как да видя дали диференциал е шпер

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: София

как да видя дали диференциал е шпер

Мнение от Aurora » 07 Авг 2005, 10:33

как да видя дали диференциалът е шпер или не шпер
става дума за Е36 325 купе 95 година

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 07 Авг 2005, 10:47

на табелката на дифа.след предавателното число трябва да има S....другия начин е тест,ама дали продавача ще ти позволи е друг въпрос
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е60 LCI 530 xd MT

Мнение от sikar » 07 Авг 2005, 10:49

Мисля че най-просто е като вдигнеш едното задно колело с крика(другото си е на земята) и се опиташ да го завъртиш-ако се върти няма шпер

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: София

Мнение от Aurora » 07 Авг 2005, 10:52

sikar написа:Мисля че най-просто е като вдигнеш едното задно колело с крика(другото си е на земята) и се опиташ да го завъртиш-ако се върти няма шпер

за да проверя така, трябва да изключя скорости нали?

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 07 Авг 2005, 11:19

Да ;) Иначе ще трябва да въртиш коляновия вал...
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 07 Авг 2005, 11:51

Леле аз ония ден на табелката търсех Д,защото си мислех,че тогава ще е шпер,а то май беше С
ТДС - Турбо Див Селянин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 14.01.2004

Мнение от vlad0 » 07 Авг 2005, 12:27

разисквано ;)
поставяш една гума на по-хлъзгава повърхност примерно песъчливо, а другата на асфалт и даваш газ и гледаш после колко линии си оставил ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: София

Мнение от Aurora » 07 Авг 2005, 12:59

добре де колко струва един такъв шпер?

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 08 Авг 2005, 8:38

ako двте колела са във въздуха , колата изгасена и на скорост -> като завъртиш едното колело другото ако се завърти в същата посока е шпер, ако се завърти на обратно- не е
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 09 Авг 2005, 6:55

xterminat0r написа:разисквано ;)
поставяш една гума на по-хлъзгава повърхност примерно песъчливо, а другата на асфалт и даваш газ и гледаш после колко линии си оставил ;)


не е задължително да е на различни настилки - минимален наклон на терена/асфалта (който е налице почти навсякъде) е достатъчен...

- тръгваш с въртене на гуми - ако оставиш две дири значи 99% си с блокиращ диференциал, ако оставиш само една - значи не си. Ако оставяш две дири, за да си 100% сигурна пробвай същото нещо на същото място с друга кола, за която си сигурна че няма шпер (за да остави само една диря и да си сигурна че ако не си с шпер няма шанс да остави две)
табелката мможе да е паднала (тва май стана клише :) ) та най-добрия вариант е да я дигнете с крик....

а продавача трябва да е съгласен на подобни "издевателства"
а ако ти каже нещо от сорта "докато не я купиш не вдигай повече от 3000 оборота" направо можеш да му покажеш колко ти е готин средния пръст и да си търсиш друга кола :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 09 Авг 2005, 14:06

DEFLEPPARD написа:а ако ти каже нещо от сорта "докато не я купиш не вдигай повече от 3000 оборота" направо можеш да му покажеш колко ти е готин средния пръст и да си търсиш друга кола :idea:

:OT:
Или другия вариянт е да си търсиш WRC автомобил , да речем Citroen Xara XRC на 2750 об./мин. има 580 Нм :shock: :mhihi:
и няма да имаш проблем при закопуването и пробването до 3000 об./мин. ;)
Най-мразя да съм прав!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 09 Авг 2005, 23:03

А как изглежда тая табелка,защото единственото което видях е надпис с цифри и букви на самия диференциал,а другото което видях е,че влиза някаква букса с кабелче в него(възможно ли е тая букса да е от некоя системка за блокиране)
ТДС - Турбо Див Селянин

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 09 Авг 2005, 23:48

просто е;)
първа, волана навит до край, 6500 оборота и си махаш крака от съединителя и моментално ще си каже;)
п.с.: за да се подсигуриш, че всичко е ок, набиваш и втора после, да не би случайно да си се заблудил :lol:
Изображение

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 10 Авг 2005, 4:06

:mhihi: Не съм сигурен как бих реагирал ако съм собственика на точно тази 320ка :mhihi:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 10 Авг 2005, 9:11

Bavarishe написа:А как изглежда тая табелка,защото единственото което видях е надпис с цифри и букви на самия диференциал,а другото което видях е,че влиза някаква букса с кабелче в него(възможно ли е тая букса да е от некоя системка за блокиране)


Виж дали има пред предавателното число(3.64,3,91, и т.н.) Буквата S,а буксата е за километража :) табелката е закачена на един от болтовете на капака на дифа.

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook