Убит по време на акция E34 cabrio
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Убит по време на акция E34 cabrio
Убит по време на акция
Немалко почитатели на BMW смятат Е34 за най-истиската М-петица. Причините за това са много, но две от тях са най-очевидни. Освен че за времето си няма равна като ходови характеристики, тази генерация на расовия баварски седан се екипира с емблематичния за марката редови шестцилиндров двигател за разлика от наследниците. От друга страна Е34 си остава последният подобен модел, сглобяван изцяло на ръка в спортното поделение. Понякога един майстор изработва целия автомобил и инженерите на M-дивизията са в състояние да познаят без проблем кой точно е той. Тази практика е изоставена по-късно. Изобщо, за правоверния поклонник на BMW върховата Е-тридесет и четворка има само един кусур - вратите са прекалено много на брой.
Всъщност се оказва, че в Мюнхен никога не са пренебрегвали този “проблем”. След 20 години в строга тайна на бял свят излиза не просто двуврата Е34-ка, а направо кабриолет. M GmbH разкри плановете си за производство на такава модификация пред отбрана група журналисти по случай четвъртвековния си юбилей. За базирания на седана автомобил се носят слухове още в края на 80-те, но те са потвърдени едва сега.
Макар със сигурност да докарва сърдечна аритмия сред хардкор феновете на модела, М5 Е34 Cabrio не може да се похвали с кой знае какви конструктивни попадения. Използва стандартната платформа, но с подсилен под, а вместо четири врати има две удължени. В механичен план не се различава от седана с неговия 3.5-литров шестак с 315 к.с. Далеч по-фрапираща е новината, че през 1989 г. откритата версия е била напълно готова за серийно производство.
Определена била дори крайната цена за британския пазар (50 000 паунда), а на щанда на BMW на Женевския автосалон било предвидено място за новия кабриолет. Буквално една седмица преди началото на изложението обаче в централата в Мюнхен вземат решение да анулират премиерата. Според официалното обяснение от маркегинговия отдел на компанията изразили опасения, че ще възникне натиск от страна на клиентите за по-умерени версии на откритата модификация без буквичката М в името. Така 5-ицата щяла да подбие продажбите на изключително доходоносния 3er Cabrio.
До днес е запазен само един екземпляр от открития М5 Е34 с регистрация ZS на BMW Individual program, за което може само да се съжалява.
Немалко почитатели на BMW смятат Е34 за най-истиската М-петица. Причините за това са много, но две от тях са най-очевидни. Освен че за времето си няма равна като ходови характеристики, тази генерация на расовия баварски седан се екипира с емблематичния за марката редови шестцилиндров двигател за разлика от наследниците. От друга страна Е34 си остава последният подобен модел, сглобяван изцяло на ръка в спортното поделение. Понякога един майстор изработва целия автомобил и инженерите на M-дивизията са в състояние да познаят без проблем кой точно е той. Тази практика е изоставена по-късно. Изобщо, за правоверния поклонник на BMW върховата Е-тридесет и четворка има само един кусур - вратите са прекалено много на брой.
Всъщност се оказва, че в Мюнхен никога не са пренебрегвали този “проблем”. След 20 години в строга тайна на бял свят излиза не просто двуврата Е34-ка, а направо кабриолет. M GmbH разкри плановете си за производство на такава модификация пред отбрана група журналисти по случай четвъртвековния си юбилей. За базирания на седана автомобил се носят слухове още в края на 80-те, но те са потвърдени едва сега.
Макар със сигурност да докарва сърдечна аритмия сред хардкор феновете на модела, М5 Е34 Cabrio не може да се похвали с кой знае какви конструктивни попадения. Използва стандартната платформа, но с подсилен под, а вместо четири врати има две удължени. В механичен план не се различава от седана с неговия 3.5-литров шестак с 315 к.с. Далеч по-фрапираща е новината, че през 1989 г. откритата версия е била напълно готова за серийно производство.
Определена била дори крайната цена за британския пазар (50 000 паунда), а на щанда на BMW на Женевския автосалон било предвидено място за новия кабриолет. Буквално една седмица преди началото на изложението обаче в централата в Мюнхен вземат решение да анулират премиерата. Според официалното обяснение от маркегинговия отдел на компанията изразили опасения, че ще възникне натиск от страна на клиентите за по-умерени версии на откритата модификация без буквичката М в името. Така 5-ицата щяла да подбие продажбите на изключително доходоносния 3er Cabrio.
До днес е запазен само един екземпляр от открития М5 Е34 с регистрация ZS на BMW Individual program, за което може само да се съжалява.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Убит по време на акция E34 cabrio

- PoLiCaIcHeTo
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 8.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Убит по време на акция E34 cabrio
Уникален автомобил 

- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Re: Убит по време на акция E34 cabrio
Само да попитам: някой да е виждал снимка, различна от тази серия...?
viewtopic.php?f=4&t=173152&p=1907292&hilit=%D0%B534+%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BE#p1907292
viewtopic.php?f=4&t=173143
viewtopic.php?f=4&t=87149&hilit=%D0%B534+%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BE
viewtopic.php?f=4&t=173152&p=1907292&hilit=%D0%B534+%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BE#p1907292
viewtopic.php?f=4&t=173143
viewtopic.php?f=4&t=87149&hilit=%D0%B534+%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BE
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Убит по време на акция E34 cabrio
аз несъм мяркал чесно казано
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Убит по време на акция E34 cabrio
Не изглежда никак зле на фона на това, което си представя човек, когато чуе "е34 кабрио".
- Tunderbimmer
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 2.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 Комбинизон, E39 Комбинизон
- Мечтае да кара: Е60 MPower Hurricane RS или RR
- Детайли за колата: Е30-ката стегнат и приятен външен вид / Е39-ката меко казано добра.
Re: Убит по време на акция E34 cabrio
Страхотен автомобил.Тайно си мисля че след време ще се появят и още няколко такива е34-ки кабрио гледани някъде в нечий шефски гараж и пазени в строга тайна все още..... ха ха ха.Благодарности на колегата ''niagolov'' за инфото ще е полезно за съфорумци и за любознателните. 

- ///Motorsport
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
Re: Убит по време на акция E34 cabrio
Фен съм на Е34, идеята за Е34 купе е страхотна, а за кабрио...
Жалко, че модела не се произвежда в купе/кабрио версия, щеше да е убийствен

Жалко, че модела не се произвежда в купе/кабрио версия, щеше да е убийствен

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
- k1p1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 25.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e36 316i 1.9 m43TUB19
- Мечтае да кара: e36 m3 evo
Re: Убит по време на акция E34 cabrio
Истинска красота.
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Убит по време на акция E34 cabrio
Е30ката кабрио е много красива, но наистина ако е излязла в серийно производство Е34ката кабрио определено щеше да измести тройката. Какво остава ако наистина я пуснат серийно и не само М5.
Е34ката радва окото дори само на снимки.
Определено щеше да е в пъти по-сполучлива от 124ката кабрио на мерцедес.
Е34ката радва окото дори само на снимки.

Определено щеше да е в пъти по-сполучлива от 124ката кабрио на мерцедес.

- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
Re: Убит по време на акция E34 cabrio
Много красива кола.Жалко че не е влязла в серийно производство.
- Hamann®
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10.04.2011
- Местоположение: Софийско
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
Re: Убит по време на акция E34 cabrio
изключителен автомобил,жалко че са го отстранили
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани