БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
Дойде време и тазгодишните награди в реномираната класация "Двигател на годината" за 2010 да бъдат официално оповестени. Както се очаква БМВ е сред призьорите в няколко категории. И за да не съм голословен ето и резултатите:
Категория за двигател с обем 1.8-литра
1. BMW-PSA 1.6-литра Turbo (MINI Cooper S, Clubman Cooper S, Peugeot 207, 308, MINI JCW, Clubman JCW) 268
2. Toyota Hybrid 1.8-литра (Prius, Auris) 185
3. Audi 1.8-литра TFSI (Audi A5, A4, A3, TT, Seat Leon, Altea/XL/Freetrack, Exeo, Skoda Octavia, Superb, Yeti, VW Passat, Passat CC) 133
4. Mercedes-Benz 1.8-литра Supercharged (CLC, C-Class, SLK, E-Class) 98
5. Alfa Romeo 1.7-литра DI Turbo (159, Brera, Spider, Giulietta) 84
6. Volkswagen 1.6-литра TDi (VW Polo, Jetta, Passat, Audi A3, Seat Ibiza, Seat Leon, Altea/XL/Freetrack)
Категория за двигател с обем 2-литра
1. BMW 2-литра Twin Turbo Diesel (123d, X1 23d) 293
2. Audi 2-литра TFSI (Audi A4, A4 Allroad, A5, A5 Sportback, A6, Q5, S3, VW Scirocco, Jetta, Passat, Tiguan, Golf, Seat Leon, Cupra R, Exeo, Skoda Octavia RS) 215
3. Audi 2-литра TFSI (Audi TT, VW Eos, Golf, Seat Leon, FR/Cupra, Seat Altea/XL/Freetrack) 156
4. Honda 2-литра i-VTEC (Civic Type-R) 150
5. Mitsubishi 2-литра Turbo (Evo, Lancer) 73
6. Subaru 2-литра Diesel (Impreza, Outlook, Forester, Legacy) 71
Категория за двигател с обем 3-литра
1. BMW 3-литра DI Twin Turbo (135i, 335i, 535i, X5 35i, X6 35i, Z4) 332
2. BMW Diesel 3-литра Twin Turbo (335d, 635d, X3 35d, X5 40d, 740d) 278
3. Audi 3-литра DI Supercharged (S4, S5) 125
4. Jaguar/Ford/PSA Diesel 3-литра (Citroеn C5, C6, Peugeot 407 Coupe, Jaguar XF, XJ, Range Rover Sport) 117
5. Porsche 2.9-литра DI (Boxster, Cayman) 109
6. Audi/VW 3-литра TDI (Audi A4, A4 Allroad, A5, A5 Sportback, A6, A6 Allroad, Q5, Q7, VW Touareg, Porsche Cayenne) 82
Категория за двигател с обем 4-литра
1. BMW 4-литра V8 (M3) 267
2. Porsche 3.8-литра (GT3, 911 GT3 RS) 179
3. Nissan 3.8-литра Twin Turbo (GT-R) 156
4. Porsche 3.6-литра Turbo (911 Turbo, 911 S Turbo GT2) 150
5. Porsche 3.8-литра DI (911) 119
6. Porsche 3.4-литра DI (Boxster, Boxster Spyder, Cayman S) 89
Цялата класация в останалите категории
Категория за двигател с обем 1.8-литра
1. BMW-PSA 1.6-литра Turbo (MINI Cooper S, Clubman Cooper S, Peugeot 207, 308, MINI JCW, Clubman JCW) 268
2. Toyota Hybrid 1.8-литра (Prius, Auris) 185
3. Audi 1.8-литра TFSI (Audi A5, A4, A3, TT, Seat Leon, Altea/XL/Freetrack, Exeo, Skoda Octavia, Superb, Yeti, VW Passat, Passat CC) 133
4. Mercedes-Benz 1.8-литра Supercharged (CLC, C-Class, SLK, E-Class) 98
5. Alfa Romeo 1.7-литра DI Turbo (159, Brera, Spider, Giulietta) 84
6. Volkswagen 1.6-литра TDi (VW Polo, Jetta, Passat, Audi A3, Seat Ibiza, Seat Leon, Altea/XL/Freetrack)
Категория за двигател с обем 2-литра
1. BMW 2-литра Twin Turbo Diesel (123d, X1 23d) 293
2. Audi 2-литра TFSI (Audi A4, A4 Allroad, A5, A5 Sportback, A6, Q5, S3, VW Scirocco, Jetta, Passat, Tiguan, Golf, Seat Leon, Cupra R, Exeo, Skoda Octavia RS) 215
3. Audi 2-литра TFSI (Audi TT, VW Eos, Golf, Seat Leon, FR/Cupra, Seat Altea/XL/Freetrack) 156
4. Honda 2-литра i-VTEC (Civic Type-R) 150
5. Mitsubishi 2-литра Turbo (Evo, Lancer) 73
6. Subaru 2-литра Diesel (Impreza, Outlook, Forester, Legacy) 71
Категория за двигател с обем 3-литра
1. BMW 3-литра DI Twin Turbo (135i, 335i, 535i, X5 35i, X6 35i, Z4) 332
2. BMW Diesel 3-литра Twin Turbo (335d, 635d, X3 35d, X5 40d, 740d) 278
3. Audi 3-литра DI Supercharged (S4, S5) 125
4. Jaguar/Ford/PSA Diesel 3-литра (Citroеn C5, C6, Peugeot 407 Coupe, Jaguar XF, XJ, Range Rover Sport) 117
5. Porsche 2.9-литра DI (Boxster, Cayman) 109
6. Audi/VW 3-литра TDI (Audi A4, A4 Allroad, A5, A5 Sportback, A6, A6 Allroad, Q5, Q7, VW Touareg, Porsche Cayenne) 82
Категория за двигател с обем 4-литра
1. BMW 4-литра V8 (M3) 267
2. Porsche 3.8-литра (GT3, 911 GT3 RS) 179
3. Nissan 3.8-литра Twin Turbo (GT-R) 156
4. Porsche 3.6-литра Turbo (911 Turbo, 911 S Turbo GT2) 150
5. Porsche 3.8-литра DI (911) 119
6. Porsche 3.4-литра DI (Boxster, Boxster Spyder, Cayman S) 89
Цялата класация в останалите категории
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
Класиране Международен двигател на годината 2010
1. Volkswagen 1.4-литра TSI Twincharger (VW Golf, Scirocco, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) 384
2. BMW 3-литра DI Twin Turbo (135i, 335i, 535i, X5 35i, X6 35i, Z4) 365
3. Mercedes-AMG 6.2-литра (C 63 AMG, S 63 AMG, SL 63 AMG, CL 63 AMG, E 63 AMG, CLS 63 AMG, ML 63 AMG) 258
4. BMW Diesel 2-литра Twin Turbo (123d, X1 23d) 218
5. BMW M 4-литра V8 (M3) 169
6. Audi 2.5-литра (Audi TT RS) 155
7. BMW-PSA 1.6-литра Turbo (MINI Cooper S, Clubman Cooper S, Peugeot 207, 308, MINI JCW, Clubman JCW) 153
8. Toyota 1-литра (Aygo, IQ, Yaris/Vitz, Citroën C1, Peugeot 107, Subaru Justy) 98
Спортен двигател на годината 2010
1. Mercedes-AMG 6.2-литра (C 63 AMG, S 63 AMG, SL 63 AMG, CL 63 AMG, E 63 AMG, CLS 63 AMG, ML 63 AMG) 220
2. Porsche 3.8-литра (GT3, 911 GT3 RS) 125
3. BMW 3-литра DI Twin Turbo (135i, 335i, 535i, X5 35i, X6 35i, Z4) 67
3. Ferrari 6-литра V12 (599 GTB) 67
5. Nissan 3.8-литра Twin Turbo (GT-R) 64
6. BMW 4.4-литра V8 (X5 M, X6 M) 60
И второ и трето място не са за подценяване. Интересно ми е по какъв критерий ги избират?
1. Volkswagen 1.4-литра TSI Twincharger (VW Golf, Scirocco, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) 384
2. BMW 3-литра DI Twin Turbo (135i, 335i, 535i, X5 35i, X6 35i, Z4) 365
3. Mercedes-AMG 6.2-литра (C 63 AMG, S 63 AMG, SL 63 AMG, CL 63 AMG, E 63 AMG, CLS 63 AMG, ML 63 AMG) 258
4. BMW Diesel 2-литра Twin Turbo (123d, X1 23d) 218
5. BMW M 4-литра V8 (M3) 169
6. Audi 2.5-литра (Audi TT RS) 155
7. BMW-PSA 1.6-литра Turbo (MINI Cooper S, Clubman Cooper S, Peugeot 207, 308, MINI JCW, Clubman JCW) 153
8. Toyota 1-литра (Aygo, IQ, Yaris/Vitz, Citroën C1, Peugeot 107, Subaru Justy) 98
Спортен двигател на годината 2010
1. Mercedes-AMG 6.2-литра (C 63 AMG, S 63 AMG, SL 63 AMG, CL 63 AMG, E 63 AMG, CLS 63 AMG, ML 63 AMG) 220
2. Porsche 3.8-литра (GT3, 911 GT3 RS) 125
3. BMW 3-литра DI Twin Turbo (135i, 335i, 535i, X5 35i, X6 35i, Z4) 67
3. Ferrari 6-литра V12 (599 GTB) 67
5. Nissan 3.8-литра Twin Turbo (GT-R) 64
6. BMW 4.4-литра V8 (X5 M, X6 M) 60
И второ и трето място не са за подценяване. Интересно ми е по какъв критерий ги избират?
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
1.4 TSI 160 hp. стана двигател на 2010г.
мобиле.бг
мобиле.бг
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
И за кво 1.4 тси е станал двигател на годината?За мен това не е рентабилен двигател...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- kapi_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ги да цирикат!!!
- Мечтае да кара: НЛО
Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
важното е че марката неотстъпя браво 

Правило №1: Никога не променяй условията на сделката. Правило №2: Не използвай имена. Правило №3: Никога не надничай в опаковката.
- lubaka_320
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
- Мечтае да кара: S50/52
Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
Кво да говориме...двигатели с обем 3 литра-първо място.двигатели с обем 4 литра-1-во място,нека оставим всички останали да се борят за голямото признание да са номер едно сред 4-цилиндровите малолитражки




- Alex_GT3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 31.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: `04 M3 CSL, Audi TT 1.8T
Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
Спортен двигател на годината 2010
По-голяма измислица няма от това Мерцедес да бъдат на първо място. Отново им подариха приза. 6.2 да бъде по-добър от 3.8 на Porsche GT3?! Нещата не вървят към добро, щом се случват такива неща!
По-голяма измислица няма от това Мерцедес да бъдат на първо място. Отново им подариха приза. 6.2 да бъде по-добър от 3.8 на Porsche GT3?! Нещата не вървят към добро, щом се случват такива неща!
- Kpuc4aHa
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: BMW e60 530 xd
Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
Нормално Мерцедес да е на 1-во място за спортен двигател, 6.2 завладя доста сърца и с право. Такъв двигател няма
) и го слагат на всичките си модели било то лимузини купета джипове. Има адското ускорение и е доста здрав, карах МЛ63 АМГ с право си струва 160 бона джипчето, залепя те на седалката, возията му е като на БМВ 7-ца
)) (не го сравнявам с S класа понеже си е вечният фаворит сред лимузините (колкото и да отричате))
63 AMG притежава всички елементи, необходими за едно незабравимо динамично шофиране. С мощност от 378 kW (514 к.с.), ускорява от 0 до 100 km/h само за 4.5 секунди а комбинираният му разход е 14.5 l/100 km
сами си правете изводите, все пак специалисти са оценявали двигателите между конкуренцията !


63 AMG притежава всички елементи, необходими за едно незабравимо динамично шофиране. С мощност от 378 kW (514 к.с.), ускорява от 0 до 100 km/h само за 4.5 секунди а комбинираният му разход е 14.5 l/100 km

Не ходи по чуждите стъпки, защото няма да оставиш следа!
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
Kpuc4aHa написа:Нормално Мерцедес да е на 1-во място за спортен двигател, 6.2 завладя доста сърца и с право. Такъв двигател няма) и го слагат на всичките си модели било то лимузини купета джипове. Има адското ускорение и е доста здрав, карах МЛ63 АМГ с право си струва 160 бона джипчето, залепя те на седалката, возията му е като на БМВ 7-ца
)) (не го сравнявам с S класа понеже си е вечният фаворит сред лимузините (колкото и да отричате))
63 AMG притежава всички елементи, необходими за едно незабравимо динамично шофиране. С мощност от 378 kW (514 к.с.), ускорява от 0 до 100 km/h само за 4.5 секунди а комбинираният му разход е 14.5 l/100 kmсами си правете изводите, все пак специалисти са оценявали двигателите между конкуренцията !
Батка айде като го караш следващия път Мла цъкни на борд компютъра да видиш разхода 14,5 ли е. Имам приятелка с такъв и въпреки пенсионерското и шофиране и не подминаване на 1800 оборота разхода е 25 на 100.
За ускорението също ще спорим щото още отдавна като излезе джипа на правата на резиденцията докато карах мотори се е дърпал със всякакви коли и не е такова ускорението.
Иначе двигателя 6.2 Амг е страхотен. Просто не е за тежък джип 4х4. Виж същия двигател в ц63 или СЛС е нещо друго.
Абе усещане като на голям атмосферен двигател трудно може да се сравнява с нещо. И звука му е УБИЙСТВЕН.
Иначе такива двигатели има само трябва малко през океана да погледнеш по щателно.
Но в случая и аз си мисля ,че двигателя на Порше трябваше да е на първо място!
Абе честно казано за мен тия награди са малко като оскарите на филмите - дават ги за щяло и нещяло, по някакви странни критерий, и има някой двигатели на по 5 год дето още ги слагат и има някой много добри като ЛС9 от Зр1 които вобще не ги слагат.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
Нормално е Мерцедес да спечели защото двигателя е с доста голям обем и вади хубава мощност, но БМВ вече отдавна изостави ерата на динозаврите с тези двигатели за трактори!Трябва да помислим сериозно за околната среда!То всъщност отдавна са помислили затова в марката, но сега всички идеи намират реализация.БМВ работи правилно, а Мерцедес изостава и този 6.2 е стъпка назад.Ако става дума и в Мюнхен могат да направят такъв двигател тип трактор, погледнете примерно още от кои години можем да вадим подобни мощности с Макларъна, който допреди Бугати Вейрон беше най-бързата кола.И Ролс-Ройс Фантом се фука с двигател тип трактор от БМВ, че и доста други коли.Но в Мюнхен вече не мислят така ограничено и си слагат яко турбините, което е добре за всички!Другите марки нека си стоят ако искат в ерата на динозаврите.Сега пак разбирачите да ми разправят, че БМВ-тата горели най-много! 

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
BMWPOWERRR_ACM написа:Нормално е Мерцедес да спечели защото двигателя е с доста голям обем и вади хубава мощност, но БМВ вече отдавна изостави ерата на динозаврите с тези двигатели за трактори!Трябва да помислим сериозно за околната среда!То всъщност отдавна са помислили затова в марката, но сега всички идеи намират реализация.БМВ работи правилно, а Мерцедес изостава и този 6.2 е стъпка назад.Ако става дума и в Мюнхен могат да направят такъв двигател тип трактор, погледнете примерно още от кои години можем да вадим подобни мощности с Макларъна, който допреди Бугати Вейрон беше най-бързата кола.И Ролс-Ройс Фантом се фука с двигател тип трактор от БМВ, че и доста други коли.Но в Мюнхен вече не мислят така ограничено и си слагат яко турбините, което е добре за всички!Другите марки нека си стоят ако искат в ерата на динозаврите.Сега пак разбирачите да ми разправят, че БМВ-тата горели най-много!
Айде стига с тия глупости с двигател от трактор и от незнам си колко кубика колко коне вадел. Турбото също си има недостатъци. Огромната топлина, допълнителната цена, усложняването, лага. Освен това заради това ,че турбото му трябват един куп тръби за интеркулери и т.н. и по дебел блок на двигателя и по здрави карантий един турбо мотор вобще не излиза и по лек и малък и по евтин. 6.2 на амг тежи 206 кг. 3 литровия n54 на БМВ е само 10 кг по лек при два пъти по малък обем. И тия работи за околната среда колкото са верни толкова и не са. Да по малко вредни емисий има турбо мотора, а хибрида има още по малко, но за производството им главните замърсители -- заводите бълват много повече.
И да обвиниш някой ,че седи в ерата на динозаврите е като да го обвиниш ,че слуша музиката на 80те и 90те, а не Лейди Гага и Андреа.
Сори просто ерата на динозарите е по-хубава

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
Колега, тоивай тогава в другия лагер и си стой в ерата надинозаврите, където за единия готин звук на атмосферния двигател, Американците още произвеждат коли от 5-6 000 кубика, ей така за спорта, не защото им трябват.Понеже те там повече от 70-75 мили не карат, но да има там излишни коне, газове и бучене.Као двигателя на Додж Вайпъра примерно, 20 години един и същ, слаган и на Рам и на каквото се сетиш там!Страшен прогрес!
Нищо чудно, че Мерецедес и Американските трактори са събратя!
Аз съм доволен, че БМВ мина в ерата на турбото и спря с глупостите!А теглото може и да става почти еднакво, НО разхода си пада ако щеш да го въртиш и сучиш ти както ти изнася.Не съм съгласен, че някой си завод замърсявал околнта среда в някакви крайни стойности повече за производството на двигател с турбо!А другото за хибридите...да натам сме тръгнали!Земята се върти, не стои на едно място и актив-хибрид 7 + хибрида на Х6 вече не са някакво далечно бъдеще, а настояще.Просто още светът не е чак толкова дорасъл да ги ползва доста масово.Но ефишънт дайнамикс си действа в правилната насока, БМВ стана още повече марка на бъдещето и както преди години си правеше само инжекциони, а колегите от Мерцедес дънеха още дълги години с карбураторите и стояха с палеолита, така сега и пак ние скокнахме доста пред тях може би малко рисково, но нез риск няма слава!
БМВ е олицитворение на всичко модерно, а Мерцедес е за бавноразвиващи се хора.То като погледнеш дизайна на коя да е ''Е'' класа и го сравниш с 5-ца ти става ясно колко за зле хорицата, а купуващите грозните им автомобили...няма думи.По-възрастните ги разбирам, но по-младите са някакви зомбита.
Но вече и доста по-възрастни хора си карат БМВ, а разболеят ли се веднъж по марката, лек няма!Докато идеологията на мерника е съвсем друга и се радвам, че вече доста хора се осъзнаха и знаят какво да карат.

Аз съм доволен, че БМВ мина в ерата на турбото и спря с глупостите!А теглото може и да става почти еднакво, НО разхода си пада ако щеш да го въртиш и сучиш ти както ти изнася.Не съм съгласен, че някой си завод замърсявал околнта среда в някакви крайни стойности повече за производството на двигател с турбо!А другото за хибридите...да натам сме тръгнали!Земята се върти, не стои на едно място и актив-хибрид 7 + хибрида на Х6 вече не са някакво далечно бъдеще, а настояще.Просто още светът не е чак толкова дорасъл да ги ползва доста масово.Но ефишънт дайнамикс си действа в правилната насока, БМВ стана още повече марка на бъдещето и както преди години си правеше само инжекциони, а колегите от Мерцедес дънеха още дълги години с карбураторите и стояха с палеолита, така сега и пак ние скокнахме доста пред тях може би малко рисково, но нез риск няма слава!
БМВ е олицитворение на всичко модерно, а Мерцедес е за бавноразвиващи се хора.То като погледнеш дизайна на коя да е ''Е'' класа и го сравниш с 5-ца ти става ясно колко за зле хорицата, а купуващите грозните им автомобили...няма думи.По-възрастните ги разбирам, но по-младите са някакви зомбита.
Но вече и доста по-възрастни хора си карат БМВ, а разболеят ли се веднъж по марката, лек няма!Докато идеологията на мерника е съвсем друга и се радвам, че вече доста хора се осъзнаха и знаят какво да карат.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
BMWPOWERRR_ACM написа:Колега, тоивай тогава в другия лагер и си стой в ерата надинозаврите, където за единия готин звук на атмосферния двигател, Американците още произвеждат коли от 5-6 000 кубика, ей така за спорта, не защото им трябват.Понеже те там повече от 70-75 мили не карат, но да има там излишни коне, газове и бучене.Као двигателя на Додж Вайпъра примерно, 20 години един и същ, слаган и на Рам и на каквото се сетиш там!Страшен прогрес!Нищо чудно, че Мерецедес и Американските трактори са събратя!
Аз съм доволен, че БМВ мина в ерата на турбото и спря с глупостите!А теглото може и да става почти еднакво, НО разхода си пада ако щеш да го въртиш и сучиш ти както ти изнася.Не съм съгласен, че някой си завод замърсявал околнта среда в някакви крайни стойности повече за производството на двигател с турбо!А другото за хибридите...да натам сме тръгнали!Земята се върти, не стои на едно място и актив-хибрид 7 + хибрида на Х6 вече не са някакво далечно бъдеще, а настояще.Просто още светът не е чак толкова дорасъл да ги ползва доста масово.Но ефишънт дайнамикс си действа в правилната насока, БМВ стана още повече марка на бъдещето и както преди години си правеше само инжекциони, а колегите от Мерцедес дънеха още дълги години с карбураторите и стояха с палеолита, така сега и пак ние скокнахме доста пред тях може би малко рисково, но нез риск няма слава!
БМВ е олицитворение на всичко модерно, а Мерцедес е за бавноразвиващи се хора.То като погледнеш дизайна на коя да е ''Е'' класа и го сравниш с 5-ца ти става ясно колко за зле хорицата, а купуващите грозните им автомобили...няма думи.По-възрастните ги разбирам, но по-младите са някакви зомбита.
Но вече и доста по-възрастни хора си карат БМВ, а разболеят ли се веднъж по марката, лек няма!Докато идеологията на мерника е съвсем друга и се радвам, че вече доста хора се осъзнаха и знаят какво да карат.
Колега що ме слагаш вобще в лагер. Аз несам от ничий лагер, тоест от лагера на хубавите коли съм и вярвам ,че всяка марка дори и евтините имат коли които си заслужават и които си имат чара, и най добре се преценяват като ги караш, ане като вярваш на оптимистични реклами за разход и т.н.
Мерцедес никога не им е бил проблема в двигателите. Проблема им беше в 2 тона купета с мудно и тромаво управление и още по мудни трансмисий, но напоследък се коригират а наще вървят точно в тяхната стара посока с Х6М и с това ,че М3 кабрио е 2 тона.
И хубаво спомена Додж Вайпър с античния 20 годишен двигател. Я ми кажи що тая кола с динозавърски двигател е с най- добро време на Нюрбургринг, че и колата след нея и тя с античен двигател, пък тия модерните некаде назад. Я ми кажи що античния двигател издържа тунинг и четрицифрени коне и с 150 като я настъпиш все едно тръгва от место. Тя и трансмисията и е антична, ма те щото са тъпи не щото която и да е от европейските модерни трансмисий ще се пръсне от въртящия момент на 8.4 литра.
И няколко думи за ефишънт динамикс и т.н. Тъпо е да ти дам пример с БМвтата които карам щото те са без ефишънт динамикс, смисъл обяснимо е ,че разхода им далеч надминаваше каталожния обаче карах зимата една 1ца която беше със еф.дин. и разхода според каралога беше 4,5 на сто супер модерен дизел и т.н. За 250км съм сипал 70лв нафта и то когато цената беше 1.70 -1.80 литъра. Така ,че колега не се заблуждавай от лъскави реклами и статий в списания.
А ,че петицата е много по красива от Е класата е факт и Х5 от Мл и т.н, което си е така немога да си крива душата,
но такива реплики като Мерцедес бил за недоразвити и ,че били събратя с американците отиват на някой 12 годишен дето ги гледа колите само на десктопа. Пожелавам ти да покараш пенсионерския мерцедес с 6.2 двигател и още повече додж вайпър и тогава да те видя с ръка на сърцето как ще ги повториш тия глупости.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"
Добре, аз ти задавам така въпроса:
Мислиш ли, че точно критерия за качество е да направиш е двигател с над 8 литра?Много ясно, че ако ще да го скопиш до неузнаваемост пак ще дърпа като луд!А за времена на Нюрбургронг, на кой му пука?Всяка марка може да си подготви кола, с която да атакува пистата!И защо като е толкова според теб успешен този 20 годишен двигател вече няма кой да го купува?Вероятно защото харчи колко Н1 на Хамър!
Додж Вайпър бяха пред вечно спиране на производстовото и се отърваха на магия през 2009-та!Това е точно защото вече е супер смешно да вземеш един трактор с 8000кубика и да бълваш окиси все едно си цял завод!Плюс това тази кола намира приложение почти само в Щатите, точно защото там бензина е 3 пъти по-евтин от Европа, колите като нови са 2 пъти по-евтини от Европа, няма данъци ако ще и 10 000 кубика да ти е колата, плюс това Американците са големи националисти и все има някои, които да си я купят ей така за спорта.Да не говорим за стандарта им на живот, че за голяма част от тях е ненужно да си купуват куп неща, но го правят за да купят нещо просто, като почнеш, каравани, пикапи, автобуси, които са подвижни спални с кухни и т.н.!Но да не изместваме темата.
Мислиш ли, че има марка на света, която да не може да направи двигател от много, много кубици и той да не издържа?Всичко е до материали.Който иска прави, който иска не прави.Но двигатели на Мерцедес съм виждал доста повече счупени отколкото на БМВ.Да не говорим, че това се отнася за по-стари коли когато Мерцедесите като мощност върху кубици спрямо БМВ бяха на светлинни години.Хем бяха по-мощни нашите, хем по-издръжливи.Не виждам как проблема ще им е бил само в теглото на колите.Имаха си 190, имаха си ''Ц'' класа след това, слагаха им големи мотори, но пак бяха далеч зад тройката, нали?Смятам ще се съгласиш.За 5-цата и ''Е'' класата пък не виждам смисъл да се спори изобщо...единствено Мерцедес си остана Мерцедес при ''Ес'' класата и за много хора там нямаше конкуренция защото БМВ 7-ма серия, а после и Ауди А8 били доста зад нея.Но това си бе чист маркетинг наложен от разни списания тем подобни.Да не говорим, че Панамера дори си е доста по-добре от ''Ес''-ката, но върви обснявай като ти кажат, че Мерцедеса бил Мерцедес.
На мен ми се бе случвало да гледам в списание ''Автобилд'' за едно и също нещо при сравнение на модел Мерцедес с модел БМВ все да се слага предимство в онези тъпи точици все за Мерцедес, а уж единия път трябваше по пътя на логиката предимството да е за нас.
Най-големия смях беше когато излезна квадратното ''чудо'' да го сравнят с Е60!
Там излезна, че отстъпихме по много несериозен начин пред тази нова ''Е'' клас, но си виках нали все пак е по-нов, трябва да го изкарат най-най.Само се питам като сравняват новата 5-ца с квадратното чудо какво ще измислят, че да е пред нас.
Ама както и да е де.Да си карат колите, а на нас да оставят ''второто'' място!

Мислиш ли, че точно критерия за качество е да направиш е двигател с над 8 литра?Много ясно, че ако ще да го скопиш до неузнаваемост пак ще дърпа като луд!А за времена на Нюрбургронг, на кой му пука?Всяка марка може да си подготви кола, с която да атакува пистата!И защо като е толкова според теб успешен този 20 годишен двигател вече няма кой да го купува?Вероятно защото харчи колко Н1 на Хамър!

Мислиш ли, че има марка на света, която да не може да направи двигател от много, много кубици и той да не издържа?Всичко е до материали.Който иска прави, който иска не прави.Но двигатели на Мерцедес съм виждал доста повече счупени отколкото на БМВ.Да не говорим, че това се отнася за по-стари коли когато Мерцедесите като мощност върху кубици спрямо БМВ бяха на светлинни години.Хем бяха по-мощни нашите, хем по-издръжливи.Не виждам как проблема ще им е бил само в теглото на колите.Имаха си 190, имаха си ''Ц'' класа след това, слагаха им големи мотори, но пак бяха далеч зад тройката, нали?Смятам ще се съгласиш.За 5-цата и ''Е'' класата пък не виждам смисъл да се спори изобщо...единствено Мерцедес си остана Мерцедес при ''Ес'' класата и за много хора там нямаше конкуренция защото БМВ 7-ма серия, а после и Ауди А8 били доста зад нея.Но това си бе чист маркетинг наложен от разни списания тем подобни.Да не говорим, че Панамера дори си е доста по-добре от ''Ес''-ката, но върви обснявай като ти кажат, че Мерцедеса бил Мерцедес.
На мен ми се бе случвало да гледам в списание ''Автобилд'' за едно и също нещо при сравнение на модел Мерцедес с модел БМВ все да се слага предимство в онези тъпи точици все за Мерцедес, а уж единия път трябваше по пътя на логиката предимството да е за нас.



Ама както и да е де.Да си карат колите, а на нас да оставят ''второто'' място!



29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани