Когато вдигна над 100 ка и климатика ми спира??
Модератор: Общи модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Когато вдигна над 100 ка и климатика ми спира??
Когато вдигна над 100 или над 2000 оборота и климатика ми спира???
Направих му пълна профилактика:
1-измих радиаторите
2-изпуснахме го и му заредихме точно количество фреон(800-825гр)
3-маслото е то4но около 100-грама
4-смених ТРВ-то(това е нещо като термостат които затваря или отваря притока на фреон)
5-смених филтъра на климатика
и кво ли не но когато вдигаюна над 2100 0борота или 2200 кликматика спира за да тръгне пак трябва да изгася и да запля .
НЯКАКВИ ИДЕИ
Направих му пълна профилактика:
1-измих радиаторите
2-изпуснахме го и му заредихме точно количество фреон(800-825гр)
3-маслото е то4но около 100-грама
4-смених ТРВ-то(това е нещо като термостат които затваря или отваря притока на фреон)
5-смених филтъра на климатика
и кво ли не но когато вдигаюна над 2100 0борота или 2200 кликматика спира за да тръгне пак трябва да изгася и да запля .
НЯКАКВИ ИДЕИ
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
спира студеното или спира да духа ?
според мене е електроннен проблем ...
ако спира да духа, значи е от една ел. джаджа виж тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20685
според мене е електроннен проблем ...
ако спира да духа, значи е от една ел. джаджа виж тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20685
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Моят климатик, също изключваше при извънградско миналото лято!
Обиколих де, що има клима-маистор в Пловдив и наоколо, елктрониката която, го управлява не показа никакви грешки при диагностиката , съмнявах се че е ел. съеденителя, в Импас(минават за най-добрите) ми казаха че елсъеденителя не подлежи на ремонт! Ако е заминал той,направо нов комресор
и така цяло лято!
Зимата не го ползвах много
, доиде лятото и се оправи от самосебеси, работи та се къса
.
Та, проблема ти е доста сложен, според пловдивските "специалисти"!
Успех !

Обиколих де, що има клима-маистор в Пловдив и наоколо, елктрониката която, го управлява не показа никакви грешки при диагностиката , съмнявах се че е ел. съеденителя, в Импас(минават за най-добрите) ми казаха че елсъеденителя не подлежи на ремонт! Ако е заминал той,направо нов комресор

Зимата не го ползвах много


Та, проблема ти е доста сложен, според пловдивските "специалисти"!

Успех !
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
BAYRON написа:на чий дявол служи този ел съединител?? некой може ли да ми обясни
TОва е зъбна муфа (наи - 4есто) ,която зацепва задвижваното от ремак колело към оста на компресора и така включва и изключва климатика,управлява се от електри4ески сигнал ,които задвижва ел. магнитен механизам на саединителя.Малко тъпо го обяснявам,но не6то ми се е из4ерпало дар словото,та не е задължително да ме разбере6,нека някои се опита да го обясни по подробно
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани