компресиа
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
компресиа
искам да ви питам зна4и споря с един приател: тои ми разправя 4е в момента на изгарянето на експлозиата на горивото в ГМТ на дизелов или бензинов двигател компресиата нараства страшно много над 1000атмосфери даже 2000атм и над...аз му викам 4е мотора ште се прасне няма да издаржи на такова налягане..а тои ми вика то нафтовата помпа на дизела прави над 1000атм и издаржа пак мотора няма да издаржи и ми разправя сашто осте една голяма глупост 4е при дизелите в момента на згастяване в ГМТ компресиата е много голяма понеже от помпата влизат примерно 1000атм мотора прави компресиа 25атм и тои ги смята 1025атм което е глупаво тя помпата използва това налягане да разпрасне горивото само и аз му викам 4е няма как да стане такова налягане там. <не се сабират 2те наляганиа според мен > аз му викам 4е в момента на експлозиата може да нарасне налягането примерно до 50атм но не и до над 1000атм независимо дали е дизел или бензин
даите вашите мнениа
колко расте налягането в момента на експлозиата на горивото ??? сашто ми вика то хладилника в неговите танки траби4ки прави налягане 70атм а двигател няма да издаржи на по голямо налягане дето вика тои над 1000атм
може ли да издаржи буталото блока аз мисля 4е не...




може ли да издаржи буталото блока аз мисля 4е не...
- Hastalavista
- Е21 fanatic
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
В цялата история има нещо верно.
Един турбо дизелов мотор може да направи налягане около 800-900 атм. без да троши буталата.А също така дизеловия мотор има по- голяма степен на сгъстяване, защото нафтата се възпламенява от това че е силно нагнетена и от топлината. Един съвременен дизелов двг сигурно има степен на сгъстяване 25 (може и повече, незнам)
А от хладилна техника неразбирам нищо, sorry.
Тва е от мен, ако има за допълване и коригиране - давайте смело
Един турбо дизелов мотор може да направи налягане около 800-900 атм. без да троши буталата.А също така дизеловия мотор има по- голяма степен на сгъстяване, защото нафтата се възпламенява от това че е силно нагнетена и от топлината. Един съвременен дизелов двг сигурно има степен на сгъстяване 25 (може и повече, незнам)
А от хладилна техника неразбирам нищо, sorry.
Тва е от мен, ако има за допълване и коригиране - давайте смело








4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани