Когато вдигна над 100 ка и климатика ми спира??

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 29.06.2005
Местоположение: CHUMEN

Когато вдигна над 100 ка и климатика ми спира??

Мнение от Weso » 20 Юли 2005, 23:13

Когато вдигна над 100 или над 2000 оборота и климатика ми спира???
Направих му пълна профилактика:
1-измих радиаторите
2-изпуснахме го и му заредихме точно количество фреон(800-825гр)
3-маслото е то4но около 100-грама
4-смених ТРВ-то(това е нещо като термостат които затваря или отваря притока на фреон)
5-смених филтъра на климатика
и кво ли не но когато вдигаюна над 2100 0борота или 2200 кликматика спира за да тръгне пак трябва да изгася и да запля .


НЯКАКВИ ИДЕИ

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 20 Юли 2005, 23:21

спира студеното или спира да духа ?
според мене е електроннен проблем ...
ако спира да духа, значи е от една ел. джаджа виж тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20685

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 29.06.2005
Местоположение: CHUMEN

Мнение от Weso » 20 Юли 2005, 23:24

не е това
климатика влиза в защитен режим и спира за да трагне пак гасиш и палиш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 21 Юли 2005, 15:21

Съединител на компресора?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 21 Юли 2005, 15:49

Моят климатик, също изключваше при извънградско миналото лято! :evil:
Обиколих де, що има клима-маистор в Пловдив и наоколо, елктрониката която, го управлява не показа никакви грешки при диагностиката , съмнявах се че е ел. съеденителя, в Импас(минават за най-добрите) ми казаха че елсъеденителя не подлежи на ремонт! Ако е заминал той,направо нов комресор :shock: и така цяло лято!
Зимата не го ползвах много ;) , доиде лятото и се оправи от самосебеси, работи та се къса :D.
Та, проблема ти е доста сложен, според пловдивските "специалисти"! :(
Успех !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 21 Юли 2005, 16:40

Turboman написа:Съединител на компресора?

на чий дявол служи този ел съединител?? некой може ли да ми обясни

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 21 Юли 2005, 17:05

BAYRON написа:на чий дявол служи този ел съединител?? некой може ли да ми обясни


TОва е зъбна муфа (наи - 4есто) ,която зацепва задвижваното от ремак колело към оста на компресора и така включва и изключва климатика,управлява се от електри4ески сигнал ,които задвижва ел. магнитен механизам на саединителя.Малко тъпо го обяснявам,но не6то ми се е из4ерпало дар словото,та не е задължително да ме разбере6,нека някои се опита да го обясни по подробно

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook