Впечатления от Камор Ауто
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Toledo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 22.02.2005
- Местоположение: София
- Кара: E90
Впечатления от Камор Ауто
Искам да споделя лично мнение за фирмата и хората, работещи там, т.к. във форума съм срещал противоречиви оценки. Значи в понеделник си записах час за преглед за вторник сутринта, т.к. си харесах едно БМВ по обява в Мобиле и исках да видя в какво състояние се намира. Вчера сутринта отиваме с Продавача, закъсняхме малко т.к. колата не е в София, но в сервиза бяха любезни и по никакъв начин не показаха, че не сме спазили уговорения час. Вкарахме колата, предложиха ни кафе, абе бяха много учтиви всички. След около час излизат двете момчета от сервиза, викат ни в тяхната стаичка и започват : колата е удряна отпред лошо и по-лошото е, че после е правена много неграмотно. В този момент Продавача ги прекъсна и започна на висок глас да заформя скандал. Момчето от сервиза стоически си овладя нервите / за което го поздравявам, щото знам какво е някой клиент да ти вдига кръвното още в 10 сутринта / и продължи да ми изброява нещата, които трябва да се сменят. Десетина минути се разменяха доста остри реплики, в един момент се почуствах неудобно и реших да приключваме и да плащам. След няколко часа се върнах да се извиня на тези момчета заради поведението на Продавача и ги питах дали все пак си струва да се пазаря за тая кола. Те като разбраха, че Продавача иска 10к ми казаха да я забравям възможно най-бързо. И ме посъветваха да не поглеждам коли с регистрация РК, КН и ВР. След тази случка почти се отказах да си сменям колата сега, но ако все пак отново реша, задължително първо ще отида в Камор за преглед. Изключително съм доволен от начина, по който работят !
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Re: Впечатления от Камор Ауто
Toledo написа: ...
браво на Камор!
Толедо, казаха ли ти какво са прегледали на колата? Имат ли примерна листа по която преглеждат? Все пак след такъв преглед в сервиз трябва си сигурен какво е читаво по колата и какво не. Ако не е тайна какво ти струваше?
Re: Впечатления от Камор Ауто
Toledo написа:Искам да споделя лично мнение за фирмата и хората, работещи там, т.к. във форума съм срещал противоречиви оценки. Значи в понеделник си записах час за преглед за вторник сутринта, т.к. си харесах едно БМВ по обява в Мобиле и исках да видя в какво състояние се намира. Вчера сутринта отиваме с Продавача, закъсняхме малко т.к. колата не е в София, но в сервиза бяха любезни и по никакъв начин не показаха, че не сме спазили уговорения час. Вкарахме колата, предложиха ни кафе, абе бяха много учтиви всички. След около час излизат двете момчета от сервиза, викат ни в тяхната стаичка и започват : колата е удряна отпред лошо и по-лошото е, че после е правена много неграмотно. В този момент Продавача ги прекъсна и започна на висок глас да заформя скандал. Момчето от сервиза стоически си овладя нервите / за което го поздравявам, щото знам какво е някой клиент да ти вдига кръвното още в 10 сутринта / и продължи да ми изброява нещата, които трябва да се сменят. Десетина минути се разменяха доста остри реплики, в един момент се почуствах неудобно и реших да приключваме и да плащам. След няколко часа се върнах да се извиня на тези момчета заради поведението на Продавача и ги питах дали все пак си струва да се пазаря за тая кола. Те като разбраха, че Продавача иска 10к ми казаха да я забравям възможно най-бързо. И ме посъветваха да не поглеждам коли с регистрация РК, КН и ВР. След тази случка почти се отказах да си сменям колата сега, но ако все пак отново реша, задължително първо ще отида в Камор за преглед. Изключително съм доволен от начина, по който работят !
Тава към 12h ли стана. Защото май се засякохме. Момчетата се бяха събрали в лявата приемна на приемчиците и обсъждаха някаква кола, която била със заварени планки или нещо подобно др. Абе нещо заварено беше.
Отивах да си взема колата и докато чаках случайно се заслушах в разговора. Аз съм доволна много от обслужването и вниманието.

- Toledo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 22.02.2005
- Местоположение: София
- Кара: E90
Точно тогава ! Значи прегледът е 65 лв и включва ходова част, двигател и електроника. Отнема около час. На мен първо ми прегледаха ходовата част и след това само закачиха някакъв компютър за малко, явно решиха че няма смисъл. Подробно ми обясниха всички дървени изпълнения по окачването, за двигателя просто казаха, че е в добро състояние / каквото и да значи това/, на въпрос за електрониката любезно ми казаха, че няма кой знае какво да проверяват - колата беше 318ТДС.
На мен ми сменяха предния ден заден ляв лагер на главина и тъй като работата отнема няколко часа, а те започнаха след обяд, та за това си взех колата вчера. Цената на лагера и услугата - всичко си беше екстра. Много съм доволна. А тази кола я зарежи - карай си твоята и като излезе нещо по-добро - гмуркай се. Поне знаеш къде да отидеш да я провериш. Камор Ауто 


- The Mravoiada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
Аз също съм супер доволен от Камор и обслужването. Евала! Мисля че само там ще си правя колата оттук насетне. А и цените са прилични.
There are moments
when the only thing that stands still
is time itself

when the only thing that stands still
is time itself

Toledo написа:, на въпрос за електрониката любезно ми казаха, че няма кой знае какво да проверяват - колата беше 318ТДС.
Точно това не го могат по електрониката нищо не хващат даже си го признаха ,за окачването може и да са ти го диагностирали .
Ако човек не е свикнал с любезностите би предположил че са много добри и отзивчиви ,а аз смятам че това е нормално отношение .
Съвет за ТДС не ходи в камор просто нямат хора за тези коли и аз пих шварц в чашки за еспресо ама погледни нещата от професионализма
успех
- Toledo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 22.02.2005
- Местоположение: София
- Кара: E90
Предложение за преглед на ТДС ? Но ако може не с подръчни материали, все пак по тия коли има доста електроника. И дори приблизително да се каже състояние на помпа, турбо. И ако може да не е Супердизел 

турбото неможе да се скрие и е достъпно за всеки уважаващ себеси майстор кулера също . Тук става въпрос за помпа /параметри настройка /и дюзи това звучи елементарно да ама не.
Трябва ти единствено уреда за помпата за да се тества ЕКУ-то .
Помпата има зацепване на главата , от него зависи и електронните настройки, гориво обороти аванс и т.н.Та значи само уреда не върши работа той показва стойности с + и- наглася ги на заводски настройки и ти казва колката е ок и пак не е.
За съжаление нещата са на проба грешка с ТДС-те ако е пипана колата и е направена добре неможеш да я разбереш а ако не е зацепена добре или не работи добре причините са холяди . Веднага майсторите почвата сменили това -да сменили онова -да дменили трето -да тодава дюзи - наред са, ми на помпата има няколко магнитни клапана по 100 лв и тях ако оправиш и се окаже главата на помпата тя е 1000-ка с труд и гарнитурка тука гарнитурка там ще се окаже че са елементите на помпата които не се сменят а си направо за нова и то излиза 2-3 бона и такива главоболия че не те съветвам да си купуваш тдс. Но понеже аз карам такава ще ти кажа че е супер кола стига да те слуша.
Така гледай да не работи тежко /те всичйи работят тежко ама да не е лош звука дюзите можеш да ги пипнеш с ръка ако не ги чуваш както трябва да не работи на високи обороти и да върви добре .
Всичко което си изчел за стрелката че играе е вярно там първо се забелазва проблема оборотите като се вдигнат и след това паднат стрелката не трябва да има откат ,тя много точно отразява промените в двигателя . Трябва да е спокоемнм всмисъм да не тресе да е равноомерен шума това и да спре да пуши като изключи турбото когато за държиш на високи обороти. За майстор няма какво да те посъветвам защото всичките тези които на мен ми ги препоръчаха се оказаха некомпетентни и са прави те са да ти вземат кинтите а ние сме за името БМВ .
Трябва ти единствено уреда за помпата за да се тества ЕКУ-то .
Помпата има зацепване на главата , от него зависи и електронните настройки, гориво обороти аванс и т.н.Та значи само уреда не върши работа той показва стойности с + и- наглася ги на заводски настройки и ти казва колката е ок и пак не е.
За съжаление нещата са на проба грешка с ТДС-те ако е пипана колата и е направена добре неможеш да я разбереш а ако не е зацепена добре или не работи добре причините са холяди . Веднага майсторите почвата сменили това -да сменили онова -да дменили трето -да тодава дюзи - наред са, ми на помпата има няколко магнитни клапана по 100 лв и тях ако оправиш и се окаже главата на помпата тя е 1000-ка с труд и гарнитурка тука гарнитурка там ще се окаже че са елементите на помпата които не се сменят а си направо за нова и то излиза 2-3 бона и такива главоболия че не те съветвам да си купуваш тдс. Но понеже аз карам такава ще ти кажа че е супер кола стига да те слуша.
Така гледай да не работи тежко /те всичйи работят тежко ама да не е лош звука дюзите можеш да ги пипнеш с ръка ако не ги чуваш както трябва да не работи на високи обороти и да върви добре .
Всичко което си изчел за стрелката че играе е вярно там първо се забелазва проблема оборотите като се вдигнат и след това паднат стрелката не трябва да има откат ,тя много точно отразява промените в двигателя . Трябва да е спокоемнм всмисъм да не тресе да е равноомерен шума това и да спре да пуши като изключи турбото когато за държиш на високи обороти. За майстор няма какво да те посъветвам защото всичките тези които на мен ми ги препоръчаха се оказаха некомпетентни и са прави те са да ти вземат кинтите а ние сме за името БМВ .
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
аз искам друго да споделя: моя позната спечели тест драйв за една събота и неделя от камор ауто с мини, обаче от момента на спечелването на наградата никой не й се е обадил... струва ми се несериозно
за сравнение други тази седмица ще карат Ягуар... от там са се свързали с печелившите над 3 пъти. за 2 седмици период.
нямам едея защо така се получава. нищо лично де!

за сравнение други тази седмица ще карат Ягуар... от там са се свързали с печелившите над 3 пъти. за 2 седмици период.
нямам едея защо така се получава. нищо лично де!

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани