tresene na kolata :((
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
tresene na kolata :((
hmm movete li da dadete ideq .. ot kakwo move da se poluchawa slednoto neshto ...
pri nad 100km/h .. do kym 145-150km/h .. se useshta edno mnogo nepriqtno tresene na kolata .. i leko biene wyw wolana
gumite i dvantite sa balansirani i nqmat izkriwqwaniq .. gledano ot strani .. kolata kogato se dwivi nqma nikwi widimi kriwolichiq na prednite gumi ..move bi neshto po okachwaneto .. obache kakwo ??
rgdz
pri nad 100km/h .. do kym 145-150km/h .. se useshta edno mnogo nepriqtno tresene na kolata .. i leko biene wyw wolana

gumite i dvantite sa balansirani i nqmat izkriwqwaniq .. gledano ot strani .. kolata kogato se dwivi nqma nikwi widimi kriwolichiq na prednite gumi ..move bi neshto po okachwaneto .. obache kakwo ??
rgdz
отг::tresene na kolata :((
Wij dali ne ti wibrira leko i pedala na spirachkite i si proweri diskowete dali ne sa se izkriwili.
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
отг::tresene na kolata :((
Spored men ne sa ti balansirani prednite gymi/dzanti (moze i zadnite) ili samo edna. Proveri gi pri niakoi gymadzia. Moze i da si minal prez niakoia mnogo iaka dypka i da sa se izkrivili.
отг::tresene na kolata :((
moje da e i ot izpusnali amortisiori!!!
bmw is the best car in the world!!!!!!!!!!!!!!!!!
bmw is the best car in the world!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Pako
-
отг::tresene na kolata :((
Според мен при тая голяма скорост е нещо по ходовата част. Това винаги ли става, или просто веднъж и повече не е тресяло ? Щото ние така както си карахме миналото лято с подобна скорост..ама маншона на полуоската беше скъсан, ама много скъсан и по едно време както си вървеше колата идеално почна да тресе много яко и явно е било влязло някое камъче в лагера тогава, понеже след като маншона беше скъсан няма какво да пази. Така че провери и това за всеки случай, но съм почти сигурен, че при тая скорост не е от гуми проблема.
отг::tresene na kolata :((
hmm pri spirane leko wibrira da ... t.e. ne che wibrira .. no se useshta .. edno takowa .. kato che li natiskam i otpuskam pedala leko ... za samite diskowe .. sym gi gledal .. misleh da gi shlaifam .. no JP-to mi gi gleda i kaza che sa prawi i nqma problem w tqh ..
rgdz
rgdz
отг::tresene na kolata :((
hmm za izpusnalite amortidiori i az si go misleh .. no wyzmovno li e da e chak tolkowa losho ???? zashtoto naistina sa mi za smqna .. i mislq tezi dni da gi smenqm .. dano da e ot tqh
rgdz

rgdz
отг::tresene na kolata :((
hmmm ne e momentno .. winagi go ima . znachi kato gledam kolata ... lewiq mi kalnik e smenqn .. qwno kolata e bila udrqna predi az da q kupq .. predi wreme imah problem s lqwata predna spirachka .... fashtashe poweche ot kolkoto trqbwa .. prosto pri malko po-silno natiskane .. i blokirwashe ... problema se okaza .. w spirachnata pompa .. oprawih go .. sprq da blokirwa .. no ostana problema s treseneto ..
rgdz
rgdz
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
отг::tresene na kolata :((
Да доколкото разбрах тва е типичен пример за "шими".
Е34 го прави редовно като му разбиеш окачването.
Е34 го прави редовно като му разбиеш окачването.
- Kalio
-
отг::tresene na kolata :((
Така,ако усещаш леко тресене на волана със сигурност има нещо по предницата(лош баланс, крива джанта или гума, повреден амортисьор или друго.)Но ако има вибрация на купето обърни голямо внимание на задните гуми и джанти.Много често след зимния сезон от вътрешната страна на задните джанти се натрупва кал, която се втвърдява и не може да падне (при автомивка също не пада, трябва да се свалят гимите от колата и да се почистят).Ако при скорост от около 120 км/ч нагоре започва вибрация съпроводена с леко подскачане на арматурното табло (вибрация изразена нагоре и надолу) това се дължи почти 100% на проблем в задните гими и джанти.
Успех.
Kalio sas sivoto BMW
Успех.
Kalio sas sivoto BMW
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
отг::tresene na kolata :((
Sys pogled tazi rabota ne stava:)
'96 - NissaN Sentra B14
'96 - NissaN Sentra B14
отг::tresene na kolata :((
Питам те защото щом всичко друго ти е перфектно трябва да се усъмниш в джантата.По обясненеята ти по-горе мисля , че тя е виновника.Та значи малко от джантите които се носят от БМВ-тата найстина са изработени за тях.Това е болката на всички чикиджийски фирми , а именно отвора за главината не е на сглобка към самата главина.Много често срещано явление.Както сигурно знаеш не конусите на болтовете центроват джантата към оста , а самият берт на главината и ако диаметъра на отвора на джантата е повече от 1 десета по-голям от диаметъра на главината , то джантата даже и идеално балансирана не седи на център.Болтовете не могат да я центроват , те просто я стягат в положението , което си я сложил.Резултатите са че болтовете са натоварени на чисто срязване (което при нормални обстоятелства не е така,реакцията от пътя се приема от главината ,а болтовете държат джантата само да не се изхлузи на страни), джантата не е на център в резултат на което мята.Лесно ще провериш дали всичко това е така при твоята кола.Махаш си болтовете на гумата,махаш я и нея (да не би да е леко залепнала),после я слагаш пак , но без помоща на никакъв болт.Тя ТРЯБВА да седи сама върху главината , а не да клепва на една страна или да се изхлузва.Или пък си направи замерване на двата диаметъра (за главината с шублер,за джантата или корпоратор или калибър,щото шублер там не влиза) и определи дали получената хлабина на сглобката е в допуска.Имай предвид че даже и най-малко отклонение от него може да ти докара сегашните ти главоболия.
Ще ти дам много пресен случай с нови петици.Та значи тук в Пловдив голям хит са джантите от М5 Е-39.Нали се сещате за за тази чудовищно красива 18-ска тип Shadow Nikel ? Представятели си 4 чистак нови такива да струват .........800 Лв.Едната кола с проблем беше 525tds 94 г. ,другата 523 98г. и двете перфектно обслужвани и с болки като твойте.Та тези ако мога да ги нарека джанти имаха следните достойнства:
1.Не бяха 18 , а 16 цолови.
2.Отвора на джантата беше с 1 мм. го-голям от диаметъра на главината (е как няма да бият).
3.Не са швабски , а италиански или турски.
Иначе фасона и специфичното покритие го бяха докарали измирците.Тези случай не са прецедент , това случва с всяко БМВ обуто с фалшименто джанти.
В крайна сметка ако найстина има отклонение , алтернатива има.На струг се прави тънкостенна втулка , която компенсира нежеланият луфт и се прави пресова сглобка или към джантата или към главината.
Ще ти дам много пресен случай с нови петици.Та значи тук в Пловдив голям хит са джантите от М5 Е-39.Нали се сещате за за тази чудовищно красива 18-ска тип Shadow Nikel ? Представятели си 4 чистак нови такива да струват .........800 Лв.Едната кола с проблем беше 525tds 94 г. ,другата 523 98г. и двете перфектно обслужвани и с болки като твойте.Та тези ако мога да ги нарека джанти имаха следните достойнства:
1.Не бяха 18 , а 16 цолови.
2.Отвора на джантата беше с 1 мм. го-голям от диаметъра на главината (е как няма да бият).
3.Не са швабски , а италиански или турски.
Иначе фасона и специфичното покритие го бяха докарали измирците.Тези случай не са прецедент , това случва с всяко БМВ обуто с фалшименто джанти.
В крайна сметка ако найстина има отклонение , алтернатива има.На струг се прави тънкостенна втулка , която компенсира нежеланият луфт и се прави пресова сглобка или към джантата или към главината.
отг::tresene na kolata :((
Vij, az sym imal nqkolko koli... povesheto pyti pri tazi skorosk koqto obqsnavash (no az mislq che vibraciite se poqvqvat pri po niska -10km) e blagodarenie na kriva predna guma - vidimo nishto i nqma...
) -ako e janta - ti si sys zadno (pri neko na po golqmo izkrivqvane se useshta vibraciq) tq se pravi i na mashina vednaga se hvashta. Ima i oshte neshto ako ne e guma ili janta - napravisi truda da vdignesh kolata na krik otpred i vij bez da svalqsh gumata dali ima luft vodoravno ili otvesno moje da e ot nakrainik... t.e. ako go pravi samo primerno mejdu 80 - 90km i posle 140 - 150km neshto ot sorta.
THE POWER
IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

THE POWER
IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!
отг::tresene na kolata :((
Никакви луфтове по предницата не могат да причинят резонансно биене във волана.То е в следствие на небалансирана въртяща се част, а това са главината, спирачният диск и джантата с гумата.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани