Искам да закупя БМВ до 3000лв.

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 8.01.2005
Местоположение: софия

Искам да закупя БМВ до 3000лв.

Мнение от paf40 » 08 Апр 2005, 0:02

/ :arrow: :arrow: :arrow:
Последна промяна paf40 на 10 Май 2009, 0:46, променена общо 1 път
0889429419

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 08 Апр 2005, 0:16

Вземи си една много запазена е30-ка със всички екстри и си цар. :D :P
Изображение

Drinker
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 328i
Мечтае да кара: нормално

Мнение от ///Milen_bmw » 08 Апр 2005, 0:26

bmw maniqk ivo bmw написа:Вземи си една много запазена е30-ка със всички екстри и си цар. :D :P

:yes:
E30
:bowdown:
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 08 Апр 2005, 0:40

bmw maniqk ivo bmw написа:Вземи си една много запазена е30-ка със всички екстри и си цар. :D :P


e30 rules, ма от къде много запазена, пък и с всички есктри за 3000 :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 08 Апр 2005, 0:52

не мога да разбера едно нещо ???....зада се каже каква кола може да се купи ,трябва да се знае за какво ще се използва...така че кажи какво искаш от колата зада ти кажем по-добре коя кола ще ти свърши най-добре работа...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 08 Апр 2005, 1:32

:OT: Много агресивна тема :mhihi: :mhihi:
Продават ли се още "запазени" Е30ки за по 3000лв :?: :idea:
One passion,one car,one life...

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 08 Апр 2005, 8:26

ми давам туринга :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

М40 Forever
Аватар
Мнения: 2550
Регистриран на: 4.11.2003
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M

Мнение от Малкия » 08 Апр 2005, 11:21

e30 rules :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: Пернишко село :)
Детайли за колата: Peugeot 307 SW

Мнение от Panzer_i » 08 Апр 2005, 13:24

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 778
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от BMX » 09 Апр 2005, 11:22


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 8.01.2005
Местоположение: софия

ре6их го

Мнение от paf40 » 09 Апр 2005, 12:31

науи на края ре6их да по сабера още малко пари демек 1500лб и да си зема е36 се пак е по нова от е30ката мерси за препораките весепак
0889429419

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 09 Апр 2005, 13:01

Наистина е малко сложен този въпрос.
За БМВ винаги съм казвал, че се купува,кара и подържа със сърце, така че което ти е на сърцето - това.
Но ако трябва да гледам обективно ето какво е моето мнение:
Е - 21. Безспорно едно от най-добрите БМВ-та, излизали от завода в Мюнхен. Имам и такова и сравнение с е30 возията му е доста по-добра (е30 седи някак стеганото на пътя), но то е от дивите БМВ-та - задницата изнася още преди да си стигнал 3000 оборта в завой при рязко подаване на газ-та. Не е нервно и трябва да се научиш да го усещаш кога тръгва. Лошото при е21 е, че аз досега в България съм виждал само едно, което си струва покупката и то се продава за 8000 лв. Отделно подръжката му като БМВ е много, много скъпа - части вече трудно се намират (говоря за оригинални с щемпел БМВ, аз друго не бих си сложил) и цените има са доста над тези за е30. Ламарини също са проблем и като цяло тази кола ще е поне на 20 години - колкото и да е вече няма да държи на непрестанни ръчки, все някой проблем с електричеството ще се обади (неминуемо е при стари автомобили), днес ще работи добре, утре не, другиден като искаш да покажеш на баща си какво не й е наред пак ще работи и така нататък - темата е дълга. е21 според мен вече е или за музей или за ръцете на олд-таймер фен, който да го държи в гараж, консервира през зимата и изкарва само за събор лятото.
Е30....Второто ми БМВ беше е30, а преди това като семейни коли сме сменили 5 бройки е30 всякакви модификации - 2,4 и 5 врати, 4 и 6 цилиндрови, дизел и бензинови, с принудително и атмосферно пълнене. Ето какво мисля за е30 - този модел също вече полека заминава посока музей и олт-таймер - в Германия вече е30 са рядкост, при нас все още се карат и то доста, но започат да чезнат - след няколко години няма да се намират и части за тях. Като цяло е30 седи малко нервно на пътя - повече усещаш какво става под теб. Мен това ми харесва, но не е за всеки, особено ако често ходиш на дълъг път. Като цяло доста по-трудно тръгва да носи, сравнение с е21-цата, трябва й повече заигравка и дори ритане на съединителя, но за сметка на това винаги разбираш кога ще започне да те настига занидцата и доста по-лесно се дрифтва и изправя после. Части все още има бол, цените са много приемливи, лошото е, че този модел е бил винаги достъпен за широка маса от хора, който са се отнасяли неграмотно с нея - без подръжка и най-доброто БМВ се скапва. Карана предимно от чичковци с картофи на задната седалка и мисълта " е пак то като става съединител от жук що да давам 10 пъти повеч пари за оригинален" или от младежи, който ръчкат, ръчкат, ръчкат, докато се счупи и я продават. Лошото е, че повечето не знаят как да тормозят колата си и последствията са доста по-сериозни. Общо взето трудно е да се намери гледан и пазен екземпляр от тях.
е28 - за мен моя фаворит при твоя избор и пари. Петицата има най-добрата возия от всички БМВ-та, излезли досега - това не е мое мнение. Бие дори е23, може би защото последната е по-тежка, не знам. Трамвайни релси няма да усетиш, ако не виждаш през какво минаваш няма да знаеш откъде си минал. Зверски стабилна за БМВ при нормално каране, зверски добра за дрифт, защото така бавно и елегантно изнася задницата, че можеш спокойно още от началото да праскаш дълги дрифтове пред смаяните погледи на минувачи. Не мога да опиша какъв кеф е, когато свикнал от е21 и е30 се качиш на е28. Първо мястото е много повече, не усещаш по какво се движиш, а бързите движения с волана, необходими при е30 и е21, за да останеш в пътя при е28 сякаш са на забавен кадър - докато дрифтваш можеш спокойно да си продължиш разговора с другите. Въпреки, че и моторите са идентични с е30 и е21 при е28 усещането е друго - при тройките все едно нещо те бута отзад и при ускорение постоянно въртят задницата - щеш не щеш. при е28 все едно нещо те дърпа отпред - усещането е много по-приятно. Естествено с малко повече газ можеш винаги да предизвикаш свещеното удряне на задницата в асфалта и да изчезнеш, но е28 може да вози и бавно, което тройките не могат. Части - като техника се намират и дори някой от нещата по окачването са взаимозаменяеми с е34, мотори - там също. Само с ламарини е трудна работата.
Като цяло моято преценка е силно изкривена, защото аз обожавам рева на шестака, мириса на гуми и събирането на мушички със страничните огледала (естествено всичко на правилното място, като полигон, изоставен път итн) - опитах се да бъда обективен, но доколко съм успял не знам, а и решението е все пак твое, аз само споделям мнение и възприятие.
За 3000 лв.
е21 - абсурд да си намериш е21, което да има защо да носи названието е21 за толкова малко пари, а и там подръжката си е много
е30 - за 3000 лв най-доброто, което можеш да си вземеш е 320 в що годе прилично състояние. Имайки предвид, че 320 харчи дори малко повече от 323 (освен при екстремни ръчки - там 320 харчи малко по-малко от литър по-малко, но при разход 15 - 16 едва ли ще го усетиш), а въртящия момент в ниски сравнение с този на 323 е просто нищожен според мен не си струва покупката на 320. 323 за тези пари е на границата на "читавостта" и по-скоро ще е късмет, ако попаднеш на нещо годно за употреба.
е28 заради големите си двигатели се търгува обаче в тази ценова категория - най-скъпото, което съм виждал е 3500 лв, повечето читави са между 2500 и 3000. Стига да не е душмански карано, а при 5-цата все пак е по-вероятно да е карал някйо лекар, вископлатен чиновник или друг улегнал тип човек, търсещ возия, колата ще ти достави доста удоволствие, особено на дълъг път, когато ще слезеш и ще искаш вендага да се върнеш, за да можеш да покараш още. Както ти казах - предимството на 5-цата е, че може да я караш като лимузина, а във високите си е БМВ, което носи удоволствие от шофирането. Ако всичко е наред и я пазиш няма да имаш дълго време проблеми с нея. Като изникне нещо - сменяй всичко с оригинално - на момента ще ти се види много цената, но като видиш как другите през 4 месеца правят окачване с турски части и викат - много евтино ми излиза, а ти правиш ремонт на 2 години и през това време не скърца и трака.
Така е, БМВ си иска подръжка - тези 3000 лева са само за набавяне, после ще иска още, но удоволствието да караш БМВ е....неописуемо, трябва да се изживее.
Имай и нещо друго предвид - хване ли те веднъж БМВ-болестта - няма да можеш да си представиш дори да караш друго, което не винаги е добро нещо, особено с нашите несигурни условия на живот в БГ. И още нещо - имай предвид, че от е28 не можеш да слезеш на нишо друго, най-много да се качиш на е24. Това са колите за всичко, каквото ти каране поиска душата.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 09 Апр 2005, 15:04

ех Ати Ати.... :bowdown: :ok: :yes:
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 10 Апр 2005, 0:54

Тоя пак го фанаха бесните а уш беше чист :mhihi:

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook