BMW - Бъдещето.
Модератор: Общи модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Новини
-
BMW - Бъдещето.
Още една статия от в. Капитал Авто.
И нея ще я набирам на ръка така че без смях за изядени букви.
Ранната поява на 5-тата серия в Европа няма да попречи на официално запланувания дебют в края на септември. Тогава Е60 ще се появи за първи път на голям салон по време на домашното за немците изложение във Франкфурт на Майн. Шест месеца по-късно в Женева ще дебютира и комби версията, наречена по традиция Touring. Новата петица ще бъде последвана от още половин дузина модели, които баварците ще покажат през следващите пет години.
Първата сред тях ще бъде новата 6-та серия. Това ще е голямо купе от най-висок клас. Външно то ще заимства много от елементите на последното поколение от седмата серия, но технически ще е базирано на новата 5-та сериа (Е60). В момента моделът минава последните си тестове и най-вероятно ще бъде показан официално през тази есен на изложението във Франкфурт на Майн или през пролетта в Женева. Още по-любопитното е, че автомобилът ще споделя общ мотор с бъдещия спортен модел Rolls Royce (от януари британската фирма е собственост на BMW) V-образен 8-цилиндров с турбо пълнене.
Проектът, по-който в момента се работи най-активно в развойния отдел в Мюнхен, е с вътрешнозаводско наименование Е90. Това в действителност е заместникът на сегашната 3-та серия седан. Подобно на сега представената 5-та серия, той ще има много смел дизайн. Според плана на BMW представянето на Е90 ще трябва да се състои през есента на 2005 г. във Франкфурт. Половин година по-късно, през 2006, ще дебютира и комби версията, наречена по традиция Touring (E91).
по това време ще се състои и голямата промяна. Версийте купе и кабриолет вече ще се обособят в отделно моделно семейстно - 4-та серия. Техните вътрешнофирмени номера са Е92 (есента на 2006) / Е93 (пролета на 2007). Новата стратегия на фирмата е моделите с две врати да носят четни номера, а седаните - нечетни. Всички модели от 3-та и 4-та серия ще бъдат с 6-цилиндрови мотори, а моделът М3 ще е с V8 двигател. Освен това гамата на BMW ще бъде допълнително обогатена с два нови всъдехода - X3 \2004\ и X7 \2005\.
На практика това означава, че пет години BMW ще поднови и разшири (очаква се и дебютът на новата 2-ра серия) гамата си от модели изцяло.
И нея ще я набирам на ръка така че без смях за изядени букви.

Ранната поява на 5-тата серия в Европа няма да попречи на официално запланувания дебют в края на септември. Тогава Е60 ще се появи за първи път на голям салон по време на домашното за немците изложение във Франкфурт на Майн. Шест месеца по-късно в Женева ще дебютира и комби версията, наречена по традиция Touring. Новата петица ще бъде последвана от още половин дузина модели, които баварците ще покажат през следващите пет години.
Първата сред тях ще бъде новата 6-та серия. Това ще е голямо купе от най-висок клас. Външно то ще заимства много от елементите на последното поколение от седмата серия, но технически ще е базирано на новата 5-та сериа (Е60). В момента моделът минава последните си тестове и най-вероятно ще бъде показан официално през тази есен на изложението във Франкфурт на Майн или през пролетта в Женева. Още по-любопитното е, че автомобилът ще споделя общ мотор с бъдещия спортен модел Rolls Royce (от януари британската фирма е собственост на BMW) V-образен 8-цилиндров с турбо пълнене.
Проектът, по-който в момента се работи най-активно в развойния отдел в Мюнхен, е с вътрешнозаводско наименование Е90. Това в действителност е заместникът на сегашната 3-та серия седан. Подобно на сега представената 5-та серия, той ще има много смел дизайн. Според плана на BMW представянето на Е90 ще трябва да се състои през есента на 2005 г. във Франкфурт. Половин година по-късно, през 2006, ще дебютира и комби версията, наречена по традиция Touring (E91).
по това време ще се състои и голямата промяна. Версийте купе и кабриолет вече ще се обособят в отделно моделно семейстно - 4-та серия. Техните вътрешнофирмени номера са Е92 (есента на 2006) / Е93 (пролета на 2007). Новата стратегия на фирмата е моделите с две врати да носят четни номера, а седаните - нечетни. Всички модели от 3-та и 4-та серия ще бъдат с 6-цилиндрови мотори, а моделът М3 ще е с V8 двигател. Освен това гамата на BMW ще бъде допълнително обогатена с два нови всъдехода - X3 \2004\ и X7 \2005\.
На практика това означава, че пет години BMW ще поднови и разшири (очаква се и дебютът на новата 2-ра серия) гамата си от модели изцяло.
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: BMW - Бъдещето.
[quote="!!Asen_X"]
V-образен 8-цилиндров с турбо пълнене.
Модата на турбо моторите си казва думата
V-образен 8-цилиндров с турбо пълнене.
Модата на турбо моторите си казва думата

- Racing_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Ст. Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70 3.0si
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани