M3 Evo - размисли
Модератор: Общи модератори
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
M3 Evo - размисли
(темата съм я отцепил от тази за новия проект за торнадо. там освен другите снимки имаше и една на м3 ево със полуизваден двигател и от там се почна една дискусия за дали да се пипа м-ката или не и тн... тука отцепих и прилежащите мнения). АЛХ
тфа не е ли плевенската м3-ка и ако направите от нея 500+ лично ще доида до екото без книжка понеже съм под 18 с бмвето с блокирал мотор и ще ви черпа по една бира
тфа не е ли плевенската м3-ка и ако направите от нея 500+ лично ще доида до екото без книжка понеже съм под 18 с бмвето с блокирал мотор и ще ви черпа по една бира
ТДС - Турбо Див Селянин
вие сърце нямате момчета .. все си знаех, че сте малоумни ама да сложите тоя сбирщайн в това произведение на изкуството явно съвсем сте си изпили мозъка със сламки! ..
чак ми се сви стомаха като видях какво правите с тая красота! Жалко .. тази кола заслужава да се смени всяко болтче по нея с оригинално, да се прибере в гараж и да излиза единствено до автомивка ..
не Ви ли треперят ръцете като развивате гайките по нея ??
като се замисля, че Вие ме нарочихте за "неентусиаст" чак се отвращавам ..
чак ми се сви стомаха като видях какво правите с тая красота! Жалко .. тази кола заслужава да се смени всяко болтче по нея с оригинално, да се прибере в гараж и да излиза единствено до автомивка ..
не Ви ли треперят ръцете като развивате гайките по нея ??
като се замисля, че Вие ме нарочихте за "неентусиаст" чак се отвращавам ..
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
naskoksan написа:... А тая последната
снимка нещо случайно е попаднала
там![]()
май...
![]()
Тогава аз (а и сигурно не само аз


Turturelo написа:.. все си знаех, че сте малоумни ..
Моите уважения, ама ти вече май взе лекинко да прескачаш границата - немислиш ли.
По принцип не е хубаво да се пипа М3то, естествено, че то и оригинално си е уникат! Но хората са решили да направят колата бърzа zа драг, в което няма нищо лошо(като преди турбото ще я въzстановят в максимално оригинален вариант, щото по нея има доста побългарявано в момента, липсват части и т.н.). Затова още веднъж успех от мен и евала момчета
Според мен ако след турбото колата се настрои така, че пауъра да идва постепенно (а не иzведнъж, така че колата да може да се кара само на права), това ще стане невероятната машина... but then again, I'm just a semkadjia



Според мен ако след турбото колата се настрои така, че пауъра да идва постепенно (а не иzведнъж, така че колата да може да се кара само на права), това ще стане невероятната машина... but then again, I'm just a semkadjia


- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Ами да се опитам малко да разясня ситуацията, когато
пазарувах М-ката от предишния собственик от Плевен,
той ми каза че е имал проблем с двигателя и е правил
ремонт, та с Кирчо от Торнадо бяхме длъжни да отворим
и да видим какво е положението.
Основния проблем на колата, е че вече не е с оригиналния
блок на двигателя, така както е излязла от Моторшпорт,
даже имахме съмнения, че е 2,3 а не 2,5, слава богу
оказа се че грешим и колата наистина е 2,5.
В тази ситуация ще развием проекта на два етапа:
1. Пуснал съм заявка към няколко фирми за подготовка на
двигатели, целта е да поръчаме един истински ДТМ мотор
/настоящия е 238 кс/ нещо около 330-350 кс - разбира се
атмосверен, за да се възстанови стойността на автомобила.
а докато реализираме тази част от проекта с наличната
железария ще направим малко разработки по темата
вървят ли тези БМВ-та или не та поради тази причина
е пусната снимката и коментара 500++.
Разбира се всичко ще бъде възстановявано само с
оригинални части.
пазарувах М-ката от предишния собственик от Плевен,
той ми каза че е имал проблем с двигателя и е правил
ремонт, та с Кирчо от Торнадо бяхме длъжни да отворим
и да видим какво е положението.
Основния проблем на колата, е че вече не е с оригиналния
блок на двигателя, така както е излязла от Моторшпорт,
даже имахме съмнения, че е 2,3 а не 2,5, слава богу
оказа се че грешим и колата наистина е 2,5.
В тази ситуация ще развием проекта на два етапа:
1. Пуснал съм заявка към няколко фирми за подготовка на
двигатели, целта е да поръчаме един истински ДТМ мотор
/настоящия е 238 кс/ нещо около 330-350 кс - разбира се
атмосверен, за да се възстанови стойността на автомобила.
а докато реализираме тази част от проекта с наличната
железария ще направим малко разработки по темата
вървят ли тези БМВ-та или не та поради тази причина
е пусната снимката и коментара 500++.
Разбира се всичко ще бъде възстановявано само с
оригинални части.
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани