Болидът "Ауди Льо Ман" тръгва към пазара
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Болидът "Ауди Льо Ман" тръгва към пазара
"Ауди" ще се впусне и в сегмента на спортните болиди от типа на "Ферари" и "Ламобргини". Следващата есен фирмата от Инголщад ще представи модела си R9, който ще се базира върху прототипа "Льо Ман", показан преди две години във Франкфурт.
Името не е случайно и се свързва с вълнуващи фирмени спомени. Състезателните прототипи R8 записаха тотален триумф в "24-те часа на Льо Ман" - най-тежкото пистово изпитание за автомобили. Серийният вариант ще бъде оборудван с 10-цилиндров двигател с мощност 450 к. с. Задвижването ще е "Куатро", а скоростната кутия - с 6 предавки. Същият мотор бе поставен и на свръхнапомпания прототип, но с два турбкомпресора там той имаше мощност от 610 к. с.
С лансирането на подобна машина "Ауди" продължава възхода си към върховете на автомобилната йерархия, а във вътрешнофирмен план се утвърждава като безспорен лидер на "Фолксваген груп". Започва и още една от странните вътрешни битки в "народния концерн". R9 на практика ще използва механичната база на "Ламборгини Галардо", но и ще се конкурира с него. Подобни "дружески" отношения има и примерно между "Фолксваген" и "Шкода". От тях засега като че ли повече полза има чешката фирма. Не е ясно дали от прехвърлянето на подобна операция в елитния спорт концернът ще спечели, но имиджовото излъчване на четирите преплетени кръга във всеки случай ще се издигне към нови висоти. Това в крайна сметка пък ще рефлектира и върху авторитета, който имат редовите модели на "Ауди".
Спортната тема ще се развива и в друго, по-скромно направление. Второто поколение на вълнуващия и сравнително евтин "Ауди ТТ" също тръгва по пътя си към пазарите. Официалната му премиера ще бъде следващата есен в Париж - точно 8 години след показването на първата генерация. За нишова спортна кола обновяването идва сравнително бързо. По предварителни данни новата генерация ще се базира върху платформата на "А3" и "Голф", но ще има повече алуминий - както в окачването, така и по каросерията.
"Ауди" има технология за производство и на изцяло алуминиеви каросерии, но това засега се оправдава само при представителната лимузина А8. Опитът с градската А2 се оказа неудачен и тя бе свалена преждевременно от конвейерите. За дизайна на новото "ТТ" има само догадки и свободни компютърни съчинения. Сигурно е, че върху експресивната спортна машина ще бъде наложена новата, по-агресивна фирмена идентичност с трапецовидна радиаторна решетка и хищно източени фарове. Вероятно купето ще порасне и на размери. В задната част ще има и стабилизиращ спойлер, който ще се издига при скорости над 80 км/ч. В началото на кариерата на "Ауди ТТ" за малко щеше да се стигне до унищожителен скандал, след като се установи, че купето допуска нестабилност при високи скорости. Това бе спешно компенсирано с добавяне на стандартна ESP и на малък фиксиран спойлер. Сега той ще може да се прибира в каросерията и да се показва, когато има нужда от него.
Двигателната гама ще започва от познатия двулитров мотор с директно впръскване на бензина 2.0 FSi с мощност 150 к. с. Турбоверсията ще стига до 200 к. с., а върхът в гамата ще има 3,2-литров двигател с мощност 250 к. с. Инженерите от Инголщад вече са подготвили и дизелова версия - с фамозния 2.0 TDI, който се подвизава по целия спектър на гамата на "Фолксваген груп". Вълнуващата спортна машина е свързана и с Източна Европа - нейното производство ще бъде изцяло в завода в Гьор, Унгария. Всъщност там е може би и най-високотехнологичната автомобилна инвестиция в бивша соцстрана.
Това застрашава ли M серията на BMW според вас
Името не е случайно и се свързва с вълнуващи фирмени спомени. Състезателните прототипи R8 записаха тотален триумф в "24-те часа на Льо Ман" - най-тежкото пистово изпитание за автомобили. Серийният вариант ще бъде оборудван с 10-цилиндров двигател с мощност 450 к. с. Задвижването ще е "Куатро", а скоростната кутия - с 6 предавки. Същият мотор бе поставен и на свръхнапомпания прототип, но с два турбкомпресора там той имаше мощност от 610 к. с.
С лансирането на подобна машина "Ауди" продължава възхода си към върховете на автомобилната йерархия, а във вътрешнофирмен план се утвърждава като безспорен лидер на "Фолксваген груп". Започва и още една от странните вътрешни битки в "народния концерн". R9 на практика ще използва механичната база на "Ламборгини Галардо", но и ще се конкурира с него. Подобни "дружески" отношения има и примерно между "Фолксваген" и "Шкода". От тях засега като че ли повече полза има чешката фирма. Не е ясно дали от прехвърлянето на подобна операция в елитния спорт концернът ще спечели, но имиджовото излъчване на четирите преплетени кръга във всеки случай ще се издигне към нови висоти. Това в крайна сметка пък ще рефлектира и върху авторитета, който имат редовите модели на "Ауди".
Спортната тема ще се развива и в друго, по-скромно направление. Второто поколение на вълнуващия и сравнително евтин "Ауди ТТ" също тръгва по пътя си към пазарите. Официалната му премиера ще бъде следващата есен в Париж - точно 8 години след показването на първата генерация. За нишова спортна кола обновяването идва сравнително бързо. По предварителни данни новата генерация ще се базира върху платформата на "А3" и "Голф", но ще има повече алуминий - както в окачването, така и по каросерията.
"Ауди" има технология за производство и на изцяло алуминиеви каросерии, но това засега се оправдава само при представителната лимузина А8. Опитът с градската А2 се оказа неудачен и тя бе свалена преждевременно от конвейерите. За дизайна на новото "ТТ" има само догадки и свободни компютърни съчинения. Сигурно е, че върху експресивната спортна машина ще бъде наложена новата, по-агресивна фирмена идентичност с трапецовидна радиаторна решетка и хищно източени фарове. Вероятно купето ще порасне и на размери. В задната част ще има и стабилизиращ спойлер, който ще се издига при скорости над 80 км/ч. В началото на кариерата на "Ауди ТТ" за малко щеше да се стигне до унищожителен скандал, след като се установи, че купето допуска нестабилност при високи скорости. Това бе спешно компенсирано с добавяне на стандартна ESP и на малък фиксиран спойлер. Сега той ще може да се прибира в каросерията и да се показва, когато има нужда от него.
Двигателната гама ще започва от познатия двулитров мотор с директно впръскване на бензина 2.0 FSi с мощност 150 к. с. Турбоверсията ще стига до 200 к. с., а върхът в гамата ще има 3,2-литров двигател с мощност 250 к. с. Инженерите от Инголщад вече са подготвили и дизелова версия - с фамозния 2.0 TDI, който се подвизава по целия спектър на гамата на "Фолксваген груп". Вълнуващата спортна машина е свързана и с Източна Европа - нейното производство ще бъде изцяло в завода в Гьор, Унгария. Всъщност там е може би и най-високотехнологичната автомобилна инвестиция в бивша соцстрана.
Това застрашава ли M серията на BMW според вас


- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
bmw maniqk ivo bmw написа:Не не съм това го поснах тука за да обсъждаме дали ауди застрашава с този модел BMW M моделите.
И кой точно модел на БМВ е "заплашен"


То бива, бива ама това вече на нищо не прилича.. в "Основния Форум" тема за няк'фо си Ауди което щяло да заплашва Ферари и Ламборгини.. ние на коя от тея две марки сме форум




И пак те питам.. КОЕ БМВ? 6та сериа.. ли..



не бе 120д
първо БМВ в момента нямат модел мид-енджин,
което най-ясно показва аудито няма
конкурентен автомобил в лицето на
синьо-белия пропелер. Ако разгледаме
колата като спортс купе или в определения
ценови клас (който изобщо не е ясен за това ауди)
може ще стъпи на М6... Но пак няма
какво да коментираме при положение
че няма никакви сигурни данни за
този автомобил...
Иначе браво на олимпиадите развиват се
нека има подобни автомобили по пътищата
може да е по-интересно
без лоши чувства към феновете

първо БМВ в момента нямат модел мид-енджин,
което най-ясно показва аудито няма
конкурентен автомобил в лицето на
синьо-белия пропелер. Ако разгледаме
колата като спортс купе или в определения
ценови клас (който изобщо не е ясен за това ауди)
може ще стъпи на М6... Но пак няма
какво да коментираме при положение
че няма никакви сигурни данни за
този автомобил...
Иначе браво на олимпиадите развиват се
нека има подобни автомобили по пътищата
може да е по-интересно

без лоши чувства към феновете

- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
SlipKnoT написа:bmw maniqk ivo bmw написа:Не не съм това го поснах тука за да обсъждаме дали ауди застрашава с този модел BMW M моделите.
И кой точно модел на БМВ е "заплашен"![]()
![]()
То бива, бива ама това вече на нищо не прилича.. в "Основния Форум" тема за няк'фо си Ауди което щяло да заплашва Ферари и Ламборгини.. ние на коя от тея две марки сме форум![]()
![]()
![]()
![]()
И пак те питам.. КОЕ БМВ? 6та сериа.. ли..![]()
![]()
Еми да ахаха.



Малко инфо от кухнята:
Ще има "light" версия с 4.2l FSI двигател от сегашната RS4. Още не е ясно дали ще му боднат V10 5.0l или W12 6.0л, въпреки че шансовете за W12 за минимални.
Колегата naskoksan най-точно е дефинирал "конкуренцията" според мен. Мисля, че въпреки това ще срещнем дуели на R9 vs. M6/Porsche Turbo/Gallardo.
btw Аудито ще е с ASF (Audi Space Frame - купе от алуминим), което доста пасва на политиката на БМВ - по-добре 1000кг от колкото 1000 коня
Ще има "light" версия с 4.2l FSI двигател от сегашната RS4. Още не е ясно дали ще му боднат V10 5.0l или W12 6.0л, въпреки че шансовете за W12 за минимални.
Колегата naskoksan най-точно е дефинирал "конкуренцията" според мен. Мисля, че въпреки това ще срещнем дуели на R9 vs. M6/Porsche Turbo/Gallardo.
btw Аудито ще е с ASF (Audi Space Frame - купе от алуминим), което доста пасва на политиката на БМВ - по-добре 1000кг от колкото 1000 коня

Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
!!Asen_X написа:Не опорочавайте темата
С кое по точно

Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Радва ме дизайна на тая кола... А скоро се очаква и А4 Купе, базирано на концепцията Нуволари. Новото RS6 пък ще има 5.5-6.0 V10 двигател, който ще е около 550 к.с. - добра конкуренция за М5. Въобще Ауди са се наточили здраво да хапнат от пазарния дял на МБ и БМВ през следващите няколко години 

- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
!!Asen_X написа:Насти...
Озаптявам БМВ фанатиците бря
озъптяваш ти... ма гледай да не скъсаме синджирите че не можеш свариш да избягаш



по темата:
това Ауди, както и всяка друга кола ще е само от полза в автомобилостроенето и пазара... може да е невероятна, може пък да е пълен боклук - но избора който имаме ще стане по-голям (говоря принципно ся не ми казвайте че сме с по 300лв заплата и т.н.) конкуренцията.... ех тва прекрасно нещо измислено от закоравелите капиталисти

дали ще е по-мощна от всяко излязло БМВ досега ? възможно е... и хич не е трудно с днешните технологии, дали ще е по-бързо от най-бързото БМВ ? и това е възможно, дали ще е с повече екстри? и това е възможно.... вече не е трудно да направиш една кола по-по-най като се опитваш да надминеш някоя друга марка !... но нали се сещате че след това БМВ ще изкарат нов модел в отговор на това Ауди който ще е по-по-... и т.н. - това е конкуренцията !
но АУди никога няма да притежават някой неща от специфичните качества на БМВ!..
никога няма да притежават историята на БМВ
никога няма да притежават същия дух като на БМВ (не че техния е лош ама ние си знаем нашия си нали

никога няма да притежават синьо-бяла емблема, която да кара нашите сърца да тъптят лудо!
никога няма да заемат мястото на БМВ в сърцата на феновете!
и въпроса може би трябва да бъде зададен по малко по-различен начин: "задава се ново АУДИ... какъв ли ще бъде отговороа на БМВ?

П.С. нямам нищо против АУДИ, нито против феновете на АУДИ, сичко което казах ваши в същия смисъл и за АУДИ, както и за мерцедес, рено, пежо и абсолютно всички марки коли... по света има ралзични хора с различни принципи, убеждения, качества и нрави - затова и има различни автомобилни марки, както и различни видове автомобили - за да има за всекиго по нещо

и да спорим дали синия цвят е по ярък от червния няма смисъл..

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани