето 0-100. 2 десети. Не че е малко. Но с 400кс просто няма как да се сравняваш с 560 във същото купе. 40% повече са.
За разхода си прав, само че същото важи и за бензиновите. Вярвам, че и стария S62B50 мога да го сваля под 12/100 комбинирано (поне ако не го набутвам из задръствания). Ама ти лично би ли го направил? Да имаш 400 кс кола и да я караш с цел минимален разход?
Защо не вземеш 520д ако това ти е приоритета? 

Колкото до х-драйва - дадох ти официалните данни колко точно сваля времето 0-100. 2 десети. Не че е малко. Но с 400кс просто няма как да се сравняваш с 560 във същото купе. 40% повече са.
За разхода си прав, само че същото важи и за бензиновите. Вярвам, че и стария S62B50 мога да го сваля под 12/100 комбинирано (поне ако не го набутвам из задръствания). Ама ти лично би ли го направил? Да имаш 400 кс кола и да я караш с цел минимален разход?


"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Feanor написа:Вярвам, че и стария S62B50 мога да го сваля под 12/100 комбинирано (поне ако не го набутвам из задръствания)
Е точно това няма как да стане - тоя мотор глътва 5 литра само за "добро утро" като го запалиш... но и не му е това идеята - да е икономичен.
А и идеята на един такъв як дизел според мен ще е повече ориентирана към това не да е състезателен автомобил, а бесен магистрален крузър - с тия коне и тоя торк ще са много малко колите, които ще могат да му се опънат на дълго. Почти сигурно е, че на писта или на драг ще е по-слаб от М5 (все пак конете са си доста по-малко), но пък пак ще мачка доста бензинови състезатели с претенциите да са спортни автомобили. На никой няма да му е приятно един такъв дизелов танкер да му прави бегачката крива

Si non confectus, non reficiat.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани