Нещо за музея.. m5 csl
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Нещо за музея.. m5 csl
За съжаление само като такси.

BMW отпазнува 25-годишнината на петата серия с уникална версия на M5 Е60. 5,5-литров мотор и пълна програма за олекотяване са двата ключови момента от програмата за M5 CSL.
Стандартният V10, чийто цилиндри са разположени под ъгъл от 90 градуса, генерира 507 к. с. максимална мощност и 520 Нм въртящ момент от 5 литра работен обем. При M5 CSL обаче той нараства с 0,5 литра заради удължения ход на буталата. Еърбоксът за въздушния филтър е уголемен, като смукателната система е изработена изцяло от кабон. Добавен е и още един маслен радиатор, което се вижда от модифицираните въздуховоди на предната броня.
За съжаление баварците не дават точните динамични характеристики на силовия тракт, но по всяка вероятност максималната мощност достига 580 к. с. , а въртящият момент – 542 Нм. Седемстепенната скоростна кутия с два съединителя на M3 е модифицирана, за да намери място под капка на М5 CLS, като смяната на предавките се осъществява директно от планки на волана.
Съществени промени има и по купето, като например карбоновият покрив. От композитния материал са изработени и предните две седалки, като задният ред е премахнат изцяло. В резултат баварските инженери са спестили 50 килограма от тежащия в заводската си версия 1830 автомобил. Окачването е получило нови настройки, но като цяло не се различава от стандартното за M5 на E60.posting.php?mode=post&f=1
След всички тези модификации M5 CLS с лекота подобрява резултатите на стандартната версия. Спринтът от 0 до 100 км/ч се изпълнява за по-малко от 4 секунди, а пълната обиколка на пистата „Нюрбургринг” във версията „Нордшлайфе” – за 8 минути, което е с около 20 секунди по-добро постижение от това на М5.
От BMW обясняват, че не планират серийно производство на M5 CLS и че в момента компанията се е концентрирала върху развитието на следващата генерация на модела.
Източник: net.
BMW отпазнува 25-годишнината на петата серия с уникална версия на M5 Е60. 5,5-литров мотор и пълна програма за олекотяване са двата ключови момента от програмата за M5 CSL.
Стандартният V10, чийто цилиндри са разположени под ъгъл от 90 градуса, генерира 507 к. с. максимална мощност и 520 Нм въртящ момент от 5 литра работен обем. При M5 CSL обаче той нараства с 0,5 литра заради удължения ход на буталата. Еърбоксът за въздушния филтър е уголемен, като смукателната система е изработена изцяло от кабон. Добавен е и още един маслен радиатор, което се вижда от модифицираните въздуховоди на предната броня.
За съжаление баварците не дават точните динамични характеристики на силовия тракт, но по всяка вероятност максималната мощност достига 580 к. с. , а въртящият момент – 542 Нм. Седемстепенната скоростна кутия с два съединителя на M3 е модифицирана, за да намери място под капка на М5 CLS, като смяната на предавките се осъществява директно от планки на волана.
Съществени промени има и по купето, като например карбоновият покрив. От композитния материал са изработени и предните две седалки, като задният ред е премахнат изцяло. В резултат баварските инженери са спестили 50 килограма от тежащия в заводската си версия 1830 автомобил. Окачването е получило нови настройки, но като цяло не се различава от стандартното за M5 на E60.posting.php?mode=post&f=1
След всички тези модификации M5 CLS с лекота подобрява резултатите на стандартната версия. Спринтът от 0 до 100 км/ч се изпълнява за по-малко от 4 секунди, а пълната обиколка на пистата „Нюрбургринг” във версията „Нордшлайфе” – за 8 минути, което е с около 20 секунди по-добро постижение от това на М5.
От BMW обясняват, че не планират серийно производство на M5 CLS и че в момента компанията се е концентрирала върху развитието на следващата генерация на модела.
Източник: net.
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Нещо за музея.. m5 csl
Само можем да си представяме какво е да караш лимузина, която ускорява до 100 км за под 4 сек...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Нещо за музея.. m5 csl
Пускано е вече 
- Е60 М5 е за 8,13 а колкото и да се опитвам да намеря смисъл в тази кола (М5 ЦСЛ) не мога . . .

а пълната обиколка на пистата „Нюрбургринг” във версията „Нордшлайфе” – за 8 минути, което е с около 20 секунди по-добро постижение от това на М5.
- Е60 М5 е за 8,13 а колкото и да се опитвам да намеря смисъл в тази кола (М5 ЦСЛ) не мога . . .
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Нещо за музея.. m5 csl
acho.rs написа:Пускано е вечеа пълната обиколка на пистата „Нюрбургринг” във версията „Нордшлайфе” – за 8 минути, което е с около 20 секунди по-добро постижение от това на М5.
- Е60 М5 е за 8,13 а колкото и да се опитвам да намеря смисъл в тази кола (М5 ЦСЛ) не мога . . .
Тя затова е само една - защото няма смисъл.Хората просто за празника са разцъкали един болид

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Нещо за музея.. m5 csl
Lord написа:Смисъл, смисъл, колко смисъл има в това да те возят в бързо такси.
Ами едно М3 е също толкова бързо , но доста доста по-евтино . Под няма смисъл , имах предвид - да вземеш луксозна голяма кола , да и набиеш мощен мотор и после да премахнеш и най-малки наченки на лукс и изобщо оборудване , но видиш ли пак колата си е 1,8 тона и не може да се мери с нещо по-леко и по малко , което е и 3 пъти по-евтино

Re: Нещо за музея.. m5 csl
е няма как да направиш 3ка на такси бате, много е малка
за това им трябва купето на 5цата
за това им трябва купето на 5цата
No bling at the Ring
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Нещо за музея.. m5 csl
пак по- добре м5 цлс, отколкото 2уцилиндровка с предно
къв е смисъла, къв е смисъла... при тия коли няма смисъл бе, смисъла е, че ако имах 3 пъти повече пари от колкото за м3, щях да си купя 3 пъти по скъпа кола, а именно м5. тия коли са за мяняци с кинти, не за някой дет си търси практична евридейка.

къв е смисъла, къв е смисъла... при тия коли няма смисъл бе, смисъла е, че ако имах 3 пъти повече пари от колкото за м3, щях да си купя 3 пъти по скъпа кола, а именно м5. тия коли са за мяняци с кинти, не за някой дет си търси практична евридейка.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: Нещо за музея.. m5 csl
acho.rs написа: Е60 М5 е за 8,13 а колкото и да се опитвам да намеря смисъл в тази кола (М5 ЦСЛ) не мога . . .
ами аз като гледам какво ти пише в аватара, не очаквам и да намериш смисъл. на мен лично много ми харесва колата и смятам че ще я пуснат в лимитирано серийно производсто макар и малко по-нататък във времето.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Нещо за музея.. m5 csl
Както винаги - the best from BMW. Голям фен съм на е60, още повече на S85, а като чета какво са сътворили... мога само да се 

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Нещо за музея.. m5 csl
Имах щастието да се повозя тази година на Е60 М5. С една дума - уникална
Представям си пък CSL какво прави 


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани